Ik speel dat spel net een dag of 3, maar als je van sponsor wisselt en daarna naar diezelfde sponsor teruggaat krijg je dan alle dingen die je al had gehad terug of krijg je nog alleen maar de equipment die je standaard krijgt aan het begin en als je bijvoorbeeld nog de 4e challenge doet die kleding als reward en ben je de rest kwijt? Dit wil ik graag even weten voordat ik naar Reebok overga en graag al hun dingen wil hebben en houden. Alvast bedankt mensen.
Ik ben ook van plan Top spin te gana halen heb het al ff gespeeld bij een vriend. Geweldige game! ik was al helemaal gek van virtua tennis maar dit is gewoon nog beter! maar ik heb een vraagje wat is het voordeel van de top spin slag? Ik bedoel hij vliegt als je de knop een beetje lang inhpoud meters de lucht in en dan krijg je hem om je oren De game heet toch niet voor nix deze naam gekregne lijkt mij?
Cool spel, alleen jammer dat er zo weinig echt bekende tennissers bijzitten. Want zeg nou zelf, wie kent Gide, Emory en Nash??? Ik iig niet
die bestaan ook niet, die zijn gewoon bedacht. Bij de mannen en vrouwen zijn er beiden 8 echte spelers en 92 bedachte spelers.
Om 1 speler al met de echte naam in het spel te krijgen kost al genoeg. Denk dat 100 echte spelers/speelster te duur was.
Man gister 2 uur met mijn broer online gedubbeld en o o o dat blijft gewoon gaaf! Echt lange wedstrijd 1ste set werden we met 1-3 ingemaakt maar toen kwmane we terug en in laatste set met tiebreack gewonnen! Echt goed gevoel geeft dat en gewoon leuk dat we aan elkaar gewaagt waren... Ok who's next?
He BFalcon ik wil wel een wedstrijdje tegen jou en je broer dubbelen. ALleen 1 vraag: die resultaten gelden niet voor je online single player ranking toch? Speel met me broertje (hij vind het zooo leuk) en hij kan het wel maar is nog geen prof. Anyway, als je wilt spelen moet je maar ff adden aan je friendslist, mn gamertag is GUnit Masterdam.
Ja. Dit is waarschijnlijk het beste online sportspel. Gewoon ff volhouden, had ik ook in het begin, zware losing streak maar nu toch mooi top 500
Euhm... wat zei ik ook alweer? Dat ik jou zou toevoegen op mijn friend list zodat we tegen elkaar kunnen 'top spinnen'? Hmmm vreemd daar weet ik niks meer van