Heeey, Ik was daarnet bij een nieuwe gameszaak in Zoetermeer en daar hebben een leuk nieuw concept. Als je een game huurt en het spel zo leuk vindt dat je het spel wilt kopen, dan kan je het spel kopen voor de nieuwprijs min het geld dat je hebt betaald voor de huur van het spel! En als andere mensen het spel eerder hebben gehuurd dan kan je het spel kopen voor de nieuwpriujs min het geld dat aan huur door anderen is betaald (er is wel een bodemprijs)! Persoonlijk vond ik dit een erg leuk idee, zeker gezien het feit dat spellen naar mijn mening best prijzig zijn. Dit is echt leuk voor ons gamers! Ps. Ik werk niet of heb geen verband met die zaak maar vond het leuk om mede te delen! *)
Game maxx heet die shop, ik hoop dat het een beetje van de grond wil komen want anders issie snel weer failliet denk ik.
dat5 was bij pcmedia.nl in driebergen allang, dusssssss, dat je t ff weet (8euro pw nieuw spel) (iets van 4 voor een oude) (8 euro pj abbo..)
Bij ons in de stad hebben we de CJ Games, erg prettig kun je tweedehands spelen halen voor een lager prijs ook kun je je games verkopen.... Ik heb daar al Halo en Racing Evolutione gekocht en op een beschadigde cover na valt het best wel mee..
Misschien even een domme vraag tussendoor.. ik zie tientallen aanbiedingen over xboxen.. maar hoe duur is er nu werkelijk 1? want bij de meeste aanbiedingen moet je nog veel dingen aanschaffen
http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3061 199 euro.. Zonder spel Je hebt ook nog allemaal Bundels: Silver Bullet Pack Prijs: € 219,99 Overal verkrijgbaar Xbox + Controller S Rainbow Six 3 XIII Gratis Xbox Live proefabonnement van 2 maanden X-Mas Bundel Xbox + Controller S Extra Controller S Halo Midtown Madness 3 Brute Force Gratis Xbox Live proefabonnement van 2 maanden Prijs: €229,99
Die winkel zit in Buytenwegh, straatnaam=hannie schaftrode Het huren van een spel is 3 euro voor een dag en 7.50 voor 3 dagen. Is dit eigenlijk duur in vergelijking met andere winkels?
Jah ik ken het , maar ben er nog niet langs geweest. Toch maar eerst ff kijken . Woon er 15 minuten vandaan
die silver bullet pack kost 209 euro bij de Dixons.. heb er afgelopen zaterdag nog een voor m'n neefje gehaald. Replay heeft ze ook, maar daar voor 219 euro.. verder is Dixons de enige in Brede die het voor die prijs verkoopt.. voor zover ik weet! suc6 Rally-ho
je moet gewoon een keer onbijt op bed geven,luisteren naar wat ze zeggen (voor de verandering) en je troep opruimen als ze dat vragen (ook voor de verandering). dat werkte bij mij ook....