Voor alle liefhebbers,de pionier van bullet-time,Max PayneII,is uit ge-launched in regio nijmegen,en ik was er als eerste bij,gelukkig.Weet niet of ie al "officieel"gelanceerd is,want met MGSII,was er toendertijd een beperkte oplage verkrijgbaar(paar weken voor de big shipment)
Ik vind het een echte sequel op 1,voorafgegaan van een proloog,de gameplay is wat aangepast,met name de bullettime,die ook uit combo's bestaat,en een ijzersterk scenario(weer met comic-stijl versterkt),en grafisch is ie erg mooi
Hij is al uit ik heb hem vandaag bij de replay gezien.. ik had NET niet genoeg geld om hem te kopen Morgen/volgde week dan maar...
Mmmm... Ik heb hem gisteren meteen gehaald bij de FRS Den Haag, ze zelfs effe van te voren om een uur of 12.30 uur opgebeld omdat de game als verkrijgbaar stond op hun website... Maar de Gameshop in Den Haag heeft de game ook...
hmm, ik heb hem al ff gespeeld, en ik had ook gehoopt op its met multiplayer. verder ziet het er zeer strak uit, zelfs op de ps 2
ik heb hem net gezien bij VideoLand, daar was ie 59.99. aangezien concurrende zaken hier hem nog niet hebben wacht ik ff, en bepsaar zo hoop ik een euro of 7
Valt absoluut niet tegen,ondanks de korte story-line,blijft ie lang speelbaar,ny-minute,deadman walking,en nog wat modes,om bad guys in bullettime om te leggen
Kun je makkelijk inspringen in het verhaal door bijv. een korte flashback over deel één? Het verhaal is bij mij heel belangrijk en een goede drang om verder te spelen. (deze drang was ook erg sterk bij XIII) Is het nog de moeite waard om Max Payne (1) te kopen na al deze tijd die eroverheen gegaan is? Lijkt me leuk om eerst het eerste deel te spelen en dan het tweede deel. Zover ik gezien heb is deze game erg mooi en ook erg leuk wat betreft bullet-time. Ik hoop dat het wat moois wordt! Cya Kelovitz
Het is ABSOLUUT aan te raden om eerst even Max Payne 1 ergens op de kop te tikken en deze het eerst uit te spelen. Ik heb Max Payne 1 sinds de release date (voor zowel PC als Xbox) en heb deze afgelopen week nog een keer uitgespeeld.. Gisteren ben ik begonnen met Max Payne 2 en het is gewoon ontzettend gaaf als je het complete verhaal (niet het korte verhaal dat in MP2 verteld wordt) nog vers in het geheugen hebt.. Absoluut doen! Regards, Spiderstyle