Ik ben opzoek naar Xbox games die in de winkel € 40,- kosten. Ik ken Brute Force en Doax ALs jij nog andere Xbox games voor € 40,- kent, meldt dit dan even hier aub.
Dank je voor de link, maar misschien moet ik mijn vraag anders stellen. Welke Xbox games zijn gelijkwaardig aan Brute Force? Zelf dacht ik aan SOF II ETM MC2 zijn er nog meer gelijkwaardige games? Vul dit dan aan.
Naar mijn mening zijn classic's niet gelijk waardig aan brute force. Anders wil ik wel Splinter Cell ruilen tegen Brute Force. Bij wijze van spreke GR IT & Ford Racing (deel 2 toch?) En ik ken er nog 1 Burnout 2
Wat heb je geen € 40,- ? Ken je wel Xbox spellen die gelijk waardig zijn aan Brute Force behalve boven genoemde?
Als je brute force een betere game denkt te vinden dan Splintercell moet je het zelf weten, zijn maar weinig die die mening delen. GR:IT is een budget titel (en ook mi lang niet zo leuk als splintercell). Prijzen in winkels wijzigen bijna dagelijks, ondoenlijk dat bij te houden. PGR2 heb ik al gezien voor 45 euro is dat dan gelijkwaardig? Qua gameplay zou ik het wel weten.
Ik bedoel spellen die een gelijke waarde hebben aan Brute Force. Ik vind splinter cell ook beter dan Brute Force. Maar volgens mij wil niemand zijn Brute Force kwijt tegen Splinter Cell. Ik zou GR IT ook niet Ruilen tegen Splinter Cell.
Splinter Cell € 25,50 Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball € 34,00 Burnout 2 € 46,50 Dead to Rights € 44,50 Magic The Gathering, Battleground € 38,00 Pro Beach Soccer € 41,50 Red Faction 2 € 38,50 alstu , voor meer kijk is op www.gcshop.nl
Wat hij bedoelt is spellen die nog redelijk nieuw zijn en dus voor het eerst in prijs verlaagt, volgens mij. Maar ik weet er ook geen.