nieuwe tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door monkey, 16 dec 2003.

1. monkey

monkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn Xbox (helaas niet meer bij mij, zie thread trillende controller) ben ik op zoek naar een nieuwe televisie. Ik wil eigenlijk heel de boel kopen, je weet wel tv, versterker en boxen, maar laat ik eerst maar eens een tv gaan kopen.

Weet iemand een goede tv van rond de 450 euro?

Waar moet ik opletten?

Breedbeeld is denk niet zo verstandig he?

2. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    breedbeeld niet verstandig???????? jij bent gek zeg:), ik werk zelf al 5 jaar in een bruin/witgoed winkel en ik zou dus echt wel een breedbeeld nemen. 100hz kun je wel vergeten voor 450 euro, maar ga je richting samsung dan heb je toch een grappig tv'tje, breedbeeld/ 71 cm, en perfect voor je xboxgames + dvd's/

3. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag net in een lidl een 73 cm 100 hz breedbeeld tv staanvan onbekend merk voor 499 euro. Ik weet niet ofdat je het moet doen vanwege garantie en zo. Maar het is een mooi prijsje

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    We kregen van 3 folders in de bus ( It's , Megapool en Modern Electronics ) , met een paar mooie aanbiedingen.

Bijvoorbeeld bij Megapool
    JVC 70cm Kleurentv met 100HZ techniek € 499.
    Breedbeeld tv met 100Hz beginnen vanaf € 649 Samsung.

Meer meer info van gebruikers kan je ook kijken op
    Kieskeurig

5. monkey

monkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee , die winkel vertrouw ik niet zo!

oh dat wist ik niet van breedbeeld. ik dach altyd dat dat niks was voor je spelcomputer. Zon breed, maar smal ding. Ik heb eigenlijk nooit zo het voordeel van een breedbeeld gezien, ik zal zo eens ff gaan kijken in de stad, ik kan voorlopig toch niet gamen.

Voor hoeveel heb je dan wel iets goed?

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat wanneer je rondde 700 a 800 euro er voor overhebt tog wel zeker een zeer goede tv hebt!

7. monkey

monkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien stomme vraag, maar ik heb me nooit zo verdiept in dat hertz gedoe, wat betekent dat eigenlijk allemaal.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij video (TV) is dit (in Europa) ongeveer 25 fps (eigenlijk: 50 half-beelden per seconde - ook wel 50 Hz beeld genoemd). Hoe hoger de fps, hoe stabieler/rustiger het beeld, vandaar de invoering van zogenaamde 100Hz televisies.

Op mijn Philips Breedbeeld zit naast 100Hz ook nog Digital Scan en Natural Motion.
    Allemaal om het beeld zo rustig mogelijk te maken.
    Maar voor al die opties moet je wel meer betalen.

9. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    philips is wel een stukje duurder, tenminste met de opties van pikachu, pixel plus is nog duurder,

kijk eens naar jvx, +/- 750 (beetje afdingen he) en je hebt een vlakke beeldbuis (minder reflectie/ minder weerspiegeling), 100Hz (trillingsvrij) en breedbeeld (toppie voor dvd en je xbox)

10. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
  11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou je aanraden om gewoon een TV te kopen van bekende merken met 70cm ofzo dat is wel goed genoeg

12. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    man da's 17" ,dus gewoon monitor formaat, kun je toch geen tv noemen, kun je beter achter je pc gaan zitten,

voor je xbox en je kabel tv moet je toch wel iets groter beeld hebben, anders kun je wel zo'n kleintje van 37 cm kopen van audiosonic

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    heb je bij breedbeld niet het gezeik dat tijdens het normale tv kijken de helft van je ondertiteling verdwijnt..?

14. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ga weg man in mijn slaapkamer van 3 bij 3 meter is dat egt wel vet hoor met een thomson dth 211 dvd spelertje ben je voor 600 eurie klaar vette shit dagt ik zo, maar ja dat is mijn mening en dara valt niet over te twisten :p

15. monkey

monkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat zijn nu de echte voordelen van een breedbeeld tov een normale tv? Ja is natuurlijk breed, dat weet ik ook wel maar daarbij komt wel dat de hoogte van de tv niet enorm is. Heb je toch minder overzicht

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik vind breedbeeld natuurlijker kijken, als ik nu op 3:4 kijk lijkt of alles erg smal is geworden. Het schijnt ook te zijn dat bij sommige films de zijkanten van het beeld wegvallen bij een 3:4. Bij gamen ziet een breedbeeld er gewoon vet uit en sommige gaes ondersteunen ook breedbeeld, vor de andere games zitten er allerlei foefjes ingebouwd zodat je een natuurlijk beeld krijgt.
    Ik heb zelf een philips 100Hz breedbeeld enhij kostte €650 in de aanbieding. Ik had hiervoor een sharp, maar heb ik ontzettend vervelende ervaringen mee, nadat Tv voor de vierde keer stuk ging heb ik die philips gekocht. De monteur zei trouwens dat de meest btrouwbare merken JVC, philips en panasonic waren. De service van sharp zuigt in ieder geval

17. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    In mijn kasteel is de 8e woonzaal van 44 x 20 meter wel iets te groot voor die 37cm :D ,ik heb al zitten denken aan een virtual reality , lol

18. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    haha..... nu weer ff serieus jongens

19. debeagle

debeagle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het best een tv met een LCD scherm nemen dat kan niet doorbranden.
    Andere schermen met een plasma scherm heb je de meeste kans op doorbranding!
    Een LCD scherm zal ong 300 Euro kosten. :cool:
    Of je kijk bij www.marktplaats.nl of ze daar wat hebben!

20. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    alsof je een plasma voor 300 - 800 euro kan kopen:????????????????????????????

Deel Deze Pagina