Nu zul je denken als bezoeker,moderator,admin wat doet hij nou, deze topics zijn er toch al duizenden? Maar ik heb iets nieuws, misschien geen goed idee misschien ook wel... 1) Ieder member/lid van deze site heeft recht op 1 topic, daar plaatst hij/zij al zijn verkoop spullen in. 2) indien hij een spel erbij wil voegen doet hij/zij simpel weg door het eerste bericht te editten. - het topic moet dus een algemene naam krijgen bv: [Piet`s verkoop topic] of [TR/TK/GEZ] Piet`s topic idee?
Lijkt me niks. Dan krijg je ontzettend veel topics en dan nog eens gaan zoeken wat iedereen te koop/ruil etc heeft. Als ze wat te ruilen/verkopen etc hebben.
klopt, stom niet aan gedacht hoewel, nu zijn er dubbele topic`s, terwijl dat gemakkelijk in 1 topic past -> wat veel mensen al doen met die ''grote'' verkoop topics <-
bouw d'r een aparte afdeling voor, iedereen onder z'n eigen naam dingen in de verkoop, er wordt automatisch een lijst gegenereerd met de laatste 25 toevoegingen, je kan zoeken op spel, zoeken op prijs.. ik kan je reactie al raden, veel werk (maar tis te doen )
Ik vind het zo wel best!!zo als eht nu is!! maar misschien kunnen ze een soort afdeling van vechtgames race games en zo!!is wel weer wat overzichtelijker!!
Lijkt me niet, als je bijv 2 spellen hebt moet je 2 threads aanmaken omdat het misschien niet tot 1 categorie hoort. Zoals het nu is lijkt me het beste.
Voorlopig wel, ik heb aan een aantal punten niet gedacht die opzich erg belangrijk zijn voor zoiets. Iedereen die in aanraking is geweest met deze topic moet woensdag-morgen een 'prik' halen"