party games

Discussie in 'Algemeen' gestart door wilco, 7 dec 2003.

1. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er op de xbox nog wat leuke party games uitgekomen? Of in elk geval spellen die je met >1 (of meer) mensen tegelijk kunt spelen?

Ik kom de laatste tijd veel single player only spellen tegen... of ligt het aan mij?:confused:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Fuzion Frenzy zal je ongetwijfeld al wel kennen? Ik heb me na FF niet meer verdiept in andere party games, maar Twisted System (minigame uit Fuzion Frenzy) is nog steeds dé party game :p

3. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Dure tip:

Koop een Gamecube Pakket met Mario Kart, een extra controller en Mario Party 5... je komt de deur niet meer uit!

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    of worms 3D

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Kung fu Chaos?, maybe is dat wat als je wat van humoritisch timmeren houd met je vrienden :)

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    aahhh. Twisted System is DE game.._O_
    Ik heb alleen nog nooit verloren, al is het wel steeds vaker close..

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb enorm veel lol gehad met hunter (multiplayer in 1 scherm zonder splitscreen), op dit moment is het Crimson skies (splitscreen) die overuren draait in de xbox, en dan heb je natuurlijk nog de sportspellen, ik heb zelf nba street 2 en top spin, allebei erg leuk om met meerderen te spelen......en dan Halo en alle varianten....erg leuk om in multi te doen......en dan is er 1 spel dat ik veel heb gespeeld met feestjes maar dat is een playstationspel: puzzle bubble enorm verslavend en heeeeel erg lachen met een groepje mensen

8. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
  9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zolang je maar geen Crash Bandicoot Nitro Kart koopt! Dat spel pretendeert een 'fun'game te zijn, maar het is de meest slome trage saaie game van het moment

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind worms 3d wel grappig, kep fuzion frenzy niet maar lijkt mij ook wel leukl!

11. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt een kut spel? Ik had een eerder deel van crash nitro cart op PSone, en dat is echt een leuk spel. Maar jammer dat hij niet Live is, anders had ik hem al lang in huis.

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    De redenen heb ik hier gezet: Crash Nitro sucks!

Het is echt een boutspel!!!

13. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gamecube gekocht voor de party-games zoals Mariokart, Monkey Ball 2, F-Zero, Mario Party 5 enz enz. Maar ik snap dat je gewoon een partygame voor de xbox zoekt? Voor de xbox is Kung Fu Chaos idd erg leuk en Worms 3D kan ook voor veel fun zorgen alleen mis ik iets in die game...
    Fusion Frenzy heeft idd wat leuke minigames zoals Sumo en Twisted System (Ownage ;) ), maar de meeste van de andere minigames vind ik zelf de chaotisch en of lastig te spelen, geeft niet echt heel veel fun..., maar als je em kan bietsen voor een leuk prijsje...doen.
    Tja..ik vind de party games maar karig op de xbox, daarvoor is het misschien een meer serieuze console, op wat uitzonderingen na. Misschien dat ze daar in de toekomst wat aan gaan doen. Ik zag ook titels als Shrek Super Party staan en idd games als Wacked (nog nie gespeeld). Maar als je echt party-fun wilt, als je dat echt belangrijk vind zou ik ergens een cube vandaan halen, of je koopt het mariokart pack ofzo..., ik heb zelfs laatst met me family bij me opa en oma zitten Monkeyballen, gingen we bowlen, echt lachuh! Me oom kon er nix van :p. Ik wil geen reclame maken, ben geen fanboy, ben een gamer.

Success :)

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    hahaha inderdaad, Twisted System garandeerd humor voor zeker een uur want je blijft bezig.
    Fuzion Frenzy blijft voor mij een van de leukste spellen op de Xbox :D

15. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Xbox Music Mixer!! Gaat toch nix boven een gezellig avondje karaokeren!! En met de Communicator is zelfs een duet mogelijk :p

16. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuzion Frenzy heeft wel een paar leuke spelletjes. En heb onlangs Crimson Skies gespeeld bij een vriend, dat is ook zeker wel gaaf.
    Zoiets Whacked! vind ik zelf onoverzichtelijk, en ben bang dat Kung Fu Chaos hetzelfde heeft.
    Maar uit de reacties blijkt ook dat het "party-gamen" niet echt 'hot' is. Vind ik erg jammer.

Alleen spelen is leuk, maar met vrienden is nog veel leuker!
    Ik snap niet waarom de spellen industrie niet wat meer spellen bouwt zoals Halo of Hunter, je hebt notabene 4 poorten voor 4 controllers en er zijn vrij recente hele gave spellen die niet eens een multi player functie hebben (bijv. true crime).

17. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    weetje, party games moeten niet apart gemaakt worden (srry) je moet games maken waar de mogelijkheid in zit om zelf een party te bouwen... dan wordt praktisch iedere game een partygame tog?

18. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een andere manier om het te bekijken!

19. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar naast de karige party titles zijn er vast nog wel wat spellen die leuk zijn om met meerdere mensen te spelen??? Want ook die titels wil ik graag wel weten.

20. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe heette die game ook alweer (hij is niet super bekend) dat je in auto'tjes rijdt en elkaar kan knallen met wapens (lekker duidelijk weer ;)) ? Dat lijkt mij wel een leuke game, ik kan alleen niet meer op de naam komen.

Deel Deze Pagina