1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aim-bot

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gambit^1, 9 dec 2003.

  1. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde net een gerucht, weet niet of ze het op prijs stellen dat ik er over begin hier. Met ze bedoel ik dan de modder-eters van xbw.
    Maar ik hoorde dat het mogelijk is om een progje, genaamd een aim-bot, kan downen en die op je x-box zetten. Dit progje zorgt ervoor dat je bij Halo als je iemands lichaam raakt dat het dan altijd in z'n hoofd terecht komt.

    Weet iemand meer?

    p.s. Als deze thread niet op prijs gesteld wordt door xbw, bij voorbaat mijn excuses dan.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Halo is inderdaad 'hackbaar'. Echter, daar kan je eventueel pas last van hebben wanneer je met XboxConnect speelt. Denk dat dat ook is wat jij doet?
     
  3. rel©

    rel© BBE

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen mogelijk als je een modbox hebt om te cheaten met halo op xbc, en je moet allebei een modbox hebben dus je kan niet iemand tegenkomen die cheats gebruikt wanneer jij gewoon een normale box gebruikt. Is maar goed ook....:)
     
  4. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb geen x-box live, en speel via x-box connect.

    Maat van me werd beschuldigt dat hij van die aim-bot gebruik maakte, maar is volgens mij gewoon omdat hij bijna niet te verslaan is. Wel triest overigens als je zoiets zou gebruiken. |:-
     
  5. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel handig by the way majah daar zijn der dnek wel veel van en die dit dus sowieso niet weten...
     
  6. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dit zeker? Dat is dan wel beter als het zo is.

    [off-topic] Hulde trouwens voor hoe goed jij bent met Halo op xbc _O_ ]
     
  7. rel©

    rel© BBE

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol thx, ja ik weet het zeker:).
     
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je zou van sommige spelers inderdaad denken dat ze cheaten. Als je namenlijk over een stukje loopt waar veel heuveltjes zitten is het erg lastig om op iemand hoofd gemikt te blijven.

    Een quote van [BBE]Scars: hij kan wel als je loopt automatisch als je omlaag kijkt omhoog gaan kijken.

    Ik zeg: HUH??? :confused:
     
  9. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is trouwens ook zo dat dit op pc games is (RTCW:ET), en het is echt zéér erritant om hiertegen te spelen, en snap ook niet wat voor lol menser hierin zin. Je verknalt de game gewoon voor anderen, en het lijkt me geeneens leuk om zelf mee te spelen. :mad:
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Met Halo kan je inderdaad pas met cheats spelen als de ander ook een modbox heeft. Die van mij is nog "chiploos" dus zal ik daar geen last van hebben.

    Wel heb je er wel eens last van dat bepaalde mensen constant aan het "lamen" zijn (oneerlijk spelen zoals campen, glitches gebruiken). Zulke mensen worden vaak toch snel uit servers gekickt als die vaak zulke dingen gebruikt. De UK PAL gedeelte is niet zo groot dus waarschijnlijk hoor je het snel genoeg als een speler niks anders doet als lamen.

    Gambit, hoe heet je online dan want ik kan niet iemand herinneren met zo'n nickname op XBC.
    Mijn naam is [-SRR-]Sostic, laatste tijd niet online i.v.m netwerk problemen *slaps demon modem*
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  11. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Watje :)
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    sorry ? :eek::+ Of is dat zijn nickname :p
     
  13. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn nickname is [RGO]Gambit en ik heet DarkwingDuck 8)
     
  14. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nou voor lol aan, om met een hack te spelen?
    Het laat alleen maar zien dat je zelf totaal geen skills hebt.

    'k kan er nog steeds niet bij, wat maakt mensen nou cheaten bij online games?
    Ik bedoel, je kunt, of je kunt het niet. Deal with it.

    Cheats gebruiken in off-line games moet iedereen zelf weten, maar cheats in online games vind ik een grote no-no.
     
  15. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nick is daar of Gambit- of [RGO]Gambit. Die clannaam is in principe alleen voor die Lan in februari. Heb geloof ik 3 maanden geleden een keer met Darkwing in je room gezeten. :)
     
  16. hkunnen

    hkunnen Nozzman

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

    hahaha of bij mc-donalds 8) 8) 8) 8) 8) 8)
     
  17. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, toen hebben we nogal wat losgemaakt. :)
     

Deel Deze Pagina