Stupid microsoft

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door y_me007, 6 jul 2002.

1. y_me007

y_me007 DUDE

Leuk Bevonden:
    0
    Die domme mensen bij Microsoft hebben mij een onvolledige rewardpack gestuurd. mijn games zaten er wel in en ook een controller maar die controller kan ik niet aansluiten omdat dat deel waarmee je hem in je xbox stop er niet aan zit, dus heb ik nix aan die controller.
    ikkuh bellen, zeggen ze dat ik een nieuwe krijg binnen 10 dagen en ik vraag zo kan dat niet sneller en toen zei hij okay en nu krijg ik hem maandag als ze hem niet net als de vorige keer i.p.v naar mijn huisadres, het naar mijn email adres sturen.
    Stupid MOFO´s

2. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    oh boy...stop met kinderachtig te doen en wees blij dat ze je helpen en dat je die dingen gratis krijgt...

3. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt mij als nette service. Er kan altijd wat misgaan, pech, maar ze lossen het toch snel voor je op?

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je boos,
    pluk een roos.
    Zet hem op je hoed,
    ben je morgen weer goed.

5. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    da's wel mooi en vriendelijk gezegd al zeggek et zelf :)

6. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je probleem niet. Microsoft zal w.s. tienduizenden pakketen per maand versturen en daar zal heus wel eens wat door de kwaliteitscontrole heen slippen. Ze proberen het netjes op te lossen, maar dat kost tijd. Ik vind het hartstikke netjes en eigenlijk een beetje onrespectvol om zo te klagen over iets wat je altijd nog gratis krijgt.

Leuk is het niet als iets niet goed is, maar zolang het opgelost wordt lijkt het me geen reden tot klagen.

7. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    1 Xbox, 2 controllers & 2 games voor €299,--

Mij hoor je niet klagen.. :D

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het is nooit goed.
    kijk bij nitendo en sony krijg je dus NOOIT iets als er iets gebeurd.
    (tja 3 maanden was ook wel snel)
    M$ 4 EVER!!
    LONG LIVE BILLL~~

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.126
    Ik ben tot nog toe ontzettend tevreden over Microsoft...zowel over de xbox-service als wel de hulp die ze me gaven toen ik een virus op me pc had...echt heel vriendelyk en goed behandelt steeds...
    Stom van ze natuurlyk dat ze dat ene kleine connectie stukje by je vergeten waren maar uiteraard helpen ze je wel natuurlyk.

En zoals iemand anders al vermelde...Sony en Nintendo lyken niet echt die zelfde service te kunnen bieden....

10. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Toch wel grappig dat iedereen, ik in ieder geval wel, afgeeft op MS als het gaat om dat k*t-windows, maar zodra het over de Xbox gaat, dan kan MS niets verkeerds doen.

Voor mijn gevoel is het MS van de xbox niet dezelfde als de MS van Windows.

MS zuigt en roeleert @ the same time :confused:

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.126
    Ik ben persoonlyk zeer tevreden over XP hoor :)
    Maar hy loopt by my ook gewoon erg stabiel dus dat scheelt denk ik...windows 98 crashte ontzettend vaak en dan liep ik soms ook wel ff te voetballen tegen myn computerkast :p

12. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand eigenlijk waarom dat stukje tussen de controller en de xbox los kan? of stel ik nu echt een domme vraag?

13. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    dat iz als je achter het draad blijft hangen met je voet ofsow dat hij dan losschiet zodat hij je xbox niet meeneemt;)

14. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar wat jij ervan vindt.:{

15. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    dat is als je te hard trekt aan je draad van de controller. dan blijft het voorste stuk in de box zitten en kan je controller+draad geen schade oplopen, goed systeem als je het mij vraagt :).

[offtopic]
    xp draait idd veeeel beter als alle andere windowtjes
    [/offtopic]

16. y_me007

y_me007 DUDE

Leuk Bevonden:
    0
    heey ik zeg niet dat ik ontevreden ben, en het is inderdaad best snel geregeld en tuurlijk kan zoiets misgaan maar een pakket versturen naar een email adres vind ik persoonlijk wel heel dom.

[offtopic]
    oooh ja windoos 2000 roeleert zeker wel boven XP, veel stabieler
    [offtopic]

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    fouten gebeuren, en het is niet de schuld van microsoft, maar van die inpak turken

18. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    HELP!!! ;-)

Nee maar ff serieus, ik heb mijn envelopje 1,5 week geleden verstuurd en heb nog nix vernomen, maar ik lees hier vaker dat het bij meerdere gewoon 2,5 week geduurd heeft totdat ze een mailtje kregen en 2 dagen later de rewardpack...

19. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg helemaal geen mailtje en het duurde vijf weken. Maar dat was toen het nog druk was....

20. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij duurde het maar 2 weken ofzo, en dat was toe het drukwas, had hem 4 mei opgestuurd en 2 weken later had ik hem:D :D

Deel Deze Pagina