Beste gamesmagazine

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door X-power, 11 dec 2003.

1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    xbm engels. Goede reviews. Je moet alleen een beetje engels kunnen, maar ook dat valt wel mee. Vind in het algemeen dat de games bladen te duur zijn. Crossover bladen (met meerdere consoles als onderwerp) vind ik bijna altijd slecht. Blijven vaak steken aan het oppervlak.

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees eigenlijk geen magazines, vind het pure geldverspilling aangezien ik al het nieuws al eerder weet en voor de (p)reviews heb je ook het internet.

Ik heb nog wel een abonnement op de PU, maar dat komt omdat mijn vader en moeder het toch betalen en ik de échte noodzak om het op te zeggen niet zie. En laat ik eerlijk zijn; de PU is gewoon een klasse magazine.

3. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    PU is wel lachen. koop ik niet om nou veel te weten te komen over nieuwe games want k vind de reviews en previews een beetje mager.

meestal koop k wel de XBM (nederlands). staan goeie artikelen in maar vind ze een beetje gaan faken van de PU, let maar eens op de opmerkingen die sinds kort onder de screenshots staan. voor de rest ken k weinig bladen.

XBM (engels) vink crappy. ze geven egt veels te hoge cijfers. volgens mij heeft er nog geeneen onvlodoende in dat blad gestaan en hijs veel te duur

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gooien jullie games magazine's weg als je ze uit heb, of bewaar je ze netjes.

5. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Bewaren natuurlijk, dan kun je ze nog een keer op een laaaaange vakantie lezen :D.

6. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees het liefst de OXM,uitgebreid, dik en goede reviews :9 , op de tweede plaats komt de xbm. Pu is wel leuk om te lezen maar ik vind hun re/previews bagger.

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb ook moeite om ze weg te gooien. Daarom heb ik besloten om geen games bladen te kopen. Ik heb zelfs nog een paar Nes Bladen in me kamer. :D

8. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ben nog niet zo 'nostalgisch' :).

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Jurgen geeft alle Nintendo first party games hoger dan een 8.
    J.J is wel goed, geeft redelijke cijfers, vergelijkt altijd met andere games van het betrefende genre én is voor PSV; wat wil je nog meer?
    Bij de reviews moeten ze gewoon meteen terzake komen! i.p.v. eerst te lopen lullen over hun persoonlijke leventje, doe dat maar in de beginpagina! Door dit onbenullige gedoe is er meteen een halve pagina vern**kt.

Xboxmagazine is te mager en te saai om te lezen, weinig pakende reviews waar de humor ontbreekt.
    Al met al vind ik de PU toch wel de beste omdat die me altijd wel kan boeien en het is gewoon leuk om te lezen!_O_

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  10. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    xbm, gewoon leuk, strak redelijk duidelijk.
    ik koop ook wel oxm, maar dat blad is niet geweldig
    ook de pu koop ik, is gewoon lache, en wat updater.

11. big meanie

big meanie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik de PU het best. Wat maakt het nou uit dat ze er veel omheen praten. Gamen is een gevoel en geen kille feiten. Door het verhaal eromheen krijg je veel meer inzicht in het gevoel dat ze hadden toen ze speelden. Doordat ze multiplatform zijn kunnen ze ook kijken hoe de spellen waren op de andere platformen. Als een game mager word overgezet moet dat bestraft worden!

12. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX MAGAZINE!!!! vind ik het beste...

13. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind alles wel wat hebben alle bladen hebben slechte kanten en goede de 1 meer dan de ander maar wilt dat zeggen dat het blad dan te min is denk het niet maar dat kan aan mij liggen

14. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees toch a;ltijd wel graag xbox magazine....Pu vind ik echt niks....hoe sommige games toch gereviewed worden.....Gamequest was wel dat maar verledentijd....

15. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    PU lees ik, omdat het lekker wegleest. Vind de (p)reviews niet eens zo slecht..

XBM ben ik sinds enkele maanden aan het lezen, omdat het ook weleens leuk is om een blad te lezen die de Xbox niet meteen afkraakt 8).

16. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog steeds niet dicht!

17. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind PC Gameplay en PC Zone toch van de betere maar is alleen voor PC maar ook wel duur vergeleken met de rest , of ligt dat aan mij ?

18. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Het Xbox Magazine natuurlijk.. Het blad dat mijn console bepraat. Bovendien is de PU zo´n saai blad. Net als Gamekings kunnen ze lang niet tippen aan de concurrentie!

19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Horen deze treaths dicht te gaan dan :).

20. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel Playstation 2 magazine(Nederlandstalig,elke maand met demo),XBOX magazine(nederlandstalig),EDGE.

Deel Deze Pagina