1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Chello en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 12 mrt 2003.

  1. Juri

    Juri Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    directe verbinding niet mogelijk met chello?

    Ik krijg een foutmelding dat mijn DNS niet received kan worden, als ik Live wil verbinden en wil aanmelden.

    Bellen met Chello leverde mij de info op dat de kabelmodem direct aansluiten op de xbox niet mogelijk is en dat ik een 2e netwerkkaart moet kopen.

    IS dit echt zo of weet iemand meer?

    ik heb een motorola surfboard kabelmodem.
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt als een bus!

    ik had dat probleem ook, nieuwe modems op het eurodoscis platform werken alleen met ICS (Internet Connection Sharing) dus een tweede ethernetkaart, of met een router.

    Lees hier alle problemen en eventueel oplossingen met chello.
    Deze site is echt super, moderators zijn werkzaam bij UPC en kunnen je met bijna alles helpen.

    Nog makkelijker, hier staat het antwoord!
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ik moet deze gegevens dus gewoon bij de instalatie v an xboxlive handmatig invullen:
    http://website.pcextreme.nl/~imageu...ateway_enzo.jpg
    klopt dit??

    edit: laat maar :). Tis me gelukt. Ik moest gewoon ff die gegevens invullen en toen ging alles automatisch :D. iedereen die me geholpen heeft: BEDANKT ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  4. Juri

    Juri Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    chello direct lukt niet dus nu een router...

    Ik heb een chello classsic abonement met nieuw motorola surfboard modem.

    Kan geen directe verbinding krijgen met xbox live vanwege dit nieuwe modem.

    dus is mij geadviseerd met een router het te proberen.

    Nu heb ik een apple G4 computer draaiend op OSX nu is mijn vraag weet iemand welek router ik dan moet hebben dat ie zowel op mijn mac als op xboxlive werkt?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    elke normale router is geschikt voor een mac en xbox live ... met uitzondering van de routers genoemd op de xbox live site
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    heb mailtje gestuurd naar Chello of het mogelijk was om met de Therayon modem op Live te kunnen, en dat is schijnbaar WEL mogelijk

    :confused:

    en bij een maat van me deed ie dat niet..al deed ie niet DIRECT-CONNECT..maar via Router
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    ik heb toen ook geen nieuwe gekregen en bij mij werkt Xbox-live gewoon. (we hebben dat modem nu denk ik 4 of 5 jaar ofzo)
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nu chello classic en mijn vader wil nu overstappen naar chello lite, is dat niet veel te traag?
     
  9. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Chello classic was voor mij al veel te traag. En die heeft een upload van 128!

    Chello is ook veel en veel te duur als je kijkt wat je krijgt. Ik heb chello ook opgezegd, en nu heb ik ADSL van Speedlinq. Veel en veel beter!! Download van 2 Mbit en een upload van 1 Mbit. Voor maar 45 euro per maand!!

    En het werkt allemaal perfect!
     
  10. DouNiu

    DouNiu Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Chello is ook veel te duur. Wil je daar 'legaal' een router aan je modem plakken moet je een plus abo nemen van 79,95 pm....

    Niet dat we dat doen natuurlijk!
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als ik het allemaal dus goed begrijp; Xbox live via chello classic is bijna niet te doen!?

    Is hetd an verstandig het chello abbo op te zeggen (Ik heb nu chello classic) en over te stappen op ADSL!?
    Is ADSL ook via de kabel? Is het veel sneller? zijn er restricties bij ADSL?
     
  12. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet welke ik heb , ik heb Chello en betaal 50 euro per maand
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    demon NL; die heb ik ook. Heb je problemen qua snelheid?
     
  14. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    heb nog geen xbox , check me sig :D en dan zal het nog wel even duren voordat ik Live heb , en jij ? voeg me anders toe op msn arjan_naaktgeboren@hotmail.com
     
  15. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: directe verbinding niet mogelijk met chello?


    ik had die dns fout ook,dns gegevens uit mijn pc ingevoerd in de xbox en hij doet het gewoon hoor:{
    gewoon rechtstreeks aangesloten vanaf kabelmodem

    ik moet alleen wel telkens het kabeltje wisselen als ik wil internetten,moet nog een router halen.
     
  16. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan wel gewoon connecten en dergelijke en een game joinen (Top Spin), maar als ik dan even aan het spelen ben, disconnect ie. Dit gebeurt de hele tijd en ik heb dus nog geen enkele wedstrijd uit kunnen spelen. Weet iemand wat het probleem hiervan is en belangrijker, hoe ik het kan oplossen?

    Ik heb Chello Classic en heb m'n PC en Xbox met een router met het Internet verbonden.

    Edit:

    Resultaten van http://www.speedtest.nl
    (Overgenomen op Sat Dec 13 2003 om 17:27:47 UTC+0100)

    Download : 51.2 KByte/sec
    Upload : 5.9 KByte/sec
    Connection : 126.0 Conn/min
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  17. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey :)

    Ik denk dat je naast de verbinding met je Xbox, de computers uit moet zetten of geen gebruik laten maken van de internetverbinding.

    Zorg dat de hele bandbreedte die je hebt alleen voor de Xbox wordt gebruikt als je op Live gaat.

    Succes. :)
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    als je in regio rotterdam woont (in brabant werkt het ook geloof ik) hoef je niet je MAC ofzo te registreren, en je kan gewoon tot 10 apparaten tegelijk rechtstreeks op je modem aansluiten.

    Hier staat het modem-->3 PC's +Xbox en zelfs alle4 tegelijk hebben ze internet. (al moet je niet over de snelheid beginnen..)
     
  19. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand mij in hemelsnaam vertellen wat er aan de hand is met chello? ik heb bij Call of Duty een ping van 500 ofzo hellep
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ehm, met 2 pc's online:

    Resultaten van http://www.speedtest.nl
    (Overgenomen op Tue Dec 23 2003 om 12:39:22 UTC+0100)

    Download : 183.8 KByte/sec
    Upload : 9.1 KByte/sec
    Connection : 432.0 Conn/min
    Ping test Nederland : 29.0 ms


    niet veel aan de hand hier dus..
     

Deel Deze Pagina