Hier kan je alles volgen omtrent PES3. http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=34241&highlight=evolution soccer Suc6
ja aan zo'n opmerking heeft ook niemand wat he Echt zwaar zinloos maar goed. Volgens mij is het nog niet 100% zeker dat de game komt maar wel 99% En als die komt dan lijkt het me logisch dat ie live enabled is.
ik zou eerder gokken op 1%. als ze echt iets van plan waren hadden ze het denk ik wel bevestigd op de Xo3
het spel is voor ps 2 nog neit zo lang uit, ik denk wel dat ze er mee bezig zijn, zie http://archief.xboxworld.nl/forum/showt...volution soccer. well, toch vet cewl?
ik denk dat pes3 niet meer komt en mocht dat wel zo zijn dan zal dat zijn in april op zn vroegst maar dan zowiezo zonder live. Pes 4 die waarschijnlijk in november'04 komt zal dan denk ik wel zowiezo op de xbox komen (met live??) lets pray
Pes 4 komt in het begin van 2004 al in japan uit en gaat zeker weten Ps2 Network Gaming ondersteunen dus dat wordt echt zo super vet.
hehe das een beetje teveel van het goede. pes 3 is natuurlijk een ubr game, maar om daar nou een ps2 voor te gaan kopen, nee!
pes 3 zou idd. een reden kunnen zijn een ps 2 te kopen. maar er zijn meer toppers, en er zijn zoveel mensen met een ps 2 dat bijna iedereen wel 1 kent die pes3 heeft (zoals ik). hmm bijna vakantie,
Dat is net zoiets als een voetbalclub kopen omdat je het leuk vind om elke zondag naar een voetbalwedstrijd te kijken (Abramovic).
@go ahead Volgens mij heb je dit verkeerd begrepen want ik heb deze newsberichten ook gelezen dit gaat zeker niet om winning eleven 8 (pes4 in europa) Maar om eenzelfde opvolger die toen kwam na winning eleven 6. Na die game kwam toen winning eleven 6 final evolution. De graphics werden daarin iets opgepoetst en verder zijn er geen opzienbarende veranderingen in te zien. Het lijkt mij daarom erg onwaarschijnlijk dat dat deze keer wel zou gaan gebeuren. Dat van dat online heb ik niets over gehoord iig.
Ik zeg het nog 1 keer. De echte PES4 in Europa ( dus Winning Eleven 8 in Japan ) gaat online in Europa