1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamecube kopen??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxgamer, 19 mei 2002.

  1. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een grote xbox fan, maar ik mis wel resident evil. Gelukkig krijgt mijn kleine broer een gamecube op z'n verjaardag (over 4 maanden) en dan kan ik zo nu en dan een killer gamecube game voor mezelf kopen. Ik heb dus een perfect mester-plan :D
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2002
  2. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    243

    ik weet niet of je het weet maar ik heb van een vriend gehoord dat er nog tweehonderddrieenveertig spellen die dit jaar op de cube komen ik heb een xbox een ps2 en nog allemaal oude en daar moet de cube beslist bij.
     
  3. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een PS2, een GC en een XBOX en ze zijn allemaal goed.
    Okee, de PS2 is iets trager en minder krachtig maar er zijn wel heel veel spellen voor. Hij is natuurlijk al meer dan 1.5 jaar oud.
    Voor de XBOX en de GC zijn nog maar heel weinig goeie spellen, eigenlijk alleen STAR WARS rogue leader en HALO.Maar dat komt nog wel.
     
  4. dj_purno

    dj_purno DJ

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kep heel lang ge-twijfeld tussen NGC en de Xdoos, uiteindelijk heb ik de Xdoos gekozen omdat ie meer opties had, en de games tot toen toe me meer aanspraken. Kep nergens spijt van, maar als ik een NGC had gekocht, had ik denk ik ook geen spijt! EN SSBM RULEZZZZ

    :+
     
  5. Smash_brothers

    Smash_brothers Gamecube ONLY

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja Smash brothers is zeker beter dan Fuzion Frenzy en waarom is SMash brothers kiddy. Het is voor 12+ hoor als jullie dat nog niet wisten. Denk je dat er alleen kiddy characters in zitten. De enige die misschien kiddy zijn zijn pichu, pikachu en jigglypuff. De andere 22 komen niet eens dichtbij de kiddyness. Maar eigenlijk kan je SMash brothers nietr vergelijken met FUzion Frenzy, want Fuzion Frenzy is een mario-party kloon en SMash brothers dat heeft gewoon echt multifun. Met andere woorden.
    De cube, omdat het gewoon de meeste multifun heeft. En das een feit.
     
  6. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuzion is een mindere game. Ong. het enige waar je gelijk in hebt. Je laatste zin is gewoon belachelijk.:)
     
  7. Smash_brothers

    Smash_brothers Gamecube ONLY

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dus ik heb het over smash brothers dan niet gelijk.Oh ja waarom is Smash brothers dan kiddy. Noem 1 goeie reden.
    Zal wel een reden zijn van pokemon gedoe, maar ja je kan zoveel lullen over pokemon ,maar het werd zeker heel veel verkocht en niet alleen door kinderen, maar ook door oudere gamers. EN nog 1 ding. Nu zitten mensen te zeiken over kiddy games van nintendo. EN hoe zit dat met vroeger. Toen hadden ze dat toch ook en daar hoor je niemand over lullen. Ook de tijd van de n64. daar zat toch niemand over te klagen voordat pokemon er kwam. En nog 1 ding. Het is jullie mening dat GC een kiddy imago heeft, maar ze proberen zoveel gamers aan te trekken voor alle leeftijden. EN dat is natuurlijk niet makkelijk om een spel voor alle leeftijden te maken. Kijk maar eens naar Zelda OOT. Was een topspel voor alle leeftijden. En toch geen ech kinderachtig look in de game. Maar ja ik hoor ook mensen zeggen over GC kiddydit en kiddy dat, maar De GBA dan. Heeft dat geen kiddy spellen of ben ik nu blind end daar hoor je niemand over klagen. Nee natuuurlijk niet. Word heel veel verkocht. ALs iets dat heel veel word verkocht dan hoor je niks meer over ze. Zelfde met de ps2. Daar hoor je niemand over klagen. Nee natuurlijk niet te veeel verkocht.
    Dus dat slaat echt nergens op daT DE MEEST MENSEN gc kiddy vinden. Als het eenmaal net zoveel word verkocht zoals dat met de ps2 gebeurt, word er later niet veel over gepraat over de kiddyness enzo. Zelfde geld voor de xbox. (zeg dat maar voordat er flames beginnen te komen)
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij redeneert echt dom 8)

    Jij hebt het over 'vroeger', de gemiddelde gamer hier is minderjarig geloof ik. Dus die personen waren TOEN jong en wilden TOEN Mario, die zijn daar nu uitgegroeid..
     
  9. Smash_brothers

    Smash_brothers Gamecube ONLY

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dom. Op deze forum zie ik zoveel topics over verschillen met gfx tussen de cube en xbox. WAT boeit de graphics nou van het spel. Je hebt toch niks aan mooie graphics als de gameplay zwaar zuigt. Over dom gesproken zeg.
    Ik heb liever een spel met goeie gameplay met slechte graphics, dan mooie graphics en zuigende gameplay. Maar ja gemiddelde gamers van tegenwoordig zijn graphics whores.
    ZIen mensen b.v DOOM III. Mensen geilen erop. WOrd top spel dit en dit, maar ze hebben het niet eens gespeeld en zo. Dus ik wacht ff totdat is een spel kooop. Als ik eenmaal weet dat een spel superiuere gameplay heeft ongeacht de graphics heb ik ghet meteen in me handen.
    *Zucht*
    Zulke spellen vind je tegenwoordig niet zo snel.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij interpreteert mijn posts echt verkeerd 8)

    Ik had het niet over gfx
     
  11. Smash_brothers

    Smash_brothers Gamecube ONLY

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaf maar een voorbeeld van domheid.

    Maar ja ff over vroeger. Het kan zo zijn da meeste mensen mario gezien hebben ,maar ja nintendo maakt nog steeds mario spellen.
    Het word wel verkocht tenminste. En nee niet weinig, maar veel
    Mario 64 werd echt zeer veel verkocht bij de launch. Over sunshine weet ik het nog niet zeker, maar weinig verkocht word het niet, want mario word steeds in een ander jasje ingestoken.
    Ik heb het nog lang niet gezien van mario, want ik heb nooit een mario spel gehad die helemaal niet slecht was. Je kan lullen eigenlijk
    Hoe debiel, stom, kinderachtig het ook is. Je kan em niet laten verdwijnen.
     
  12. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    in me kindertijd vond ik mario 3 op de nes wel tof, maar mario vin ik nu echt brak
     
  13. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Smash Brothers-Ik ben 26, heb Mario vroeger ook gespeeld, vond het toen al beetje kinderachtig. Overigens ga ik wel een kubus halen, ik wacht alleen tot er iets meer spellen zijn en er een fijne oplossing voor die controller is.
    En wat lul je nou over je kan hem niet laten verdwijnen??? Ik zei dat Fuzion een mindere game is dan Smash Brothers, niet dat ik Mario dood wou hebben. Dat was waar je gelijk in had, je enige puntje. Verder is het geen feit dat de NGC meer multiplayerfun heeft, dat vind jij. Zoals ik vind dat dat bij beide consoles hetzelfde is, spelen met vrienden schept snel fijn speelplezier.
    DOOM 3 wordt echt vetjes, heb het nog niet gespeeld en weet het wel zeker.
    Werk jij voor Nintendo dat je zo in de verdediging schoot?
     
  14. TheOneGamer

    TheOneGamer l33T

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    KOPEN

    Nix Kiddy!!!!

    Kben zelf ook 15! Resident Evil, Eternal Darkness, Rogue Squadron, Zelda, en zelfs die kiddy games zijn nog leuk man! Kijk maar naar Zelda bijvoorbeeld.;)
     
  15. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt hier echt met de dag leuker zeg, het niveau blijft maar stijgen.. 8) }:]

    btw: hoi iedereen :p
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee die knul heeft geld voor 1 console, net als de rest van de flamende / discussierende (en dan bedoel ik dit niet als dezelfde betekenis) pubers.
     
  17. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, je moet geen hoi terugzeggen hoor WouteR :'-(
    En alsof jullie nooit in de verdediging schoten als ik iets verkeerds zei over de Xbox, ik heb hier zelfs al eens een mailtje gekregen van een boze user met de leuke tekst: Heb je iets tegen de Xbox? Vergeet niet dat de Xbox 700 en nogwat MhZ heeft en de GC maar zovee MhZ.
    Was best lachen :D Naja, ik trek me maar weer even terug in m'n donker hol onder de grond
    :+
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    A joh Jasper, jij loopt hier nu ook al een jaartje ofzo rond, hoi hoef ik dan toch niet meer te zeggen ;)

    Over die boze user : Tsja, ik sta niet garant voor iedere user die zich hier registreerd :{
     
  19. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie: anderhalf jaar :D
    En ik ben ere-user hier (8)) dus ik verwacht toch minstens een 'hoi' terug :D

    Met die boze user wou ik gewoon ff aantonen dat je in elke familie wel zo'n user hebt. En soms een hele hoop :p
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet ik, maar dan kom je dus terug op de mensen die geld hebben voor 1 console en daarom hun koop willen rechtvaardigen door andere consoles totaal zwart (met goede, maar vooral ook slechte of helemaal geen) argumenten.

    Ik heb hier ook een GameCube staan, boel spellen gehuurd, maar vind het allemaal niet zo heeeel erg leuk. Ik koop zelf ook geen games voor de Cube, mn broertje wel, maar die sukkel koopt alleen multiplatform games (dus ook XBox) en niet de echte Nintendo games :{

    Hoi! btw :)
     

Deel Deze Pagina