Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Welkom op het forum. Als je tegen members rainbow six 3 wilt spelen, moet je gewoon de gamertag ff invoeren als friend. Dan zie ik je binnekort wel of live!
     
  2. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ratio is voor mij veel belangrijker dan ELO ik heb nu een ratio van 0.93 wat is die van jullie?
     
  3. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik aangezien je ELO steeds veranderd....
     
  4. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ratio is 1.80
     
  5. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ratio hangt een beetje tussen de 1.38 en 1.41
     
  6. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet he mijne is niet echt hoog maar ik ging gisteren tegen eentje met 0.18 dat is pas slecht!
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb welleens iemand gezien met ratio van 100!! hij had 100 kills en 0 deaths!
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft hij waarschijnlijk met een vriend afgesproken...
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, ik heb vandaag perongeluk een elo van 1600 gekopieerd, ben er blij mee :)
     
  10. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam laatst een game binnen, en werd er meteen uitgekickt. Die host had iets van...16000 elo.
     
  11. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb RB6 3 nou 6 dagen. Ik heb hem best veel gespeeld enzo. Maar ik vind de game nu wel minder dan in het begin. vb; je begint op die spwan point in garage, daar zijn altijd 2 punten in het level waar gevochten wordt. Dat is ook niet eens het enigste level. Er speelt eigenlijk altijd hetzelfde af. Ik begin hier aan te irrteren. Ik wil graag jullie mening eens horen; is het niet de hele tijd hetzelfde?
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  12. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Das onmogelijk, ratio is kills delen door deaths, 100 delen door 0 is 0, hij moet op zen minst 1 death hebben :9
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Gekopieerd JAH, er is een trucje voor.. ik ga het niet zeggen want dan heeft iedereen straks een vet hoge elo.
    als je het weet fijn, wees er trots op..
     
  14. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weer het trucje wel, alleen ik doe hem niet. Vind het echt niet leuk, ik vind het alleen leuk als je gewoon eerlijk je punten haalt en niet door dat stomme trucje. Alleen bij mij is het welleens per ongeluk gegaan, alleen toen had ik minder ELO dan daarvoor :'-( .
    Zijn eigenlijk bijna alleen Nederlanders met zon hoge ELO.

    Is soms wel ja (vooral bij garage) dat de gevechten op de zelfde plaats zijn. Maar ik vind het geen probleem hoor, de game blijft leuk!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  15. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, vooral bij garage heb je altijd van die gevhecten in dezelfde gangen, en ik rush meestal altijd en word je gewoon genadeloos voor je kop geschoten, gewoon niet leuk meer. maar er zijn ook andere maps waar het wel leuk is, bijv presidio ofzo heb je nooit verschrikkelijk veel campers en old city is ook wel een leuke map, nadeel ervan is toch dat er 1 spawn punt is die een nadeel heb als het andere team zit te snipen, echt z'n nowhere to run, nowhere to hide, and the blue time is going to get you!
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het danet gespeelt met amerikanen etc.. en overal hoorde je schoten, echt vet, dus niet bij Airport 2 alleen bij die gangetjes, nee gewoon overall...
    wel lekker vandaag weer een paar overhoop geschoten :)
     
  17. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Het echte gezellige gevoel komt pas naar boven wanneer je tegen Nederlanders speelt :). Amerikanen en Engelsen vatten het allemaal wat te serieus op..
     
  18. Silverdrake

    Silverdrake Enter the Dragon

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd waar! laatste paar dagen echt geweldige matches gespeeld tegen voornamelijk Nederlanders. en dat was echt geweldig. Heb ook de indruk dat nederlanders minder "whinen" als ze verliezen, maar dat kan ook net geluk zijn geweest dat ik een paar volwassen spelers tegen ben gekomen
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2003
  19. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlanders zijn over het algemeen wel sportiever.

    Engelsen, Amerikanen en Fransen doen nog weleens of ze heel wat zijn, en zitten je dan een beetje voor schut te zetten enzovoort.

    Gewoon lekker met Nederlanders spelen, veel gezelliger :9
     
  20. sphere man

    sphere man Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb dit spel vandaag gehaald this wel een mooi spel.
    als iemand zin heeft in coop's mag je me toevoegen greetz
    sphereman
     

Deel Deze Pagina