Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook, ik ben nu bij de laatste series, en wauw, dat wordt echt wel moeilijker, ik heb zelfs 2 0- brons gehaald, (schaamt).
    vet irri, maar ik zal alle brons en zilver proberen weg te werken

2. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Haal gewoon alles op zilver en dan klaar. Heb je die Porsche GT1, is de beste auto van het spel. Beter als CLK en die TVR.

Alles op goud gaat misschien nog wel, maar het lijkt me heel sterk dat hier iemand is die alles op platinum haalt. Dat is echt bijna onmogelijk (en alleen maar frustrerend, en tijdrovend)

3. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    zit wat in, de porsche zijn echt te gek in dit spel, mijn favoriet.
    zilver is wel te doen.

4. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Das nog niets ik heb zelfs 2 steel medals gehaald, k werd echt helemaal gek:'-( ik kan echt niet in het donker rijden op een of andere mannier

5. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    wat knap dat je daar eerlijk vooruit durft te komen ;)
    ik schaam me wel, er zijn hier figuren met 46 platina's, wie ben ik dan met mn 9??:'-(
    en 110 zilver:)

6. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie of er nog secret cars te unlocken zijn, als je alles platinum gehaald hebt?

7. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel op Platina uitspeelt krijg je de TVR Cerbera Speed 12, ik denk dat voor velen een secret car dan even niet uit maakt.

8. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je alle 102 wagens, toch?
    of dan kun je zal allemaal kopen

9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een Kudos rank van rond de 50 ben je in staat alle auto's te kopen.

10. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rijdt die tvr een beetjuh?????

11. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij krijg je ze dan gewoon.

Ik heb volgens mij een stuk of 20 platium (oa. hele compact klasse, en op 2 na convertible(das toch de 2e in KWS?)

Ik denk dat de TVR wel goed rijdt anders zou het niet echt een leuk cadeau zijn na al dat harde werken.

Laatst bewerkt: 17 dec 2003
  12. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet nog altijd alle auto's zelf kopen als je het spel uitspeelt op platina. De enige auto's die je krijgt zijn de vijf bonus cars. Maar met kudos rank 50 kun je inderdaad elke auto kopan.

Over of alles platina onmogelijk is voor de mensen op dit forum: dat valt nog te bezien. Het spel is nog niet zo lang uit... ik zit zelf nu op 57 platina's, en hoop toch echt ergens volgend jaar de Speed 12 (en alle andere bonus cars) te unlocken. Het is soms wel frustrerend om op deze moeilijkheidsgraad te rijden, maar aan de andere kant is het wel een enorme uitdaging en test van je rijcapaciteiten. Na een gehaalde cone challenge loop je meestal toch wel even te stralen (m.n. als je er een paar uurtjes zoet mee geweest bent...

13. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou 809.000 kudos alleen lukken die cone challenge me niet op goud. Echt gaar! heeft iemand een soort tactiek misschien?

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    veel de handrem gebruiken en combo's ook...

15. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp hieruit dat je alles op Platina doet en het nog niet uitgespeeld hebt op zilver? Dat zou ik wel doen namelijk, want voor sommige series heb je die bonuscars hard nodig (Delfino Feroce, Porsche 911 GT1 en Ferrari GTO).

En alls op platina is echt niet onmogelijk. Persoonlijk zou ik het niet kunnen en ik heb er ook helemaal geen zin meer in. Ik heb nu alles op goud, maar alleen de gedachte dat ik al die streetraces nog een keer moet doen met nog moeilijkere tegenstanders maakt dat ik het wel mooi geweest vind zo.

Die streetraces vind ik trouwens echt het irritantste onderdeel, vooral op goud en platina. Rij je 6 laps lang eerste en dan beukt zo'n lul je de laatste bocht nog even omver. Nee, mijn favoriete onderdeel zijn de cone challenges, heb nu eindelijk m'n eerste 20.000-punter gehaald :D

16. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zeg BIJNA onmogelijk. 90% van de mensen die zeggen dat ze ales op platinum hebben gehaald hebben gewoon action replay gebruikt.

Die straatraces zijn inderdaad irritant. De kutauto's beuken je echt helemaal van de weg af de muur in.

17. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar. Veel mensen op Live die constant met de Speed 12 rijden hebben KWS nog niet eens uitgespeeld. :/

18. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel in de Classics series, en ik heb tot zoverre de 250 GTO helemaal niet nodig gehad. Sterker nog, de 275 GTB is nog een stukje sneller (wat altijd gunstig is). Ik kijk wel uit naar de GTO omdat het ongeveer de beroemdste klassieke Ferrari ooit is (en een van de zelfzaamste). Voor die andere klasses weet ik niet of de Feroce en GT1 nodig zijn, ik heb de indruk dat ze met de andere auto's ook goed te doen zijn. Maar goed, dat zie ik wel zodra ik er zelf ben...

19. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het meeste gehad aan de Feroce, met dit karretje blijkt de Super Cars serie opeens prima te doen (op Platinum)

20. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    jah eigelijk vreemd dat die ferrari gto gewoon langzamer is dan de 275 GTB dat klopt echt niet

ik heb wel eens vaker bijvoorbeeld in het echt is de honda s2000 sneller als een bmw z4 maar in pgr wordt ie eruit gereden!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina