Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionhard

Lionhard Guest

de tvr is niet zo goed hoor.. je kan hem gewoon et beste op silver uitspelen want op platinum is bijna onmogelijk en de porsche (die je met silver krijgt) is beter als de mercedes(die je met goud krijgt)

2. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    De cone challenge in compact sports is wel moeilijk, maar zeker te doen. Probeer echt alle poortjes te linken. Gebruik de handrem voor die moeilijke bocht naar rechts, met wat oefening weet je precies hoeveel gas je in de bocht moet geven om voldoende slide en een mooie run uit de bocht te krijgen. Ik gebruike zelf de Clio V6.

Voor de sports convertible series heb ik de s2000 gebruikt, ook voor de cone challenge. Ik weet hem niet precies meer, maar wel dat ik hem een flink aantal keren gereden heb voordat ik hem had. Maar hij is zeker met de Honda te doen. Ik ben nu bijna in de Sports Coupe (?) series (met de Morgan, TVR Tamora, 911, XKR et al.), moet nog een race in de Classics series. Tot nu toe heb ik alles op platinum gehaald, maar dat betekent dat ik nog maar net over een derde van het spel heen ben. Ergens volgend jaar zal die TVR de mijne zijn....

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gek genoeg vind ik de Koenigsegg echt een stuk beter rijden, wat stroever maar toch heel erg lekker :).

4. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Tuur is gewoon een supertalent, een grote uitzondering.. Dat hij meteen in 1 tot 3x alles platinum rijdt en op vele scoreboards meteen bovenaan staat zegt al genoeg, veel respect voor zijn talent.. Ik word er alleen niet goed van als sommige mensen van zijn niveau gaan lopen blaten dat de game zo simpel is etc.. Ze begrijpen kennelijk niet dat voor 95% van alle gamers wat zij doen/kunnen onbereikbaar is.. Ik ben zelf een redelijk goede racer denk ik, en zou misschien met heel veel inzet en tijd misschien ook alles platinum kunnen halen, maar het is me het gewoon niet waard al die tijd en moeite voor 1 extra auto (al is dat wel de snelste), dus ik ga voor alles goud (nog maar 2 medals te gaan, dan ben ik er), ben ik ook best trots op.. Hoor dan wel niet tot de uiterste elite, maar ben zeker wel goed in racen (voor een ouwe 33 jarige gamer)..

Porsche 911 GT-1 challenge, 0:51.847, 64e plek v.d. ruim 1000.. Tuur natuurlijk weer 1e met 0:50.383.. _O_

Is dat zo? Ik hoop het niet, want anders is al mijn moeite voor goud voor niks geweest.. Ik hoorde juist dat de CLK GT-R beter accelereerde en beter remde etc.. Dus op de stratencircuits juist sneller was, alleen op de ring komt ie topsnelheid te kort (al is 314km/u ook geen kattepis)..

Laatst bewerkt: 19 dec 2003
  5. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister voor het eerst met die porsche gereden, k werd er niet echt vrolijk van, k kan nog beter overweg met de cobra:{

Ik heb 360 km/uur gehaald een het eind van het rechte stuk met de enzo:9

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Die is zeker te doen! Ik heb hem ook op platinum behaald (alles platinum nu bij de compact klasse) en heb er denk ik 10 a 11 keer over gedaan. Idd zoals al veel gezegt is linken doorslaggevend. Link je 1 poortje niet dan is het al meteen afgelopen... Ik heb deze behaald met de Seat leon cupra R.

Voor de rest ik wilde alles meteen op goud halen maar nu ik iedereen zo hoor ga ik toch maar eerst alles op zilver halen zodat ik in ieder geval die extra cars heb... Heb nu iets van 16 platinums, 36 golds, en de rest zilver. Zit nu in de classic serie

7. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik tot nu toe gelezen heb over GT1 versus CLK GTR kan ik het volgende zeggen: de meesten die ze beiden gereden hebben (op Bizarre Forums) stellen dat de GT1 de meest toegankelijke auto van zijn klasse is: het is een auto waarin mensen al snel scherpe tijden leren rijden. De CLK GTR, daarentegen, is in de juiste handen minstens zo snel, zo niet sneller. Acceleratie en vooral braking zijn fantastisch, hoewel het gebrek aan topsnelheid op sommige tracks funest kan zijn. Over het algemeen dus nog altijd een auto die respect afdwingt, mits je er mee om leert te gaan. Voor Speed 12 schijnt hetzelfde te gelden: in de basis misschien de snelste auto, maar je moet hem wel leren rijden. (helaas is dit allemaal puur van-horen-zeggen: nadeel van alles platina doen is dat je ze pas kan vergelijken zodra de boel uitgespeeld is ;) )

Die opmerking van Tuur dat je alle challenges op platinum in vijf minuutjes halen kan slaat natuurlijk nergens op: als eerste zijn sommige challenges langer dan 5 min (flauw excuus, ik weet het) maar ik weiger te geloven dat hij zomaar even al die cone challenges binnen vijf minuutjes wegzet. Zelfs al ben je nog zo goed, er zijn er een paar bij die berucht zijn (onder meer in de Coupe-klasse met de M3, en in de Grand Touring klasse), zelfs onder mensen die in een vlot tempo de boel uitgespeeld hebben. Tuur zal er absoluut erg goed in zijn, daar twijfel ik niet aan, maar dat soort opmerkingen zijn nou ook weer niet nodig.

8. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Oké mensen ik moet wat bekennen :eek: met one on one beuk ik ook wel es de tegenstander in de vangrail, maar wat me dan opvalt (en eigenlijk heeft het dus helemaal geen zin:+ ) is dat die tegenstander na ongeveer 7/8 seconden weer begint te rijden en mij altijd (best makkelijk) inhaalt!!!!! genaait|:-

9. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    om die speed camera met de porsche boxter te halen moet je gewoon de bocht inrijden en dan in de bocht naar achter rijden tegen de vangrail aan zodat je in 1x recht door kan optrekken zonder de bocht te hoeven maken. Dan haal je hem

10. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is eindelijk binnen! Ik heb voor mezelf maar is gesteld dat ik eerst alles zilver wil halen. En daar ben ik nu mee bezig

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Veel suc6! Dat is best wel te doen. Ik zie je wel een keer online :)

12. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Je kan een cone challenge niet zomaar in 1 keer halen zonder het circuit eerst te verkennen. Waar je moet sliden, remmen en dat soort dingen moet je van tevoren weten.
    Na heel lang oefenen kan ik ook heel veel platinum halen, maar echt na heel lang oefenen. Die tuur zal wel goed zijn maar 5 minuten? Kom op nou zeg.
    En dat hij niet veel gamed kan eigelijk niet waar zijn. Om alles op platinum te halen ben je in de KWS minimaal 20 a 25 uur bezig, maakt niet uit wat je naam is.

13. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, vooral op Platinum is de tegenstander weer heel snel bij je (te snel volgens mij)

14. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal me zeker zien. En waarschijnlijk zal ik al jullie stof moeten happen op live.
    Maar als jullie me willen toevoegen :) toiletboy is de tag.

Ik moest trouwens meteen aan jouw avatar toen ik in het eerste level iedereen eruit boekte met die cupra :)

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    JOY!!! Alles goud nu.. Ik heb de Mercedes CLK GT-R.. :D *)

162 goud & 10 platinum.. Eerlijk gezegd denk ik dat ik alles wel platinum kan halen nu terwijl ik eerst dacht dat het onmogelijk was.. Je wordt toch steeds beter na een tijdje, en ik heb die k*t cone challenges nu ook eindelijk door.. Maar voorlopig laat ik de KWS ff links liggen, want ik kan voorlopig ff geen pionnetje meer zien of hotlap meer rijden.. 8)

Ik ga nu langzaam beginnen aan de arcade challenges om wat meer tokens te verdienen zodat ik de laatste paar auto's kan kopen.. Ik heb er nu 93 v.d. 102.. De online Kudos zijn hier ook goed voor, maar dat gaat allemaal veel trager.. Online racen is wel het leukste.. :)

Laatst bewerkt: 19 dec 2003
  16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Doe ik meestal ook wel als ik een goede kans ervoor krijg, maar dat ie je weer snel inhaalt is wel een beetje je eigen fout. Als je hem ombeukt heeft ie gauw zo'n 4 tot 5 seconden achterstand en in 2 rondjes is dat best haalbaar, bovendien duurt inhalen heel lang en als die je probeert in te halen.... tja dan kan hij wat weerstand verwachten ;)

17. j-xboxer

j-xboxer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet gewoon zon bonus auto kopen met kudostokens (als het niet lukt op platina bijv. kun je dan de tvr niet kopen?)
    Toen ik in de showroom was stond er dat ie 84 kudo tokens koste.
    weet iemaand of je m dan daar niet kan kopen?

18. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Geen enkele auto kost 84 Tokens :confused:. Zullen zeker je eigen Tokens zijn geweest :).

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Kheb je zojuist toegevoegd :)
    En ja idd die cupra rijd best relaXted... Leuk dat een avatar impact kan hebben ;)

20. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Op een van de vorige pagina's werd gezegt dat je de bonus auto's ook kan kopen als je een ranking van 50 of meer hebt, maar of die wagens dan 84 tokens zijn? das best wel veel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina