HALO 2 gaat tegenvallen!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ikarus, 11 dec 2003.

  1. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Je titel pas helemaaal niet bij je topic. Kun je geen vraagtekens zetten in plaats van die uitroeptekens!!!?????!!!!
     
  2. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moet je er gewoon rekening mee houden dat het tegen gaat vallen, dan kan het dus alleen maar mee vallen :).
    Maar toch denk ik dat Halo 2 een mastergame word.
     
  3. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil halo2 gewoon zodat ik het verhaal verder ken (heb de boeken ook gelezen). qua game gaat ie me niet zo hard boeien denkik. het eerste deel was repitetief ,maar de verhaal lijn boeide me wel (door de boeken). Als halo2 nu gewoon e foutjes van halo 1(saaie levels ,heel de tijd hetzelfde) veel beter maakt ben ik al blij :) van de xbox live functie verwacht ik ook niet zoveel ,aangezien ik halo meer een game vind om in link met je vrienden te spelen. (xboxconnect en halo op pc vond ik helemaal niet zo leuk :confused: )
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Halo2 kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. De meeste gamers verwachten gewoon de perfecte game, en alles wat minder is als perfectie zal een tegenvaller zijn. Het zal best een goede game worden, maar ik denk dat de meeste mensen gewoon te veel verwachten.
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie kan gewoon verder bouwen op Halo, wat al een heel goed spel was. Met nieuwe technieken kunnen ze het beste uit de Xbox halen niet alleen op grafisch gebied maar ook wat betreft gameplay en het online gedeelte.

    Het lijkt me erg sterk dat Halo2 gaat tegenvallen tenzij er echt onrealistische gedachtes bij je opkomen 8).

    Als Halo2 zou floppen zou ik al mijn vertrouwen in de Xbox verliezen...


    Kelovitz
     
  6. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, pfff, de verwachtingen bij mij zijn gewoon zo hoog...er gaat altijd wel iets tegenvallen. Graphics, no problemo, het wordt mooier dan halo en vergen nog minder processorkracht dan in halo:ce. Nu gameplay, ik denk dat microsoft er alles gaat aan doen om dit goed te krijgen, dedicated servers, misschien de mogelijkheid om met 32man online te gaan, live aware, noem maar op. 1 ding dat ik toch voor vrees, is dat de singleplayer wat aan de mindere kant gaan zijn. In de boeken van halo is het verhaal goed, op xbox was dit ook goed, maar nu er live gaat komen bij halo2 gaat de singleplayer echt niet veel voorstellen denk ik. Het is nu eenmaal bij live-games dat de singleplayer serieus tegenvalt...er zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals de Tom Clancy games
     
  7. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht zal Halo 2 bij mensen tegenvallen, omdat ze bij Halo 1 zo verrast waren over de kwaliteit van het spel. Datzelfde gevoel van ontdekking zal natuurlijk niet meer bij Halo 2 op te roepen zijn. Vandaar het gevoel dat het spel tegenvalt.

    Eigenlijk is dit een meer algemeen punt en heeft het niet specifiek iets met Halo 2 te maken. Ik voel bij de meeste spellen ook niet meer dat speciale gevoel van 19 jaar geleden toen ik met computerspellen begon en door alles verrast werd.

    Tegenvallen in meer objectieve zin kan natuurlijk ook, maar dat heeft dan meer met de kwaliteit van graphics en andere technische zaken te maken ten opzichte van Halo 1 en beloften van Bungie (waar ze gelukkig heel terughoudend in zijn, juist om dit soort zaken uit de weg te gaan). Dat zullen we moeten afwachten. Ik heb echter wel wat vertrouwen.

    - Locke
     
  8. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    hij word heus wel dikker als 1 denk ik hoor... nieuwe voertuige 8):p nieuwe wapens 8):p wapens afzonderlijk besturen 8):p
    mooiere graphics (hoop ik) 8):p xbox live functie8):p (heb ik zelf niet live maja jij wel zag ik aan je gamertag dus is dik toch)

    Dus hij gaat denk ik niet tegenvalle:D
     
  9. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    het boeit me niet of die tegen gaat vallen want ik koop hem tog niet ook al wordt die "een topper", Halo 1 vond ik al zuigen.
    ook al is Halo 2 "beter" en ook al heb ik hem dan niet gespeeld als die uit is en geef ik hem ook geen kans, da spel die koop ik niet
     
  10. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie op legendary die veldslag in level 8 gespeeld. Die laatste met 2 tanks, flood, covies en stationary guns. dat ging met 30 frames per seconde zonder framedrops. In Halo 2 wordt de Frame engine 60 fps per sec. Dat wil dus bij mij zeggen dat ze een veldslag kunnen maken die 2 keer zo groot is, 2 keer zo mooi is en gewoon lekker soepel gaat. Hoe kan je dan in gods naam twijfelen over de kwaliteit van Halo en Halo 2?????
     
  11. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    mwahaha aparte smaak heb jij dan 8)
     
  12. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan best dat halo 2 tegen gaat vallen, word helemaal gehyped, en dan als hij er is valt hij tegen, gebeurd vaker, maar ik heb vertrouwen in bungie, ze zullen hem niet zomaar op de markt pleuren.
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Halo was zeker niet perfect, de levels werden op een gegeven moment te saai, omdat de makers gewoon copy & paste hadden gedaan met al die identieke kamers...

    En Halo 2 tegenvallen ? Voor mij niet iig, ik verwacht er nml. niets van.
     
  14. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk valt hij tegen.... voor 99% van jullie.... want jullie zijn allemaal graphicshoertjes en letten alleen maar hoe het eruit ziet.... en dan hoeft er ook maar 1 dingetje mis te zijn en dan gaan jullie huilen

    zie splintercell & brute force
    "0MfG Wat uN PraCHtuguh GraPhiCs MaN die Game MoT ik Hebbuh!!!111 ChEck Die ScreEnShoTs HeftUggg VeT!!1"
    even later
    "Deezuh GaMe Is eCHt CrAp mAn!"

    of een gamemet mindere graphics.... zoals hmm Phantasy Star Online om maar 1 te noemen...
    "WaT eeN LelIjkuh GraPhiCs Ziet eR Nie UiT DaT woRd EchT een KutGamE!"

    ^^^^gabasseerd op 99% van de reacties op ieder nieuwsitem met screenshots erin

    O-)
    hij lijkt mijw el leuk worden btw :) ik vond Halo1 leuk en ja deel2 zijn were nieuwe levels en velden dus wat wil een halofan nog meer? :)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    @ zaadje : COunter strike graphics zuigen hard ,hoe komt het dan dan bijna iedereen het een goede game vind ?
     
  16. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    had je die reacties moeten zien voordat die game uit was ;)
    gelukkig zijn er wel games waar zelfs bijna iedereen blij mee is ondanks mindere graphics
     
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Halo gaat echt wel een hele goede game worden. Er wordt echt heel goed over nagedacht heb ik de indruk. Ook het verhaal in de game vind ik erg goed en vooral meeslepend. Heb ook de eerste 2 boeken al gelezen en de derde komt binnenkort.

    Halo2 heeft zowiezo al LIVE ondersteuning, dus dat is al erg vet, dan nog betere graphics en nog meer variatie in wapens enzo. Dat filmpje zag er veelbelovend uit.

    Overigens vond ik Brute Force en Splinter Cell best wel leuke games, maar Halo was beter. Gameplay is op den duur belangrijker dan graphics, maar mooie graphics voegen wel wat extra toe. Van alleen graphics moet een game het niet hebben, ga dan gewoon plaatjes kijken, of de Playboy, dat zijn nog mooiere graphics.. ;)
     
  18. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik Halo een topgame. Hem hem zowel op de xbox als de pc. Alleen kan mijn pc het niet helemaal aan:mad: Als je met een paar vrienden Halo speelt is het echt vet. Online wordt het ook vet. Geen enkel game is perfect en dat geldt ook voor Halo. Maar je moet van je "fouten" leren. Hopelijk doen ze dat ook.

    Weet iemand of de journalisten al een demo van Halo 2 gespeeld hebben. Ik heb enkel filmpjes gezien. Maar heeft iemand het spel al gespeeld. Ik wil het wel weten:confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  19. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is een kewl spel hoe je het ook went of keert maar Halo2 wordt idd meer van hetzelfde betekend dat dan gelijk dat het gaat falen HELL NO!

    ze maken alles beter hup de fouten die ze gemaakt hadden bij Halo1 verbeteren voor Halo2!

    wordt gewoon weer een dope shooter
     
  20. ParanoiDinHELL

    ParanoiDinHELL Verassend Anders

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is te belangrijk voor microsoft's xboxje om 't slecht te laten zijn... of 't tegen gaat vallen ? mwoh, kans is groot als ze zo door blijven gaan met hypen, dan kan hij in 't vatje tegenvallers, samen met half-life 2 ...

    je kunt er 't beste niks van verwachten, dan valt 't altijd positief uit :)
     

Deel Deze Pagina