ondersteunt crimson skies geen widescreen of heb ik gewoon wat verkeerd gedaan? als ik content download voor crimson skies springt me beeld wel naar widescreen..
Ik heb hier ook gewoon breedbeeld beeld en nee ik gebruik niet de smart functie (bij philips heet dat 'superzoom'). Vind crimson skies er echt heel mooi uit zien en ben blij dat de game ook echt breedbeeldondersteuning heeft (kunnen andere developers wat van leren!! ) Ow ja, heb de instellingen van de Xbox natuurlijk wel op widescreen staan maar dat is natuurlijk overbodig om te vermelden. En er is trouwens ook nog een verschil tussen 16: 9 en breedbeeld mode (tenminste, op mijn tv 2 verschillende dingen). Ik zet hem dus op breedbeeld (als hij dat in de meeste tijd al niet automatisch doet)
16: 9 is voor letterbox uitzendingen. Dat zijn 4:3 (dus normaal beeld) uitzendingen met zwarte balken zodat het beeld dat je ziet breedbeeld is. De belg doet dat wel eens. De breedbeeld optie zorgt ervoor dat het hele beeld wordt weergegeven, dus bij 4:3 uitzendingen krijg je vervorming. Maar het is jammer want veel xbox spellen ondersteunen geen breedbeeld. Je moet het meestal wel op breedbeeld zetten want anders mis je veel. Rallisport challenge is bv wel breedbeeld maar halo of kotor niet.
ik weet genoeg.. crimson skies ondersteund geen 16/9 zoals pgr2 dat bijv. wel doet.. jullie gebruiken een of andere vorm van inzoomen.. daar doe ik niet aan.. je hebt 16/9 en 4:3 en geen mixen daartussen..
Dan weet je dus blijkbaar niet genoeg ik weet in dit geval echt wel waar ik over praat. Bij mij is het spel dus weldegelijk breedbeeld, en nogmaals ik gebruik GEEN vorm van inzoomen. Dus ik kan nu in feite net als jij zeggen dat ik genoeg weet. Crimson skies ondersteund WEL breedbeeld zoals bijv. PGR2 dat doet. Jij gebruikt een of andere vorm van rotte (verouderde?) breedbeeld of je moet je iets meer verdiepen in de handleidingen. En er komt nog bij dat er wel degelijk een vorm meer is dan alleen 4: 3 en 16: 9. Breedbeeld is dus die vorm en is zeer zeker geen zoomfunctie. Voor uitleg lees de post van huub himself...
Kijk hier kan ik niet tegen. Ten eerste ben je een groentje dat blijkt wel. Je opent een thread met een vraag, wij geven antwoord en jij reageert met: whatever.... Je hebt wel een toepasselijke naam gekozen dat blijkt