Ik heb hem onlangs nog zien liggen in de Fnac van het Shopping Centrum in Wijnegem. Hij zal denk ik ook wel ergens anders te vinden zijn.
Vindt ge ook niet dat ze hier een grote kans laten liggen door de Co-op uit Dynasty niet over te nemen bij Crimson Sea? En ondertussen alles al onder controle gekregen maar camera is wel bij momenten enorm annoying!
Een co-op zou wel leuk zijn geweest. Ik vind die camera niet vervelend, je moet er gewoon mee leren omgaan en die zelfs in je voordeel gebruiken door achter de hoek te zien. Weet je altijd wat voor en hoeveel vijanden er zijn.
ok, maar ik heb het spel amper tweemaal gespeeld heb nog veel te veel werk met Moto Gp om m'n bike in orde te brengen, jammer dat je geen CC hebt, de live service is dik in orde en z'n 60€ zeker waard. CGI in Crimson is wel enorm goed, ik zie dat jij veel console's hebt kan hij een beetje mee met de FF-reeks, of is dat te hoog gegrepen?
Ik denk dat de graphics beter zijn dan die van FF X, in CGI zijn ze,geloof ik, ongeveer gelijk. Het is al een tijdje geleden dat ik FFX heb gespeeld.
Hi, Eerst maar ff een search gedaan, diverse mensen krijgen links naar deze thread als zo om de game vragen. Op zich niet erg, maar als er dan ook geen antwoorden op vragen gegeven worden, het je er ook gen drol aan. Is deze game op enige manier in Nederland te verkrijgen? Is er een reden waarom deze game gewoon over het hoofd wordt gezien? Als iemand in Nederland hem heeft gekocht in een winkel, graag zou ik dan wat meer details willen weten. Ik zoek me echt suf naar dit spel. Hoe kan een spel van dit kaliber nu zo vergeten worden? Daluk krijgen we hetzelfde met Ninja Gaiden. Marco
Ik heb de game en het lijkt echt HELEMAAL niet op FF. De combat is niet turn based maar juist heel hectisch. Je wordt soms aangevallen door een paar honderd vijanden te gelijk. Je kunt hem denk ik het best online bestellen: Crimson Sea
De vergelijking met FF ging over de graphics, niet over de gameplay. Nou ja, misschien een beetje over de gameplay, maar zeker niet over de gevechten.
Ik vind het echt een topgame, de camera en slome controls zijn zo beetje het enige minpunt, de wapens en neo-psionics zijn erg vet, en vooral het verhaal is overal erg goed. Ik heb sinds Halo niet meer met alle personages meegeleefd, wat er met iedereen gebeurde of wat ze deden en bij Halo was dat alleen maar bij hoofdpersonen, niet my marines ofzo, bij dit spel zijn er veel gebeurtenissen waar je erg in meeleeft. Ik heb dus eigenlijk nog nooit in een spel zo met alle characters meegeleefd en een echte mening over iedereen daarin gehad