Grabbed by the Ghoulies

Discussie in 'Algemeen' gestart door simmertje, 11 nov 2003.

1. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    De game ligt over 10 dagen in de winkel maar ik heb een review copy ontvangen dus heb hem al kunnen spelen. En wil mijn mening eventjes met jullie delen:

Ik weet dat bepaalde Amerikaanse sites de game een matig cijfer hebben gegeven en sommige juist weer een goed cijfer. Zelf wist ik eigenlijk niet wat voor game ik moest verwachten, ik kende wel de Rare games van vroeger maar deze game was nog zo onbekend.

En ik moet zeggen ik heb deze game nu een paar dagen en het begint me steeds meer te boeien. En het is zeg maar een soort hack and slash in een cartoony outfit. De bedoeling is om alle monsters (ghoulies) in bepaalde ruimtes te vernietigen met alles wat los of vast zit. De game is dus super interactief bijna alles in je omgeving kun je slopen en gebruiken om te vechten. Van taarten tot bezems...

Humor is ook een sterk punt in deze game! Zo heb je op een gegeven moment een dans zaal waar skeletten en zombie's staan te dansen. Als je hun dan gaat irriteren door wijnvles of gitaren te gooien dan wordt het één grote chaos waar de skelleten,zombie's en jij in verzeild raken.

Mensen van dit genre houden zou ik zeker aanraden deze game gewoon een keertje proberen want dat is zeker de moeite waard! Als er vragen over de game zijn kunnen jullie die mij altijd stellen....

2. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat het na een tijdje niet verschrikkelijk vervelen? lijkt me namelijk zo saai om alleen maar vijanden dood te slaan.

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb hem ook al een paar weken, is erg gaaf spel, bijna uitgespeeld nu.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    ehmm hij is nog niet uit.
    maar ik heb hem al besteld hij lijkt me goed.

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb de game inmiddels ook al mogen ontvangen en heb door tijdgebrek een uurtje kunnen spelen.

De game ziet er leuk uit. Echte cartoony graphics maar ondertussen weer hele realistische reflecties op de grond bijvoorbeeld. En de gameplay is ook best aardig. Vooral het aanvallen is weer eens iets anders dan normaal. (je gebruikt nu je rechter thumbstick om de richting te kiezen waarin je aanvalt).

Wel ben ik nu al bang dat de game een beetje gaat vervelen omdat ik nu de game al aardig sloom vind gaan. Je hebt bij elke kamer wat laadtijden en je gaat ook regelmatig over in een soort van hele slome bewegende strip.

Maar ja ik heb de game pas een uurtje gespeeld dus ik kan het nog niet echt weten.

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laadtijden? Zitten die in het spel dan? Niet kunnen ontdekken iig.. :confused:

Ben het volledig met de topicstarter eens, alleen moet ik er nog bij toevoegen dat deze game na een tijdje ERG moeilijk gaat worden, en daardoor misschien wat frustrerend. Verder een heel leuke game. Zeker aan te raden! :)

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    elke keer als je in een kamer komt en hij erg sloom de kamer rondkijkt....dat zijn de laadtijden waar ik het over heb.

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn geen laadtijden, dat is gewoon een intro'tje :{

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja dat zijn eigenlijk laadtijden....want het irriteerd mateloos. En om nou bij elke totaal niet boeiende kamer zo'n intro'tje te doen is niet echt zinvol. Oftewel dat word gebruikt om te laden :)

en ik wil gewoon spelen..niet wachten!

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral niet Morrowind kopen dan. :{

11. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TheFlood heeft wel gelijk, sommige kamers gaat Cooper is nog eventjes in first person mode helemaal doorlopen, dat is vreselijk irritant.
    Langdradige games zjin meestal voor jongere doelgroep.

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Die intro is juist handig, kom je mooi te weten wat er ongeveer van je verlangd wordt en hoe je het het beste aan kunt pakken :)

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    oftewel het beetje afwisseling van zoeken naar objecten of verrassingen is helemaal weg :)

Nee de game is best aardig vooral omdat je ook aardig wat op kunt pakken maar het is idd zo ongelofelijk langdradig.

14. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens de bonus mini games die je kan unlocken zijn ook wel lollig om te doen :)

15. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb overal Platinum (bij degene die ik tot nu toe heb geunlocked that is), en kan alleen 'A Touch of Frost' niet Platinum halen :mad:

16. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen die zogenaamde minigames en de levels zelf is ver te zoeken. In beide moet je gewoon die gasten in elkaar meppen alleen is er bij de minigames een klok en een teller.

Dat ze dat dan minigames durven te noemen :mad:.

17. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daarom heten ze ook geen mini-games, maar bonus-challenges.

't zijn gewoon losse deeltjes waar je jezelf in moet/kunt verbeteren.

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    vind persoonlijk dat je zoiets in de game zelf moet verwerken. Maakt een game altijd leuker

19. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    heb m nu ook binnen (niet gekocht natuurlijk, via prijsvraag :D) maar tis wel lache... heb nu 2 uur gespeeld en het verveeld niet echt... gasten in elkaar ramme is altijd leuk. en veel variaties in de levels... en stoere wapens (een zwaardvis om mee te vechten :D)

20. reznor2000

reznor2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah of hamburgers gooien!!

Deel Deze Pagina