VOORWOORD,
Beste moderatoren/administratoren, laat mij aub uitrazen!! En kom aub niet met van de fijne opmerkingen dat het iedereen kan overkomen en technische mankementen gebeuren nu eenmaal. Het gebeurt met meerdere en er klopt gewoon iets niet.
- het is mICROSOFT®©TM&enz&enz, jullie weten wel de monopolist bij uitstek. Onder het mom van "waar kunnen we nu weer eens geld aan verdienen" worden wij bedrogen.
Voor zover ik geen andere thread heb gevonden die primair gericht is op dit probleem, roep ik hierbij de mensen op om hun ervaringen met dit probleem te delen.
thnx
Het volgende SCENARIO deed zich voor:
Speelde tijdens deze regenachtige dag, PGR2. Alles ok, mijn waardering voor het spel en het fenomeen AUTOMOBIEL voelde ik toenemen alsmede een enorme waardering voor de moeite die in het detail van het spel is gestopt.
Hierna wou ik even Rainbow Six 3 gaan spelen. Ik stop de disc in de Xbox zet de headset op en wacht voor mijn gevoel te lang. Opeens zegt ie (het zwarte geval, de doos oftewel de Xbox®©TM) dat hij de disc niet herkent, en ook KOTOR en ook Halo niet enz enz. WTF, het kreng is 1,5 jaar oud. Echt hoor MicroFUCK (geen censuur aub we zitten in het nuchtere Nederland) wat moet ik nou met die troep van jullie. Stel dat ik een nieuwe krijg, wat voor een garantie zou ik dan kunnen krijgen dat hetzelfde probleem zich niet na weer 1-2 jaar voordoet.
Ik heb 2 x een PSX......... ja, dat ding van SONY. Doen het perfect. Eentje hoort in een museum thuis, zo oud als dat ding is.
Nee, ik kreeg het slimme idee om een X"mijn laser loopt altijd te kloten en bij het minste of geringste lees ik iets niet"doos te kopen. Wat bezielde mij in hemelsnaam. Voor de betere gfx. Shit, ik wil mijn geld terug en ga een PS2 halen voor gt3+ add-on en gt4.
Misschien is het wel een idee om een open-source gamestation te maken???? Idee, idee.
I.i.g. stimuleren dit soort produkten mij geenszins om verder nog legaal gebruik te gaan maken van een dergelijk mICROSOFT produkt. Ik bedoel, ik koop (oftewel, geef achtelijk veel geld uit aan mICROSOFT® produkten) en, dan doet het ding waar je zoveel geld vóór uitgeeft het niet!!! Ik heb gewoon spontaan zin om dat ding uit elkaar te gaan halen en te mishandelen. Modje erin, 120 gig HD, 64 mb eruit en 128 mb erin, hele HD vol zetten met games waar ik dan niet voor hoef te betalen, GVD.
ECHT HOOR, dit is net zoals Hans Teeuwen met de Josti band. hij dacht muziek te horen te krijgen. Immers, hij had een toegangskaartje gekocht voor een BAND.
PFFF, ik ben zo vreselijk pissig op dit bedrijf (of op mezelf omdat ik wat van mICROSOFT heb gekocht).
Sorry, dat dit forum als uitlaatklep dient. Mocht ik nu de enige zijn met een dergelijk probleem, dan had ik dit niet gedaan.
maar dat ben ik niet. Die laser (lees dvd-rom drive) is fucked up.
ciao
Laatst bewerkt: 12 dec 2003