1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met lag...?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tomhasj, 16 dec 2003.

  1. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is dat bij het kijken van filmpjes ( bij lort of the kings.. return of the king).. het beeld tjah vertraagt.. het lijkt wel een soort lag ofzo.. ook het geluid loopt soms achter.. het gekke is dat als je daarna nog een keer gaat kijken er niks aan de hand id.. ook bij toejam and earl liep het geluid niet helemaal lekker.. ik baal hier behoorlijk van.. eerst dacht ik dat het een tijdelijk probleempje zou zijn.. zou er meer mensen die hier last van hebben? foutje in het spel.. of egt problemen met mijn xbox?
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je xbox goed laten ventilleren. Waarschijnelijk staat je xbox dicht bij een muur of iets, daardoor kan je xbox niet goed ventilleren en vaak heb je dan ook dat spellen minder snel laden dan normaal. Dus probeer dat is.
     
  3. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    hij staat altijd op de grond... ik denk niet echt dat het daar aan licht.. :mad:
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan wel, mss dat er stof in de fans is gaan zitten, wat natuurlijk niet raar is als ie op de grond staat.
     
  5. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    OP hoeveel herz heb je, je xbox ingesteld?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sinds ik mijn Xbox 2 maanden geleden terug heb gekregen voor een reparatie ( DVD-drive ) heb ik de ene probleem naar de andere.

    De games lopen vast.
    Beeld en geluid lopen niet gelijk.
    Controllers reargeren slecht.

    Nu wordt mijn Xbox morgen weer opgehaald omdat de Xbox bij alle games een Dolby Digital signaal afgeeft.
     
  7. gerjan

    gerjan Guest

    kheb het ook bij moh: rising sun, dat de fimmpjes schokkig verlopen, en er soms groene waas over heen zit, maar dat kan komen doordat het een multiconsole spel is (poort dus) verder nog niet echt gehad.
     
  8. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox staat gewoon op normaal.. niet op 60 herz ofzo... ik denk dat ik microsoft ook maar is ga bellen :)
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ligt gewoon aan de DVD. DVD's. vooral als je ze huurt, bevatten vaak krassen. De ene keer kan de box daar beter mee omgaan dan de andere keer.
     
  10. xboxensoadrulez

    xboxensoadrulez hmmmmmm!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst laade mijn xbox af en toe en spel niet maar na een tijd helemaal niet meer, en toen hebben ze um 3 dagen geleden opgehaald Kan ik niet meer xboxe :mad:;(;)
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik leef helemaal met je mee , mijn Xbox is gisteren voor de 2x opgehaald.
    2 maanden geleden ging de DVD-drive stuk en nu heb ik geen Dolby Digital geluid bij games.

    De 1x is de Xbox op een Donderdag opgehaald en ik heb hem Woensdags terug.
    Niet alleen de DVD-drive hadden ze vervangen maar ok meteen de Dashboard upgedate met als gevoelg dat al mijn gesavede games weg waren :'-( :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  12. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is gewoon supersloom met laden, tenminste dat lijkt zo op lan party's als we gewoon ff een missie van halo laden, dan is die van mij slomer dan die van mijn vriend (een vriend, niet dé vriend, mja doet er niet toe), ik heb wel 5 cd's op mijn hdd staan en van meer dan 30 verschillende spellen de savegames.... kan het daar aan liggen?
     
  13. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    de harde schijf is groot genoeg toch? ik denk niet dat het daar aan zal liggen.. misschien doet jou xbox meer dienst als server tijdens die lan party's? ik ga mijn xbox ook maar is laten repareren als dat mogelijk is :'-(
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Het laden heeft niks te maken met jouw harde schijf. Ik heb er minstens twintig CD's opstaan, niks aan de hand. Komt allemaal op een aparte, voor muziek gereserveerde, partitie te staan.

    Ben het eens met de gast boven je, misschien ben jij wel de server. Daardoor laad alles iets langer.
     
  15. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    doe het op de snes style; blaas erin ;)

    nee maar laat een paar keer een cd draaien die wel goed werkt,
    kijk dan of je hetzelfde probleem krijgt. bel ms anders ff.
     

Deel Deze Pagina