ernstige bug in KOTOR, kan iemand mij helpen!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door starboard, 9 dec 2003.

1. starboard

starboard gameslover

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit al gepost maar geen antwoord gekregen, dus probeer ik het hier, help aub.

Ik heb een serieuze bug denk ik!! Ik ben aan boord van de leviathan (ik was op weg naar de planeet kashyyyk, de andere planeten heb ik allemaal gespeeld) en moet vechten tegen de admiraal en zijn gevolg (die die carth kent, ben zijn naam vergeten) Ik win uiteindelijk het gevecht en de admiraal (denk ik roept: carth.....carth...... dan stopt het tussenfilmpje en dan merk ik dat bastila verdwenen is!!!! Carth staat er wel nog en ook de admiraal maar zijn levens zijn leeg. Tegen de admiraal kan ik niet praten, hij geeft geen kik. Ik ga dan maar weg uit de bridge maar carth volgt mij niet. Ik moet dus alleen op weg.(is dat normaal???) Ik dacht van wel dus ik ga verder naar de hangar en kom na enkele gevechten dath malak tegen. De deuren gaan allemaal op slot dus ik kan niet meer weg!!! En dath malak staat er maar te staan!!!! Hij geeft geen kik!!!! Ik wil er tegen praten maar hij zegt niets!!!! Met andere woorden ik kan geen kant meer op!!!! Ik heb ook geen andere saves, enkel de automatische save en een save die ik gemaakt heb nadat ik met de admiraal heb gevochten, en daar is enkel nog carth die mij niet volgt en de bijna dode admiraal die niet reageerd!!!!! En bastila is ook verdwenen???
    Met andere woorden ik zit kompleet vast!!!!! Wat moet ik doen???? Ik heb nu reeds 40 uren gespeeld en heb geen zin om helemaal op nieuw te beginnen!!!!
    Help!!!!!

2. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is volgens mij een bug ja, want Saul (die admiraal) gaat iets zeggen tegen carth wat belangrijk is voor het verhaal (dat ga ik nu niet zeggen want dat is een mega-spoiler).

anyways, carth hoort je dan gewoon te volgen, en dan kom je darth malak tegen, en daar moet je dan tegen vechten tot het einde van het gevecht

voor de rest zeg ik nix, want dat zijn ook mega-spoilers, maar als je er niet helemaal uit bent, of je heb nog ff wat vragen erover: pm me!

3. daanking

daanking Have you seen him?

Leuk Bevonden:
    0
    er schijnen wat rare dingen te kunnen gebeuren met stealth units en tussenfilmpjes... Unequip alle stealth units en probeer opnieuw, misschien helpt dat...

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Anders ben je flink genaaid! Maarrrrr, leer hier een les uit! Altijd meerdere savegames gebruiken in het vervolg.

5. starboard

starboard gameslover

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tips, zal het even proberen.

6. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had ook zoiets.
    Voordat ik kotor speelde was mijn xbox verkeerd ingesteld (verkeerde datum: 4 april 2004 ofzo). Ik had het goedgezet and alles werkte weer.
    Het is een bekende bug dat je tijdens/rond the leviathan je game vastloopt.

7. reznor2000

reznor2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus gewoon overnieuw beginnen he?

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    ik vrees het wel voor je ja omdat je een andere volgorde hebt aangehouden dan de aangeraden volgorde is. En dan kan het spel door de war raken

9. starboard

starboard gameslover

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad ik heb alles geprobeerd, maar niets hielp. Ik moet dus helemaal opnieuw beginnen.
    this sucks

Deel Deze Pagina