need for speed underground: Unable to load Save game

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ICE, 14 dec 2003.

  1. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds een paar weken need for speed underground en kreeg de laatste paar dagen erg vaak een dirty disk error tijdens een drag race, Ik heb de xbox toen telkens gereset en toen werkte het spel weer even. Maar toen ik gisteren een auto aan het tunen was in de garage kreeg ik weer zo'n dirty disk error. Toen heb ik mijn xbox uitgezet en toen ik hem net weer aanzette geeft hij hij het laden van het profiel:

    Unable to load ICE press A to continue (ICE is me save game naam)

    Zijn er meer mensen die hier last van hebben en zou het aan het spel liggen of aan de Xbox ?(Ik hoop het spel want volgens mij is me 1 jaar garantie al op ) :'-(
     
  2. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels begrepen gehad dat er 2 jaar garantie op de XBox zit ..... Dus dat zou niet zo'n heel groot probleem moeten worden, dacht ik.
     
  3. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb er geen last van dat je spel niet laadt. }:]

    Maar alle gekheid op een stokje want daar ben je ook niet mee geholpen.
    Het lijkt er op dat je de box hebt uitgeschakeld op een moment dat je harddisk net werd aangesproken door de software.
    Herinner je je misschien de boodschap "Saving, do not turn off your Xbox"?
    Waarschijnlijk heb je dat op een onvoordelig moment nu net WEL gedaan.
    Het lijkt me in dat geval niet erg waarschijnlijk dat je je savegames nog terugziet.
    Maar kijk eerst eens via het dashboard: ga naar Main menu, memory, harddisk en check of en hoe je savegames er bijstaan.
    Als het goed is is elk profiel 1 save van 10 blocks.

    Sterkte ermee!!
     
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geloof dat meer mensen er last van hebben gehad. K dacht dat het in de 'Show je NFS:U auto' thread stond.
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, die NFSU DVD zit vol met fouten zeg :eek:
     
  6. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow dan ga ik dat topic eens ff doorlezen, k dacht dat dat topic alleen over auto foto's ging.
     

Deel Deze Pagina