Probleem 'oude' gamer met tijdgebrek: Live alleen voor hardcoregamers? (25>)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DJ Appelmoes, 14 nov 2003.

  1. bat70

    bat70 Ja 'tuurlijk !!

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren ook crimson skies gekocht , leuke game ,
    maar 1 keertje live gespeeld in deathmatch , maar genadeloos
    meerdere malen neergehaald met maar 3 kills op mijn naam .
    Anyway add me maar , ik speel alleen de laatste tijd meestal
    Rainbow Six 3 .
     
  2. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet je zeker dat je LIVE naam klopt? Ik kon je niet toevoegen gisteren.. ??
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een lol om deze thread bij te houden. Ben net een weekendje bezig geweest maar morgen of dinsdag kunnen jullie een invite van me verwachten.
    Tot live
     
  4. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    zet mij er ook maar bij dan...ik zal proberen ook wat invites naar de oudjes te sturen.....ik ben trouwens 33

    ik heb net een heleboel mensen uit deze thread toegevoegd, dus die merken dat vanzelf als ze weer live gaan......voor degene die ik vergeten ben....sorry no hard feelings...gewoonweg vergeten dan....add me zou ik zeggen....

    ik ben nu veel te vonden in MM3 en Rainbow six 3.....

    C U SOON !!
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  5. bat70

    bat70 Ja 'tuurlijk !!

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    Als het goed is moet het kloppen , ik ben nu op mijn werk dus
    kan het niet checken , anders add ik jou wel . Heb je alle hoofd
    letters ingevoerd en een Kleine s na Bat ??
    Ik zie je wel op live !
     
  6. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap wat je bedoeld...
    Je heb van die mannetjes die dag en nacht gamen en geen sociaal leven hebben.
    Misschien moeten ze voor sommige spellen een soort meeting point maken ofzo dat je tegen mensen van je eigen niveau kan gamen
     
  7. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de meeste van jullie aan mijn friends list toegevoegd tot L!VE.

    Salva
     
  8. conqubite

    conqubite always unlimited !!!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb welliswaar geen Live maar het komt me wel bekend voor. Ben midden in de 30 en nooit een gamer geweest en zal het ook nooit worden(nog niet trouwens).

    Behalve CMR 1 en 2 op de pc ben ik in geen enkele game goed. Weinig tot geen tijd (met een kleine die net gaat lopen) geen talent 8) en ook niet de drive om goed te willen zijn.
    In al mijn games behalve CMR 4 die ik net heb ben ik op een gegeven moment vast komen te zitten omdat het te moeilijk werd. Tot op heden is dat niet veranderd.

    Als een game een slechte review krijgt denk ik altijd dat het misschien wel iets voor mij is.:confused:

    Wel leuk initiatief trouwens. Ik hoop dat jullie er toch plezier aan gaan beleven.

    Conqubite
     
  9. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik herken me heel erg in al deze verhalen...
    Alleen ben ik nog maar 19... Dus ik denk dat dit niet echt leeftijdsgebonden is :)
    Dus ik verzoek beleefd het recht tot toevoegen aan friends list :+
     
  10. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je staat er inmiddels bij!
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Add mij ook!

    Vorige week eens wezen kijken hoe mijn tenniskwaliteiten waren op live, ik log in als nummer 4105 van de wereld, mag ik gelijk tegen de nummer 19!

    Ik heb echt geen bal gezien!

    btw ik ben 28, en inderdaad vriendin, eigen huis, klussen, sporten!
    Zullen wij oude bokken eens lekker RS3 of GR spelen, zonder dat je wordt uitgekafferd omdat je misschien niet zo superfanatiek bent als anderen.

    Maar ik ga idd mijn friendslist eens opschonen.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Grappige thread, maar na het lezen van de posts heb ik direct het gevoel een bejaarde te zijn met mijn 26 jaar *blaast wat stof van schouders af*. Ik heb gehoord dat je tegenwoordig LIVE kan aanschaffen met seniorenkorting... :D
     
  13. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Rednas: Het is jammer dat ik geen breedband verbinding heb en dus niet de mogenlijkheid om Live te gaan.

    Gelukkig heb ik een aantal vrienden met een Xbox (zoals Pogge) en daar game ik zo nu en dan wel eens mee...
    :9... Helaas vindt hij het niet zo leuk dat ik altijd met Halo win, ja het is een keer genoeg 15 - 2 was laatst nog voorgekomen!:9 hahaha!
     
  14. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    hier nog iemand van 30 die maar af en toe live kan gaan (werk, studie, gezin, sport, etc etc.)....op dit moment nog voornamelijk Topspin maar heb nog een paar live games om binnenkort te gaan proberen.... M.a.w. voeg me maar toe... ik zal kijken of ik zelf ook wat tags kan toevoegen 1 dezer dagen....
     
  15. Illusion

    Illusion It's all Illusion

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig, nog meer oude knarren met hetzelfde probleem. Ik ben zelf 31 en heb ook niet genoeg tijd, maar wil wel lekker kunnen spelen op Live. Voeg me maar toe:

    CoolRaoul

    CU!
     
  16. GodSpeeD

    GodSpeeD Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig!
    Super thread, de lijst zal nog iets langer moeten worden :)

    Ik ben 31, speel nu voornamelijk RS3.

    Ik probeer zoveel mogelijk te spelen, maar helaas kunnen wij oude kerels dit niet volhouden aangezien we de studiefinanciering voor de jonge garde moeten opbrengen. Daar kunnen zij mooi een XBOX voor kopen en ons 0wn3n }:]

    Ik bezit ook topspin maar na 3 potjes bekogeld te zijn met tennisballen had ik het wel gezien.... RS3 gaat beter, heb al wel wat relaxte mensen ontmoet. Maar mijn friendslist is nog veeeeel te kort, ik laat alleen gelijk gestemden toe en dat zijn toevallig mensen met jullie instelling!

    Dus voeg me toe indien je dit wilt:

    GT: Elithrandil

    Zie jullie op Live.
     
  17. Silverdrake

    Silverdrake Enter the Dragon

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch om te zien dit :) Ok, ben zelf 26, dus ik kom ook wel in aanmerking dacht ik zo. Gisteren trouwens een aantal "jongere" Livers van een RS6 sessie gekicked zien worden vanwege overmatig hard gegiechel op chipmunk niveau, en het regelmatig schieten op teamleden "voor de grap". Het gebeurt dus ook andersom :) Als speler waren ze best ok, trouwens.
     
  18. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik sluit me bij de rij aan hiero de aansluitende oude knar marco3key 35 lentes oud bouwjaar 68 en aankomend vader...:+
    Voeg mij maar toe in de lijst,, game met sommige spellen ook niet super al kom ik met rainbow six wel weg zeker met missie`s spelen... Tja zo zie je maar xbox is voor de oudere jongeren maar ook voor de jongere ouderen zou best leuk kunnen zijn een potje met wat dertiger`s en genieten van de games punten intereseeren mij echt helemaal niets de LOL,en goed humeur staat boven aan de lijst en zo gek doen als een deur...open dicht....

    Nou kom maar op voeg mij maar in de lijst en dan knallen we er op los...

    groetjes marco { microsoft betatester }
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik was net PVP aan het lezen

    [​IMG]

    [​IMG]

    en zo voel ik me ook.... hehehe ... en ik ben slechts 28


    and lost but not least

    [​IMG]

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2004
  20. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi! Een ouwe lullen clubje! :)

    Voeg mij ook maar toe... 8)
     

Deel Deze Pagina