1. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

jah misschien is de titel niet echt goed maa rik vind 1 ding raar gasten die hier komen op XBW kunnen in de green mile kijken en geregistreerden mensen moeten 3 maanden wachten en dat vind ik raar :confused:

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het zo zou zijn zou het idd wel raar zijn, maar et is niet waa gasten kunnen ook niet in the green mile.

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Dat is een foutje in een script. Hij geeft het misschien aan maar dat klopt dus niet :)

4. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik raar vinden michat!

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt niet volgens mij

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is geen fout(je). Het is niet mogelijk om, zonder Jorrit uren aan het werk te zetten, de Green Mile 'onzichtbaar' te maken. Echter, niemand die niet langer dan 90 dagen is geregistreerd kan in de mile. Oók niet als je een gast bent.

7. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

oww dan geeft de Who's online best veel fouten ik zie regelmatig bij gasten staan dat ze in the green mile zijn

8. LadyBug NL

LadyBug NL Guest

Ja dan zijn ze bij het scherm waarin ze verteld word dat ze er niet in mogen ;)

9. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

er staat dan : vieuwing thread green mile ofzow en dan staat dat er best alng als ik de Who's online lijst represh maar het kan wle waar zijn

10. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoor. kan echt niet want ik probeer zoms ook wel is op de greenmile te komen als ik niet weeet dat ik afgemeld ben dat kan duz echt nie

11. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het net geprobeerd (ik zit nu op school) en ik kon er niet in

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Die lijst spoort afentoe niet helemaal :+ Soms dan zijn er ook Guests die allerlei moderator truckjes doen. Ze klikken gewoon "iets" aan en dat komt er dan te staan, ze proberen het maar lukt toch nooit :+

13. fetEX

fetEX Guest

oke!

/Mod Niet zo loos posten! Als je niets te melden hebt, post dan ook niets - Darkwing

Deel Deze Pagina