Misschien is deze vraag al vaker gesteld, maar ik stel hem dan nog een keer : Wat is je favoriete gamesmagazine? Zelf ga ik voor de PU, maar ik vind Xbox Magazine ook wel dope . Brand maar los.
Ik vind dat de PU altijd de xbox afkraakt zoals altijd Zo kreeg volgens mij bijv. splintercell op de ps2 een hoger cijfer dan op de xbox maar ik vond um op de xbox echt beter... En ik vind de xboxmagazine ook beter omdat de ps2 en GC spellen me niet zo veel boeien die heb ik toch niet...
jongen, deze gaat ook weer closed, ik weet nou al bijna zeker dat darkwing draan komt met een link naar de faq en deze thread closed
Ik ben al jaren lid van de PU maar ik ga mijn abonoment binnekort opzeggen omdat de kwaliteit van de reviews en previews echt veel minder is geworden. Klinkt slijmerig maar ik copier liever xboxworld reiews naar word om uit te printen en even lekker te lezen. PU is veel slechter geworden de laatste maanden. Plus de reviews zijn te kort, ik mag enkele van die gasten niet (nieuwe Steven!) en vind hun informatie en gegevens niet echt super. Zo het is eruit, nu nog even een boze brief naar de Yo Post. (niet om in de pu te komen maar om even mijn mening te geven) Ow en xboxmagazine lijkt me helemaal niets, want ik wil graag dingen over multiplatforms weten. En voor speciale xbox stuff, ga ik gewoon naar xboxworld.nl hehe. mzzls.
ff snel wat zeggen als ie toch closed gaat.. PU RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS laatste 2 magazines veel xbox games en goed beoordeeld dus dat klopt niet dat ze xbox afkraken ze zijn gewoon keigoed. en ik heb een gba ngc en xbox en pc dus ook daarom de pu (multiblad) en again... PU RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS for the rest Shut up baklap
GamePro is in iedergeval, helaas, bagger. Niet persé de artikelen zo erg, maar de walgelijke layout! Artikeln zijn ook beetje sub-par, althans die paar die ik las...
power untlimitid!!!! ik ben daar lid van. maar ik heb de andere magazine's nog nooit gelezen, dus ik weet nie welke het leukst is. dus van nu toe PU!
idd dat games pro is echt heel erg! Het leest niet lekker, onoverzichtelijk! en hoge cijfers negen keer een 9 in het eerste nummer. maar niet voor PGR2 dat krijg een 8!
Beste games magazine is moeilijk om te zeggen omdat iedereen een andere smaak heeft. Ik vindt de PU kwa kwaliteit niet echt heel goed. Maar gewoon als een "Leuk Games Blad Om Te Lezen" is het wel goed gedaan.
On topic: Mijn favoriete blad is en blijft de Edge. Prachtblad, dat keer op keer laat zien dat gamen meer is dan zo bloederig mogelijk mensen te fraggen.
Ik ben voorstander van Xboxmagazine. PU vindt ik veel te kinderachtig geschreven en vormgegeven. Bovendien gaat het me hoofdzakelijk om de XBOX. Voor m'n PC koop ik PC-gameplay veruit het beste gamemagazine voor PC gamers. Maar zo als altijd ieder zijn eigen smaak. Je moet een blad voor je lol kopen en niet om met tegenzin te lezen