[halo] legendary hulp level 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nosh, 15 dec 2003.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Best genant, maar ik kom niet verder in level 2 op legendary. Helemaal in het begin, als die vliegtuigen je hebben aangevald, lukt het me maar niet om die convenant uit te schakelen, die uit het dropship zijn gestapt. Iemand tips?

2. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    die moet je helemaal niet verslaan ! Je loopt gewoon weg over de brug. vanaf de overkant kan je wat snipen met je pistool en zo wat grunts tegenhoude die ook over de brug komen. Dan loop je wat verder door, komen er een paar banshees, die haal je ook neer. Ietsje verderop komen wat grunts en een elite (en ja die vond ik zelf moeilijk om te mollen) Maar als je daar bent moet je't wel kunnen halen !! ;)

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    als je het te veel word moet je even naar dat kleine gebouwtje gaan dat achter de energiebeam-gebouw staat. dat is een gebouwtje waarvan 2 muren extra beschermt zijn door die soort kokers. covenant blijft best wel ver daar vandaan. kan je ff op adem komen en rustig alle covenant afknallen

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, gebruik ik ook, prima voor cover, maar door de afstand moet je wel je pistool gebruiken!

5. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    heb je halo nu pas gekocht?
    dat was mijn eerste spel, en heb alang uitegespeeld.
    maar maak nie uit hoor, veel plezier!!!!

6. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    het wordt nog moeilijker...tip: voor die schildmannetjes...ram ze vol met dat spijker ding dat ontploft...

hahaha, anders weet je ff geen namen meer :confused:, kheb t al veel te lang niet meer gespeeld (wel singleplayer legendary gecompleted)

succes iig. Ruben

7. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    is het waar dat je als je het op legendary uitspeelt een ander einde krijgt?

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    klinkt alsof je het pistool maar kut vind, dat is het enige wapen samen met rocket launcher dat ik eigenlijk gebruik. 3 knallen iemand neer.

9. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Het einde is zo'n 30 seconden anders.
    En ja, je kunt beter meteen over de brug rennen en alleen de grunts neerknallen. De andere covenant in het level moet je door handig schuilen proberen neer te knallen. Lastig, maar na een tijdje oefenen moet het wel lukken:)

10. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    dan is het het ook nie waard om het nog een keer uit te spelen.
    maar wat gebeurt??

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    nou, een elite en die luitenant van het leger omhelzen elkaar omdat het schip gaat ontploffen en ze tog dood gaan.............THAT"S IT 8)

/Mod Voortaan ZELF spoilertags toevoegen a.u.b., hiermee voorkom je dat je andermans spelplezier bederft. Zie hier

12. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de grootste spoiler ooit. kan me voorstellen dat ze dat zelf willen uitzoeken

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    1. ik heb nu al zo´n 3 maanden halo, maar door teveel vette games ben ik nooit aan legendary toegekomen.
    2. Dus ik moet gewoon alleen de grunts neerhalen, en dan weggaan? En wat nu als die andere elites achter me aankomen (is me weleens gebeurd, sta ik lekker te knallen op de 2e groep elites en grints, ordt ik opeens in mijn rug aangevallen...)
    Toch bedankt iedereen! :D

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Wat miss het beste is ( en ook het leukste), is gewoon die Elites te vermoorden, je kunt miss wel winnen door weg te rennen, mjaar wat heb je daar aan? Als je steeds wegrent heb je nix aan et spel, tog?

Wat ik heb gedaan, is gewoon voordeel halen uit dat hoge gebouw met health en grenades. Daar moet je blijven staan en wachten dat ie elites komen ( wel van 2 kanten), van boven naar beneden heb je et voordeel en dan is het niet zo moeilijk meer......

PS: Je moet wel plasma grenades sparen, want die elite komen recht op je af omhoog rennen, en dan heb je héél veel aan plasma grenades..

Succes, SilentScopeX

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    @ Dark Soldier, je weet dat xbw tegenwoordig spoiler tags gebruikt?
    .....[/ spoiler]

Maak hier volgende keer ff gebruik van, verhogt wel het speelplezier van veel mensen. Dat einde moet je namelijk gewoon een keer gezien hebben omdat het te grappig voor woorden is. Zoals jij het brengt klinkt het nogal saai

Laatst bewerkt: 16 dec 2003
  16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Tnx ben er door:)
    Zit nu weer in de warthog. BTW, dit spel 0wnt echt hard op legendary, lang geleden dat ik het heb gespeeld, en t gaf me toch best een adrenalinekick, toen ik echt minutenlang in een vuurgevecht was.. :)

17. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Wat bedoel je precies???

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dat je het einde niet verziekt voor anderen door het einde te verklappen. Dit kan je doen door de spoilertags te gebruiken.

19. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    en wat houdt dat precies in en hoe doe ik dat?

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    klik.

En ik heb je post al aangepast.

Deel Deze Pagina