Hallo, ik heb al vanaf maart Munch's Oddysee en wil graag weten wie Munch's Oddysee ook heeft, zodat ik erover kan praten. Ik ben ook al bezig met een site en waar ik dus ook info daarover op zal zetten, misschien dat iemand van jullie me kan helpen. Wendy
leuk idee! *steunt initiatief van harte* /me heeft O: M'O ook, errug vermakelijk spelleke, kewle humor enzo ... btw is het meer een algemene Oddworld site of een site alleen over Munch's Odyssee? naja vertel maar ik lees wel ... mzzl munch and EEb
ik heb het net 3 dagen, gekregen bij mij reward pack en ik vind het naast halo toch wel het beste spel dat er is voor de box....
thnx XBW???? wat iz dat dan? De site gaat niet alleen over Munch ik heb topics als lord of the rings,tomb raider en meer films maar ook dead or alive 3 en dingen over mezelf mijn vrienden en huisdieren maar ik wil een forum op mijn site! Waarhaal ik die GRATIS?
wahahaha hahahaha hoezo een vette eigendunk hè?! DIt gaat niet voer mijn topic!!!! Ga maar naar mn cu2, lees maar alles en val ons hier niet lastig... of stuur een privé bericht http://www.cu2.nl/mudokon
hahaha haha lol dacht je dat ik geheel 8erlijk was? wel een beetje hihi maarre wat is XBM??? ben nieuweling!!!
XBW bedoel je... lol Xbox World....de site waar je nu bent...lol **edit** trouwens...check mijn cu2 page Met foto...
Dit is een site dat geheel gericht is aan de X-BOX. Dus als je een X-BOX fan ben dan zit je hier aan het goede adres Tip verander die n00b in een titel. anders woord je belachlijk gemaakt hier
p.s. waar haal ik nu een gratis forum...? Ik heb der wel eentje maar dan moet ik een code toevoegen en op mijn computer heb ik geen internet...dus kan ik dan nieth het forum bewerken...is er niet ergens een download iets voor zodat je uit verschillen styles kunt kiezen?
Ja ik weet wat je bedoeld. Jammer genoeg heb hier wel enig kennis voor nodig LINUX & MySQL database servers en ga zo maar door. Ik heb trouwens wel een Forum voor je liggen. Kan hem wel ff voor je uploade
boh jah DAT KLINKT HEAVY!!! als je dat voor me zou willen doen graag... ben niet zo ervaren...weet net het nodige voor Frontpage... en van het maken van leuke plaatjes voor een site... maar meer ook niet echt!
Hier kan je simple en gratis online een forum aan maken...en hij ziet er ook mooi uit...je hebt alleen niet zo veel ruimte..maar als je toch niet van plan bent om een "groot" forum te maken...is dit wel zo makkelijk.. schiet op...want ze hebben nog 51 gratis boards... **edit** en vrouwlijke member en iedereen bied meteen zijn hulp aan... lol lijkt wel of we wanhopig zijn hier
Ik snap het Cyber maar wees gerust A) Ik ben 22 B) Ze heeft al een vriendje Dus wees gerust PS als ik hier mijn Foto plaats is er tog geen eer meer te behallen
dus... dus reageren we het af op spelletjes waarbij vrouwen met dikke tieten een grote rol spelen (doa lol Nee ik vind de mannetjes er we fien uitzien daar Maar ik heb me al aangemeld bij de site, dank u