jah misschien is de titel niet echt goed maa rik vind 1 ding raar gasten die hier komen op XBW kunnen in de green mile kijken en geregistreerden mensen moeten 3 maanden wachten en dat vind ik raar
Als het zo zou zijn zou het idd wel raar zijn, maar et is niet waa gasten kunnen ook niet in the green mile.
Het is geen fout(je). Het is niet mogelijk om, zonder Jorrit uren aan het werk te zetten, de Green Mile 'onzichtbaar' te maken. Echter, niemand die niet langer dan 90 dagen is geregistreerd kan in de mile. Oók niet als je een gast bent.
oww dan geeft de Who's online best veel fouten ik zie regelmatig bij gasten staan dat ze in the green mile zijn
er staat dan : vieuwing thread green mile ofzow en dan staat dat er best alng als ik de Who's online lijst represh maar het kan wle waar zijn
Valt wel mee hoor. kan echt niet want ik probeer zoms ook wel is op de greenmile te komen als ik niet weeet dat ik afgemeld ben dat kan duz echt nie
Die lijst spoort afentoe niet helemaal Soms dan zijn er ook Guests die allerlei moderator truckjes doen. Ze klikken gewoon "iets" aan en dat komt er dan te staan, ze proberen het maar lukt toch nooit