1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Even wat ongezoute kritiek op Zelda the windwaker

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 9 dec 2003.

  1. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind jij.

    Ik vind de game erg goed zoals ie is, op het langdradige zeilen na.
    Zo heeft (gelukkig) iedereen daar zijn eigen mening over.
     
  2. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goeie game( Metroid Prime daarintegen weer nie, maar dat terzijde)
    Dat van de spraak vind ik niet zo erg, maar dat zeilen duurt te lang ja, maar ik vind het erg lastig dat je die tekst en filmpjes niet snel kan doorklikken, zelf kijk ik ze wel hoor, maar ik was al een stukje ver tot m'n memorycard kapot ging en al m'n save gamez wegwaren en ik weer overnieuw moest beginnen, toen wou ik dat ik al die filmpjes en teksten kon doorklikken
     
  3. Falco Lombardi

    Falco Lombardi Star Fox Team

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    jij = een beetje XBOX Fanboy?
    Eerst uitspelen dan commetaar leveren!
    Link met in de plaats van een zwaard een gun, of hoe had je dit bedoeld? Dat The Windwaker er als een spel uitziet uit de jaren 80? naja........
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hahahaha, wat een discussie weer zeg...

    Maar je grootste kritiek is dus dat er geen Link e.a. geen stem hebben? Kan je nagaan hoe visueel sterk dan eigenlijk de game wel niet is aangezien het een énorm meeslepende game is.
     
  5. Richi Casholini

    Richi Casholini Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    fff iets anders ik moet nu in zelda die 8triforce dingen zoeken heb er al 4 maar ben ik eigenlijk wel ver nu in het spel?( hij begint me steeds minder te boeien)
     
  6. DarkShadowN00b

    DarkShadowN00b Dogghouse Supporter

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    dat je metroid prime gaat afkraken vanwege de kleine ruimtes:D

    man die kleine ruimtes dat IS metroid!
     
  7. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime is IMO geniaal...over de nieuwe Zelda ben ik idd ook minder te spreken. En dan doel ik niet een op het punt dat de stemmen niet ingesproken zijn...al laat dat een spel ook al wat beter uit de verf kome, zie KoToR, maar wat te denken van het langdradige en saaie begin, de puzzels die op de uitwerking na bijna identiek waren uit die van OoT en Majora's Mask. En niet te vergeten het Zelda gevoel, dat bij mij voor een groot deel ontbrak, slechts het terugkeren naar Hyrule Castle was even dat nostalgische gevoel terugkrijgen, verder was het toch....anders.
     
  8. Richi Casholini

    Richi Casholini Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mis het gevoel iddd ook heeel erg, ik denk trouwens dat ik hem misschien wel nooit uitgespeeld krijg omdat het me dus egt niet boeit het vehaal:confused: of misschien moet dat nog komen.?
     
  9. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het alleen maar handig
    niet dat ik zelda zelf cool vind :cool:

    maar ik lees 10 keer zo snel (1 x klikken tekst staat er helemaal) dan dat ik zo'n lul verhaal aan moet horen dus...
     
  10. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ik had precies hetzelfde als jou joh.
    Op het moment dat ik er 4 had dacht ik bij mezelf,
    Ik ga echt niet meer zeilen man!

    Heb het spel een tijdje weg gelegt en daarna weer opgepakt.
    En met veel moeite de laatste 4 gevonden :)

    **SPOILER**

    Gelukkig word het weer een stuk spannender als je ze daadwerkelijk alle 8 hebt.
     
  11. DarkShadowN00b

    DarkShadowN00b Dogghouse Supporter

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    zelda bracht ook niet helemaal wat ik ervan verwacht had,ik heb er een brief over geschreven naar de PU,en die plaatsten ze 2 maanden geleden.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mag ik je handtekening nu je een bekende nederlander bent....?:D
     
  13. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff :confused: BOEIEND . Die link kan je een naam geven moet je gamecube dan ff jouw naam leren spreken? Moeten ze ieder fucking poppetje uit het spel zon irritant stemmetje geven?!? neen. Zelda is leuk zonder stemmen en is dat altijd al geweest. Komt nog is bij dat je dan het zelfde gezijk krijgt als bij shenmue. Shenmue 1 was in brak amerikaans ingesproken en der zat totaal geen "emotie" in die stemmen. En shenmue 2 is japans gesproken met engelse ondertiteling. DAT IS LEUK WOU JE ZEGGEN. Moet je nog es een jaar w8te voor dat ze al die stemmen hebben vertaald en ingesproken :confused:
     
  14. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vond het ook slecht hoor dat ontbreken van dat geluid, spellen met van dat chinese gelul vind ik trouwens nog erger (goh had doax niet zoiets,echt zonde, alhoewel gehijg in het chinees is hetzelfde als in het engels,lol)

    maar vond het verders ook een wazig kleuterspel, k@t besturing, beeld floepte van het ene camerapunt naar het andere, kreeg er zwaar koppijn van, toch de berg opgekunt en verder kunnen gaan na lang kloten, vond zelda vroeger een stuk leuker..
     

Deel Deze Pagina