Simpson's Road Rage, is dat wat ? Ik kan er vrij goedkoop aankomen, maar de reviews die ik gelezen heb zijn niet allemaal even positief. Toch ben ik wel fan van de humor en is Crazy Taxi een van mijn favo games op de DC. Maar is het wat , of moet ik hem lekker laten liggen ?
Het is precies Crazy Taxi. Het heeft wel wat anders opties zoals spelers verdienen enzo. Persoonlijk vind ik m leuker als Crazy Taxi maar Crazy Taxi ziet er wel beter uit. Ik spreek wel over de PS2 versie die ik gespeeld heb van SRR. Crazy Taxi heb ik wel gespeeld op de XBox
Haha, dat denkt Sega ook. Volgens gamespot heeft Sega EA en Fox aangeklaagd. Zie hieronder: Sega sues over Simpsons Sega of America has filed a suit against EA and Fox alleging that The Simpsons Road Rage deliberately copies and imitates its Crazy Taxi games. According to a recent Reuters report, Sega of America has filed a suit against publisher Electronic Arts, developer Radical Games, the Fox Filmed Entertainment division of Fox Entertainment, and Vivendi Universal's Fox Interactive unit. Filed in a San Francisco federal court, the suit alleges that the 2001 game The Simpsons Road Rage was designed to 'deliberately copy and imitate' its Crazy Taxi games. Sega holds a U.S. patent known as the '138 patent' on Crazy Taxi, and has cited a number of reviews from video game publications of The Simpsons Road Rage in which the game was described as being very similar to Crazy Taxi. In our own review of Road Rage we noted that the game could perhaps best be described as 'Crazy Taxi in Springfield'. Sega has requested that the court stop the sale and import of The Simpsons Road Rage, which has sold more than a million copies to date, recall copies of the game currently in retail, and award damages for lost profits. We'll bring you more information on this story as soon as it becomes available. Dan vraag ik me af , zitten die gasten bij Sega de hele tijd te slapen, of hebben ze nu wat geld nodig
Over het algemeen nemen (goede) advocaten de tijd om hun zaakjes in orde te krijgen en geen flater te slaan in de rechtbank. Maar in dit geval heeft het wel iets "Amerikaans", aanklagen als iedereen het product al naar een donker, klam en diep plekje in het geheugen verbannen heeft :{
Ik heb het spel wel maar naar een tijdje wordt het toch vrij eentonig er zit nauwelijks enige variatie in de game. Het is eigenlijk alleen maar mensen zo snel mogelijk wegbrengen en dan weer snel een niewe oppikken en af en toe moet je dan wat spullen kapot rijden. Grafisch vind ik het er niet slecht uit zien maar het is ook zeker geen topper.
Als je fan bent van The Simpsons humor kun je beter Hit and Run halen. Het is waar dat de gameplay rechtstreeks van GTA is overgenomen maar het heeft wel het simpsons gevoel. Zelf heb ik Road Rage niet maar als je hem voor een budget prijsje kan aanschaffen zou je het kunnen overwegen.
hgk http://www.dbzgtlegacy.com/showpic.shtml?http://www.dbzgtlegacy.com/pictures/29.jpg . die spel is mafff . ik heb het een paar keertjes gespeelt. ik zou het wel kopen