1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HALO 2 gaat tegenvallen!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ikarus, 11 dec 2003.

  1. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen effe een knuppel in het hoenderhok. Zou Halo 2 gaan tegenvallen?
    Halo 1 is zo gaaf en echt iedereen speelt het na een jaar nog regelmatig en is er nog steeds lyrisch over. Alles was dan ook perfect in Halo. Hoe is het dan mogelijk om de hoge verwachtingen waar te maken?

    See you live
    Grt.
     
  2. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ?

    Sorry? Perfect? Dan zal Halo zeker niet zijn geweest....en in Halo 2 zit gewoon een vervolg in en ook betere graphics en veel meer mogelijkheden.... Bekijk maar eens de trailers beetje onzinnig toch? Hij zal zeker niet tegenvallen
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of hij tegen zou gaan vallen. Ik vind halo zo al goed, zonder verbetering van grapics wapens etc. Het gaat mij vooral om de nieuwe levels. Dus ik verwacht er niet veel van. Ik kan me voorstellen dat er ook wel heel wat mensen zijn die veel van halo 2 verwachten. Dan zou het best tegen kunnen vallen. Maar met xboxlive, nieuwe levels, andere voertuigen en trics denk ik niet dat het voor de halo fans zal tegenvallen.
     
  4. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet iedereen vindt dat een top game heb hem niet eens wel gehad en de volgende dag terug gebracht vondt hem al dat geld niet waard een overrrated. Wat ik van deel 2 heb gezien is zeker gaaf de beelden waren mooi en de filmjes zagen er heftig uit. Maar dat zeg nog niks maar ik denk niet dat de game slechter zal gaan worden.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tegenvallen is relatief en subjectief he. Het gaat er maar net om hoe naïef je bent door je te laten meeslepen in een hype. Een hype is vooralsnog nog lang niet opgestart, en dat is maar goed ook.
     
  6. Ik wil geen hoge verwachtingen scheppen :) maar Halo 2 word minstens 3x zo goed als het vorige deel.

    De graphics zijn veel beter en het word een veel diepere gameplay. Die van het vorige deel was een beetje oppervlakkig.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Halo 2 lijkt mij eigenlijk gewoon een Halo 1 met betere graphics, meer vrijheid, meer wapens, meer mogelijkheden (zoals het 2-wapen-bedien gedoe enzo), grotere levels en het online-gedeelte. Drie keer zo goed lijkt me iets te ver gaan.:eek:
     
  8. Maniak

    Maniak Idle.

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die hype gaat wel komen, daar kun je donder op zeggen.
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik hóóp dat 'ie beter gaat worden, want dan hebben we een moelijk te overtreffen topper. Maar wacht maar af totdat 'ie uitkomt, dan zien we het vanzelf wel :)
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Of hij beter wordt zijn het vast wel over uit JA, maar of er veel evrnieuwing inzit(niet naar de grafix kijken) weet we niet!!
     
  11. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    hij word denk ik ook wel overrated, mjah dat is bij veel spellen waar een tweede deel van uitkomst, meestal komt het gewoon weer op het zelfde neer..:mad:
     
  12. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je HALO 1 echt leuk vind weet ik zeker dat Halo2 niet zal tegenvallen verder heb ikhier ook een thread daarover gehad heel heel lang geleden, toen we zelfs niet wisten dat halo 2 pas in 2004 uit zou komen gemaakt. Ik denk dat daar ook een hoop antwoorden en visies in staan die je mss kunnen helpen. Ik weet nog wel dat ik toen voor mezelf heb bedacht dat HALO 2 veel beter kan worden. Wél 1 van van de dingen waar ik echt op hoop is een moeilijker dan legendary moeilijkheids niveau, want ik ga beginnen op legendary, anders vind ik dat je veel te simpel achter het verhaal komt.
     
  13. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je je verstand kwijt weet je wel wat je zegt!

    Halo (1) was fantastisch en ik speel hem nog regelmatig en met Live zou die zekers voor de Live gamer een hoop vernieuwing brengen..

    Bovendien alle nieuwe moves, wapens, voertuigen en levels 8) om gek van te worden8) Dit gaat niet tegenvallen dat kan niet alleen in m´n aller ergste nachtmerries.. Halo is gewoon een fantastisch spel met een verhaal en sterk in zowel Singel- als Multiplayer en dat is de kracht! En als Halo 1 tot nu toe de concurentie achter zich laten liggen en met deel 2 maken ze helemaal geen kans meer, gewoon fantastisch!

    Halo 2 kan alleen nog maar beter worden omdat ze ook echt vernieuwing brengen.. Bij een game als Splinter Cell 2 gaat het meer om de Live functie extra velden en wat andere gagets.

    Heb je het filmpje van de E3 gezien dan weet je precies wat ik bedoel.. De MasterChief gaat een heel nieuw avontuur tegemoet waarin (nog onbekend, volgens mij als er nog niet meer over bekend is....) de Aarde bezocht wordt, bovendien komt er een vernieuwd AI waarbij de mariniers ook bevelen kunnen opvolgen kunnen rijden enz..

    Dit wordt een succes!
    _O_Halo_O_
    Dit wordt een succes!
     
  14. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo 1 vond ik geweldig. Ik ga Halo 2 ook zeker halen maar ik denk wel dat hij niet zo mega-geweldig-super-ultra-leuk gaat worden als sommige denken. Dus ik denk dat ie voor sommige wel gaat tegen vallen. Maar al met al zal het wel een goed spel worden.
     
  15. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop alleen niet dat er hetzelfde gebeurt als met devil may cry
    devil may cry 2 was egt veel slechter dan het eerste deel ik hoop dat dat niet bij halo gebeurt
     
  16. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd het zelfde liedje.... zucht |:- . Altijd als er een vervolg op een AAA komt zitten mensen te zeiken dat het wel eens tegen kan vallen omdat de vorige al zo goed was. Denk eens even na... ze maken zo'n vervolg toch nooit slechter! Vooral niet bij een game als Halo, die het paradepaardje van Microsoft is en door hen zelf wordt uitgegeven. Reken maar gerust op een gameplay als halo maar met 100x mooiere graphics, beter verhaal én online multiplayer *)
     
  17. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    wie hoogt stijg kan diep vallen (ofzoiets).
    ik heb niet al te hoge verwachtingen, het is net pgr 2, meer van het zelfde en dan stukken beter.
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja man! En Half life 2 wordt ook een vette domper :{
     
  19. Hitmastersnake

    Hitmastersnake Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Loki Devil May C 2 was troep geworden omdat mister Resident Evil himself Shinji Mikami het spel niet meer begeleid heeft. Jammer eigenlijk, de beste man is nu bezig met Resident Evil 4 en Killer 7 voor Gamecube. Tot nu toe heeft hij geeneen spel voor XBOX gemaakt (Dino Crisis 3 heeft hij niet gemaakt, een ander team bij Capcom). Waarschijnlijk heeft hij geen respect voor bedrijven, hoest Microsoft hoest, dat hun posities koopt of geld betaald aan developers zodat ze hun mond houden over de lage verkopen van hun spellen op een bepaald systeem (tja dat was eigenlijk geheim, maar zo te zien heeft Microsoft een jaar geleden ofzo medewerkers verloren omdat die laatste reden, die ik nog net genoemd heb die ik van die medewerkers heb die weg zijn bij Microsoft).

    Anyway Halo heeft zijn succesje wel gehad. Halo 2 is eigenlijk Halo 1.5 (wat geen probleem is natuurlijk, maar om met de competitie te concurreren moet je toch wel met iets revolutionair komen, en dat is niet bij Halo 2). In 2004 komen 2 blockbuster FPS's dat hun concurrentie VER achterlaat en de toekomst naar NU brengt. S.T.A.L.K.E.R (een spel dat de potentie heeft om de graphics en gameplay van Half-Life 2 evenaren) en natuurlijk Half-Life 2. Halo 2 is niks vergeleken met die twee. STALKER word waarschijnlijk een sleeper hit net als Half-Life in 1998. Let op me woorden......... let op STALKER.......
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mag ik even lachen? :{
     

Deel Deze Pagina