mensen de kerst komt er weer aan en ik weet niet wat ik moet vragen... toen begon ik aan een stuurtje te denken... enige probleem is dat ik niet weet welke ik moet vragen... de ene is weer net iets te duur...andere weer te slecht.... welke raden jullie mij aan om te vragen en met een beetje redelijke prijs??
Zeker madcatz MC2, maar daar schijnen verschillende in te zijn, dus wil ff iemand zeggen het precieze nummer van de goede?
Wij hebben thuis een Joytech Williams F1 stuurtje en die werkt goed... Hij is stevig en er zit een lcd schermpje op en nog een rijtje lichtjes om aan te geven hoe ver je t gaspedaal (die zit er ook bij ) indrukt. Ook zitten er verstelbare beenklemmen bij en die kun je er ook afhalen als je achter een buro wilt zitten met je stuur op het buroblad.... Al met al een goed stuurtje en de prijs viel ook nog wel mee: 70 eurootjes!
Is er ergens in Nederland een shop waar je die stuurtjes kan testen? Het blijft vaak persoonlijk hoe een stuurtje werkt.
Ja, in feite is een stuurtje een gewone controller maar dan in een andere vorm, echter bij sommige spelen kan je met de gewone controller de auto beter onder controle kan houden dan met het stuurtje, dit heeft vaak met de gevoeligheid te maken, deze is bij de meestje stuurtjes in te stellen.
Ik heb dat thrustmaster stuurtje en dat is niet echt een kwaliteitsprodukt. (kraakt en piept) Het voegt wel een extra moeilijkheidsgraad toe aan het spel, maar dat is volgens mij niet de bedoeling van een stuurtje...
Ben het helemaal met je eens BounceMeister, het thrustmaster stuurtje is een aanfluiting, bij mij ligt dan ook stof te verzamelen nadat ik het Williams F1 stuurtje heb aangeschaft, waar blijft logitech met zijn kwaliteits stuurtjes? Kan niet wachten op de Driving Force Pro en GT4 op de PS2.
maar is het nou waard om een stuurtje te kopen of word dit net zoiets als een gun ,die gebruik je bijna ook nooit lijkt me dat een controller beter werkt en dat je daarom dat stuurje maar in de kast laat liggen
Slicer, je hebt het niet helemaal goed gelezen, sinds ik het Williams F1 stuurtje ligt de Thrustmaster Modena in de kast. Een stuurtje is zeker de moeite waard, het is in het begin misschien effe wennen maar daarna zullen je tijden verbeteren.
nee ik had het niet persoonlijk tegen jouw ik bedoelde het in het algemeen ik weet niet wat een stuurtje kost maar als je bv 60 euro uit geeft aan iets wat je niet gaat gebruiken koop ik liever een spel en ik ben bang dat dat gaat gebeuren (niet gebruiken van het stuur)
Mijn ervaringen met stuurtjes op Xbox en PC: Zo'n stuurtje op je schoot zetten is niks, dus hij moet al aan een tafel geklemd worden. Meestal zijn de pedalen precies andersom (scharnierpunt onderaan ipv bovenaan) dan in een auto, dit zorgt ervoor dat dat soms ook vreemd aanvoelt en ze schuiven vaak weg als het spannend wordt en je hard op de rem trapt bijvoorbeeld.