Ik heb sinds een week een Xbox en ik vind het helamaal fantastich. Ik heb het massive entertainment pack gekocht. Maar ik denk dat de controllers niet goed werken het "tril" gedeelte dan. Als ik bijvoorbeeld Halo speel en een tijdj bezig bent trilt decontroller niet goed meer en vooral als ik van wapens verander, trilt die soms helemaal niet. En bijvoorbeeld bij de tank, voel ik het geweer soms wel en soms niet, maar het kanon wel. En als je multiplayer spiltscreen speelt trilt die bij beide controllers niet als je schiet. De controller trilt wel als je beschoten wordt. En bij midtown madness maakt de controller een raar zoemend geluid. Verder heb ik nog geen andere spellen gespeeld en ik ken ook niemand met een xbox, dus ik kan moeilijk vergelijken. Maar ik denk dat dit niet echt hoort. Klopt dat? Ik denk erover om met mn xbox naar dixons te gaan, maar dan ben ik hem natuurlijk kwijt en dat is mooi kut als ik straks vakantie hebt. Weet iemand hoelang je de box dan kwijt bent. graag reacties, thanx
Als ik jou was zou ik geewoon ff terug gaan met de controller en niet de hele Xbox. Volgens mij moet je hem wel meteen kunnen ruilen, anders kun je het gratis nummer van Microsoft bellen (moet je ff zoeken). Die verlenen erg goede service heb ik hier al vaker gelezen. Kun je in de vakantie gewoon lekker gamen. Succes
Weet je zeker dat je de Vibrate functie hebt ingesteld bij Opties? Heb je dit probleem met één controller, of met beide? Als ik zo je verhaal lees, lijkt het me dat er iets met de controller(s) is; het 'trilsignaal' komt soms wel en soms niet goed door. Ik denk niet dat het aan de Xbox ligt... Bel de MS Xbox klantenservice, leg het probleem voor en ik weet zeker dat ze het voor je oplossen...
denk je er ook aan dat een controller niet de hele tijd trilt maar zich aanpast aan bv het landschap of het soort wapen je hebt klein wapen kleine trillingen groot wapen grote trillingen
ik heb een controller en als ik bijv. pgr2 speel hoor ik hem de hele tijd zacht zoemen, ook als ik gewoon rechtdoor rij... het is best wel irritant dan..
Dat is geen zoem, maar dan trilt ie héél erg zacht. Waarschijnlijk zijn je handen al zo getraint dat je alleen nog maar de harde trillingen voelt Is niks mis mee dus, doet ie ook bij mij *)
Ja ik denk ook dat je beter even terug kan gaan...Het is zo dat als je met de tank schiet hij constant hoort te trillen....dus of bellen of terugbrengen...
dan heb je het geluid van de tv of surround set niet hard genoeg staan.. maar mijn controller maakt ook (soms) een zoem geluid. ik denk dat dat gewoon zo hoort. bij een bepaalde trilling maakt ie gewoon wat meer herrie dan bij andere trillingen.. ik zou er niet wakker van liggen.. dit is in mijn ogen bij halo heel normaal hoor!! :{
by the way mm22=monkey, ik had namelijk wat problemen met aanmelden, maar is denk nu opgelost. ik was trouwens nog vergeten te melden, dat die vaak ook de xbox cdees niet leest maar goed. ik heb vanmorgen dus de service lijn van Xbox opgebeld. Hij zei dat ik naar de winkel moest gaan en de box daar inruilen, omdat die pas een week oud is. dus ik vanmiddag naar de dixons. Ze vonden het wel raar, ze zeiden normaal regelt Xbox dat zelf dmv xbox op te halen blablaba. Maar ze gingen wel bellen naar Xbox, maar nu geen tijd. Dus ik mn box daar achter gelaten en nu dus maar wachten tot Dixons terugbelt. Is wel fucked up nu net veel vrij en starks holidays. Hopelijk is het snel gefixed. maar ja meestel duren die dingen altyd lang anywayz thanx for de reacties
ik heb net opgebeld naar dixons. Ze zeiden dat ze hem nu gaan opsturen, dus ik krijg niet meteen een nieuwe, zal dus fucking lang gaan duren, vooral omdat dixons het zelf doet, want snel zijn ze daar niet!!
.....dixons belde vanmiddag op dat ik een nieuwe pack kon halen, dus ik naar de stad en een heel nieuw pack gehad. ze hadden mn oude xbox nog niet eens opgestuurd alleen naar xbox gebeld en die zeiden dat dixons een nieuwe moest geven. dus ik heb er weer een, zelfs met twee netsnoeren (foutje) de controllers werken echt beter, voelt veel beter een geen leesfouten, mooi dus!! alleen met halo weer opnieuw beginnen, maar ja is nu wel een stuk makkelijker maar kortom dus goede service heel mooi!!!