Reurn to castle wolfenstein HELP Uber Soldat

Discussie in 'Algemeen' gestart door Assimarakis, 9 dec 2003.

1. Assimarakis

Assimarakis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het nu opnemen tege de uber soldat Missie 5 geloof ik.

Ik kwam door een schuif deur en dan zag ik een filmpje waarin ik werd voorgesteld aan Uber Soldat. Persoonlijk vind ik het zwaar ruk dat al die gekke wezens in dat spel zitten maar wil hem wel uitspelen.

Die uber soldat begint gelijk met electra, venom gun en raket werper op mij te schieten en ik kan geen kant op. geen plaats om te schuilen en dan wordt ik ook nog van boven beschoten door bewakers.

Heeft iemand een tip om die Uber Soldat neer te knallen, het zal wel op veel schieten neer komen maar dat lukt tot nu niet echt.

2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    is dat die super super super soldaat zo ja word best moeilijk. je moet meteen naar onder springen en in dat kamertje lopen je zal wel wat schade opnemen. je lok hem naar de andere kant,je gaat snel naar de tafeltjes daar liggen health enzo je hebt vast nog van je vorige missie zo'n apparaat. nou gebruik die apparaat plaats een 5 sec dynamiet en knal em verrot met venom en panzerfaust.

Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    je kan als je die nog heb zo'n EMP apparaat gebruiken en daarna
    heel je VENOM op hem leegschieten

4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    eerst dynamiet die werkt goed ;)

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd wat Majin zei. Achter die muur blijven staan en dan loopt hij om, en dan ga jij snel andere kant langs dan kan je heel snel even in zn rug schieten. Zo heb ik het iig gedaan.

6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    met EMP is heel gemakkelijk. Ik had em al gebruikt :mad:

Deel Deze Pagina