Xbox geruchten

Discussie in 'Algemeen' gestart door ImpulzZ, 16 dec 2003.

1. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar xbox-geruchten dus :) Van mij mogen ze allemaal waar zijn :p
    Fable zomer 2004, EA op live (met Battlefield 1942!)...
    Eyetoy hoeft van mij dan weer niet zonodig, maar is ook wel weer geinig- zelf zou ik zoeen nooit kopen iig.

Ook een aankondiging van de xbox2 op de komende E3 zou ik wat te vroeg vinden.. ik zie liever dat pas op de E3 van 2005 gebeuren, dan heb ik iig nog wat tijd om van deze xbox te genieten :p

Wat vinden jullie van deze geruchten? Zou er wat van waarheid in zitten ;)

/bron: http://xbox.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=16163 maar het zou in de nieuwe OXM gestaan hebben

Laatst bewerkt: 16 dec 2003
  2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn haast geen geruchten, bijna de helft wat hier staat gaat, voor 95% kans, ook echt gebeuren.

3. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies klopt het natuurlijk bijna allemaal niet.. het blijven geruchten ;)
    Fable is al langer bekend dat het in de zomer van volgend jaar zou uitkomen.. tog nog geen datum van>??
    EA zou uiteindelijk tog bezwijken voor Xbox Live omdat ze er (denk ik) tog geld door mislopen.

4. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt allemaal best reeel imo.. alleen het bovenste stukje over de Xbox 2 betwijfel ik

5. Patrol

Patrol Bullets = Enemy + 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, is niet zo spannend qua XBOX 2, sommige bedrijven zijn al bezig met voorbereidingen. Het zal dan wel gaan om een pre-pre-pre productiefase waarbij het apparaat nog lang niet klaar is, is meer om iedereen geinteresseerd te houden....

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, deze geruchten komen uit het Official Xbox Magazine en hebben ze over geschreven. Ze komen niet van Insidegamer.

7. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    srry mirik, ImpulzZ heeft dat er toch echt bij gezet, dat het oorspronkelijk uit OXM komt.

8. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    echt vet dat battlefield misschien als nog naar de xbox komt.
    daar voor had ik een box gekocht (lang geleden)

9. Rens1984

Rens1984 XBW blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    >Ook een aankondiging van de xbox2 op de komende E3 zou ik wat te vroeg vinden.. ik zie liever dat pas op de E3 van 2005 gebeuren, dan heb ik iig nog wat tijd om van deze xbox te genieten <

Klein beetje hoop:

From TotalVideogames.com:

According to remarks made in Japan by Steve Ballmer, Microsoft CEO, the US giant will release Xbox2 (Xenon) in 2006.

Whilst many had suspected that Microsoft would try to gain the upper hand on Sony and launch in 2005, it now appears that Microsoft are happy to squeeze another year out of the Xbox and launch on a level pegging with the Playstation3 in 2006.

Representatives of the US software developer were keen to play down the reports, claiming that: "No date has been announced for future Xbox products or services. Our executives often talk about the future in terms of vision and the possibilities of technology. This is what allows us to be innovative as a company."

Note that Xenon is just the codename right now and will most likely not be the official name for Xbox 2.

10. Xbox 2 zal misschien ontworpen worden door Samsung!

Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2003
  11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    OXM geruchten.. pfft alsof daar nog niet genoeg van zijn.

12. lex_esco

lex_esco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het feit dat EA geen online support biedt op haar games op de Xbox heeft te maken met de exclusieve deal die ze met Sony hebben.

Dus daar zou ik maar niet op hopen tenzij de deal een bepaald aantal games of jaren inhield.

Maarja ik heb dat contract niet liggen....

13. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    't Heeft meer te maken met 't feit dat:
    - EA zelf de inkomsten wil hebben van 't online aanbieden van hun spellen (wat nu niet mogelijk is met Xbox Live)
    - EA zelf controle wil hebben over de termijn dat spellen goed on-line beschikbaar zijn (FIFA2005 verkoopt een stuk beter als de FIFA2004 servers verdwijnen)
    - EA maar weinig Xbox omzet heeft vergeleken met PS2 omzet, en er meer PS2 gamers on-line zijn (dus investeringen in on-line PS2 games hebben meer rendement)

Zeker na een slecht verlopen najaar (**) voor Microsoft (vooral de eigen titels zoals PGR2, Topspin, NFL Fever doen 't slecht in de verkoop in vergelijking met EA's games en b.v. eigen games van Sony en Nintendo) heeft EA een sterke positie.
    (Misschien is dat laatste wel beter, en wordt Microsoft wat toegevelijker naar EA zodat wij gamers meer spellen en keuze krijgen op Xbox Live).

**: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?section_name=ret&aid=2729

14. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Dan komt Fable dus pas in de herfst hier das even zwaar balen verdomme

15. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat îk ervan vind...
    Heel simpel ik houd namelijk niet van roddelen!

Kelovitz :D

Deel Deze Pagina