1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six 3 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door robberto, 25 nov 2003.

  1. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    cyrilluz, kom zeg, als mensen niet kunnen moet ik wel switchen en haal alsjeblieft dat weg, dit vind ik een beetje een rare opmerking, ik moet toch wle switchen, wat wil je anders niet spelen???????
    en kan je meteen met je members kontact opnemen??? teamgenoten zijn: rutger, n.e.r.d. en xbox-control!!! pm ze enz, je hebt morgen om 19.00 uur een match tegen de BG, ik zie je dan!!!! ik host!!!(robberto21)
     
  2. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het wel fijn vinden als er nu rekening kon worden gehouden met mij? Want ik kan pas 2 dagen na de jaarwisseling de half finales/finales spelen?
    Ik denk ik zeg het ff alvast? Hoop dat dat kan...Als ik het haal....

    Ik zei dat robberto...omdat ik denk veel mensen niet meer hierop zullen kijken en ze dan voor een raadsel staaan als ze bijvoorbeeld vrijdag hadden gemoeten....thats all....Ga nou niet gelijk dreigen please....daar houd ik niet van...
     
  3. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dreig toch niet, maar ik snap wat je bedoel, maar als je je zomaar lukraak inschrijft en dan niet bezighoud met het toernooi, dan is het jammer dat dat ten koste gaat van andere die in jou team zitten, maar als er mensen gewoon niet komen opdagen, dan kunnne ze altijd nog in de verliezers ronde door proberen te komen, maar als ze steeds niet kunnen/komen, dan heb ik er niet veel aan, ik hoop alleen dat het een leuk toernooi word.

    Iedereen succes!!!

    *edit* btw cyriluzz, ik bedoel met niet spelen, dat je geen team hebt, niet dat ik je buiten zou sluiten!!!!

    verkeerd opgevat, staat er een beetje kut!!, maar bedoel dus, dat als ik niet switch dat er dan ook niet gespeeld kan worden, snap je???
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  4. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we nog inschrijven?

    ik heb nog 4 man die willen meedoen van de Bex clan

    plz:)
     
  5. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm, je hebt er 4, kunnen die alle 3 de dagen??, want ik heb namelijk nogal wat zwakke teams, die elkaar niet als clan hebben en dus niet zeker weet of die wel doorgaan!!, ik voeg je toe bij msn!!
     
  6. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je toegevoegd

    Wanneer gaat het juist door?
     
  7. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vanavond van de partij hoor!

    ik voeg edjuhh, ruttyx, Cyriluzz en robberto21 vanmiddag even toe aan mn friendslijst.

    rond 18:30 zit ik wel op live!....zie jullie dan!:)
     
  8. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ok Dik zie je nog wel op msn, spreek je daar wel, en team supreme veel succes vanavond
     
  9. Dark Goblin

    Dark Goblin >>>The One Goblin

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    yo yo het gaat beginnen deze avond
     
  10. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    team supreme verloren!!!

    blowing gamers gewonnen!!!
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2003
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd B.G!!

    _O_
     
  12. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    OwnAge 1 round !!!

    Ja, we hebbu ff team supreme ge-owned met 4-0. Dat is al helemaal lachu als je bedenkt dat ik iemand heb gemold door op mijn controller gaan te zittû ..*)
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    :confused: FF meer oefenen. Ik had trouwens wel erg last van lag.
     
  14. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
  15. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    last van lag op mijn server? ik kan zelf non-dedicated al 8 spelers hosten, als ik dedicated host zoals ik deed, kan ik(staat er zelf) 16 hosten!!! das 2x zoveel, ik vind het dan gewoon ronduit schandalig als jij lag heb door mij!!, denk dat je verbinding niet optimaal is, of niet goed overweg kan met de mijne.

    (het bovenstaande bericht is niet beschuldigend of hatelijk bedoeld!!! onder voorbehoud is dit bericht getikt voor enige toekomstige ongelijkheiden:))
     
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Black Vampire, Dutch Executioner en Dutch Salvation, zondag van 15:30 tot 17:00 clanmatch, even ter herinnering :)
     
  17. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet Lieguuuhh

    Ik zit bij de BG en ik had geen lag tijdens de clanmatch!
    Bad luck for you or just another lie??
     
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    RWM vs BBE die vandaag om 19:00 zou moeten gespeeld worden is verschoven naar morgen om 19:00. BBE zegt dat ze gehoord hadden dat ze om zondag moesten spelen :confused:
     
  19. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    is zo, dus morgen aanwezig, succes!!
     
  20. Sgt Martin

    Sgt Martin Piet Kippekont

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Robberto, m'n clan heeft zich niet in geschreven (omdat de clan 2 dagen oud is) maar zou toch graag willen spelen, had ik je verteld gister tijdens RS3, en je zou me nog toevoegen op MSN maar heb niets ontvangen. Dus als er een gaatje is, let me know.

    martin_lambregts@hotmail.com

    Martin (Appel Toast)
     

Deel Deze Pagina