Swat:gst

Discussie in 'Algemeen' gestart door GhostRider, 17 dec 2003.

  1. GhostRider

    GhostRider Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de eerste dag,dat SWAT:GST m'n xbox verkende,en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van deze game.
    De besturing is ongeveer hetzelfde als rainbow,counterstrike.
    De game is vlot(besturing kan aangepast worden)en bestaat uit 21 singleplayer-en 10 co-op missies.
    Mooie van de game vond ik ook de voice-com,je swat-mates reageren direct op je commando's,en je kunt ieder karakter afzonderlijk commanderen.
    Het systeem zit goed in elkaar,bij iedere missie zijn er medailles te verdienen,dus is ie verzekerd van een behoorlijke replay-waarde,ik vond het geluid en de graphs ook wel in orde.
    Ook vond ik het systeem van je wapens upgraden met de behaalde punten wel dik in orde(supressors,scopes etc..)
     
  2. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe zit het met de graphics ? zijn ze even mooi, of mooier dan Rainbow Six 3 ? En hoe zit dat met dat wapens upgraden ? Voor de rest lijkt het me een prima game, en miss koop ik hem wel, mar is het een soort Sci-Fi game met wat futuristische wapens die NIET echt bestaan ? Want de wapens in Rainbow Six 3 bestaan wel allemaal :)

    B.v.d. met het beantwoorden van de vragen :)


    /EDIT:
    Kun je het eigenlijk wel vergelijken met Rainbow Six 3 ?
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2003
  3. GhostRider

    GhostRider Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    De wapens zijn vrij realistisch(sniperrifle,assault-rifle,pistol),en het geluid is ook goed,grafisch zal ie ietsjes minder zijn,maar zeker niet slecht,de vergelijking met RS3 is snel gemaakt,maar bij SWAT "hoef"je de terroristen niet per se te elimineren,je kunt ze ook verwonden door op hun armen of benen te mikken,dan kun je ze in de boeien slaan,en heb je meer kans om die medailles te halen
     
  4. fallox

    fallox gewoon te 1337 :P

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    woei! Eerst linkerhand ervan, dan rest van linkerarm, zo volgend naar de rechterarm , linker been, rechter been, zijn derde been :D
     
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    medailes slaan nergens op
    -niet geraakt worden (ok misschien nog te begrijpen)
    -10 mensen neerslaan (wtf?)
    -je team mate mensen laten neerschieten (huh??)

    etc, en die weapon upgrades begrijp ik niet, come on je bent toch SWAT? die krijgen standaard uitrusting...nix priveleges
     
  6. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat, wanneer je een terrorist probeert over te halen om zich over te geven of i.d. , je hem moet uitschelden (of eventueel op een meer subtiele manier) door in de headset te schreeuwen. 8)

    Op zich wel geinig. Maar je kunt dan moeilijk tegen je ouders, vriendin en andere leken zeggen dat het spelen van spelletjes je niet aggresief maken :+ :D
     
  7. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    haha zie het al voor me :p !!!@@#!$#%$@^%$#^^$&
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    hmz ik vond hem relatief simpel, redelijk snel uitgespeeld, binnen 1 dag al.
    Wel leuk spel daar niet van :)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Graphix zijn nog uit het SNES tijdperk. Gameplay is wel goed maar graphix echt zwaar onder maat !!
     

Deel Deze Pagina