Xbox opneemapparaat ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kelovitz, 18 dec 2003.

1. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

Ik vroeg mij af hoe tv programma's toch zo mooi die in-game beelden van de Xbox kunnen vastleggen. Nu heb ik eens gehoord dat dat gaat met een bepaald apparaat maar wat is dat voor een apparaat en waar koop ik het?

Ik neem aan dat XBW in het bezit is van zo'n wanna-have en mij daar meer over kan vertellen want ik zou echt heel graag mijn eigen acties/blunders willen vastleggen... :cool:

Alvast bedankt
    Kelovitz _O_

Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet zo moeilijk om dat te kunnen. Je kun scartkabels kopen waar ook nog een video out opzit deze kun je dan op je video recoder aansluiten. Of je stop je scart in je video en zet je video op het aux kanaal en dan kan je ook het spel opnemen. als je dan nog een video in op je videokaart heb zitten kun je de beelden overhalen naar je pc en bewerken en filpjes maken.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is wel slechts video kwaliteit, je hebt speciale xboxen, weenie hoe ze heten, waarmee je dus van alles screenshots en filmpjes kunt maken e.d. in perfecte kwaliteit en met dolby digital. Maar deze speciale xboxen zijn volgens mij alleen voor de pers. Ze draaien namelijk ook nog niet complete games. Voor previews bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Die speciale xboxen het DEV-KITs... Maar die gebruiken spellenbakkers om spelletjes te bakken. :cool:

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat nou voor gelul met video kwaliteit je kan dus ook als je een tv in hebt op je pc gelijk het signaal opnemen dus zonder de tussen komst van de video recorder dus dan heb je het zelfde resultaat.

6. Hanry X

Hanry X Diehard Wannabee

Leuk Bevonden:
    0
    als je ze op video kan opnemen kan je ze tog ook dvd opnemen als je een dvd opnemer hebt?

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zon dev-kit is gewoon een aangepaste xbox, ps2, gamecube of whatever. Uiterlijk zijn ze dr net iets anders uit. Ik heb alleen een fototje van een ps2 dev-kit. Maar ik gloof dat de xbox dev-kit net zoals de special edition xbox doorzichtig groen is. Ook heb een keer een fototje in de pu gezien van een gc dev-kit, dit was een rode gc en het leek alsof daar cardridges ingigen 8)

Hier een fototje van een ps2 dev-kit:

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ***Kijkt trots naar ATI Radeon 9000 Pro*** :cool:
    Op mijn kaart zit een Video in aansluiting, dus geen kabels voor mij :cool:

10. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan dat gewoon ook met een capture kaart doen.

11. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx iedereen,

Ik denk dat ik die van MisTic probeer omdat die toch wel het meest toegankelijk is. Het lijkt mij gewoon grappig om je eigen filmpjes te maken zoiets als die van credits of gewoon een clanmatch vastleggen.

Kelovitz
    (Het MisTic, en dan te bedenken dat Boris nu in zijn TPG busje wakker zit te worden 8) )

12. gerjan

gerjan Guest

kan idd met video kaart. Of met bovengenoemde developer kits.

Die zijn idd special edition groen met een zwart dev kit logotje er op. Je kan er filmpjes/screenshots en nog wat extra zooi mee maken.

Ook hebben deze consoles ipv 64mb, 128mb geheugen om naast het gamen nog andere programma's te laten draaien(bijv. ingame filmpje opnemen)

Verder kan zo'n kit, pal en ntsc afspelen, en unsigned software. dwz software zoals games etc die nog niet af zijn en dus nog geen "handtekening" hebben, waardoor de xbox weet dat hij dat mag/kan lezen.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2003
  13. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Hoe sluit ik mijn videokaart aan op mijn PC? Ik heb zo'n zelfde videokaart als MVdstam

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe sluit ik mijn videokaart aan op mijn PC? 8)

15. gerjan

gerjan Guest

bedoelt zeker op xbox:D als ie video in heeft gewoon kabeltje er in??

16. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

hahaha..sorry was dr niet helemaal bij:eek: Ik bedoel idd op de tv/xbox, met wat voor kabeltje moet dat?

17. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht dat het Debug-Kit he(e)t(t)e :eek:

18. gerjan

gerjan Guest

zelfde volgens mij, debug staat er op geloof ik ja

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je de Xbox aansluit op een DVD-recorder kan je perfect opnames maken.
    Als je dan de DVD-recorder instelt op 1uur opname ( beste beeldkwaliteit ) dan merkt je zelfs geen verschil.

20. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals pikachu al zegt, neem gewoon op op een dvd-recorder, en dan bijvoorbeeld de dvd rippen op je pc'tje :D. Done.

Deel Deze Pagina