Ik heb een vraag over de headset van xbox live kan je hem ook gebruiken voor system link?? alvast bedankt
Verschilt per spel... bij pgr 2 en halo niet inelkgeval.. voor de rest weet ik niet... en idd die reactie van je cribz is een beetje dom.. met system link zit je meestal niet bijelkaar maar juist in verschillende kamers zodat je niet bijelkaar op t scherm kan kijken enzo
Tis gewoon: Het spel moet het ondersteunen, in theorie kan het. Zoals ik al zei heb ik het bij halo en pgr 2 geprobeert en dat werkte niet...
Waar wil je het voor gebruiken dan? Xconnect ofzo? Of gamespy tunnel? Dan kan je je headset volgens mij wel gebruiken, maar zeker weten doe ik het niet
Je kan ze bij elke liove game gebruiken over system link en is idd leuk als je een grote lan organiseerd
Je moet het uitproberen. Bij de meeste spellen, die ik Live Enabled heb, kan het. Behalve bij PGR2. Live Enabled of niet, het zegt niets. Je moet het gewoon uitproberen.
Games waarbij het iig kan zijn: - rainbow six 3 - ghost recon - ghost recon island thunder - moto gp 2 - moto gp (waarschijnlijk)