Tuur is gewoon een supertalent, een grote uitzondering.. Dat hij meteen in 1 tot 3x alles platinum rijdt en op vele scoreboards meteen bovenaan staat zegt al genoeg, veel respect voor zijn talent.. Ik word er alleen niet goed van als sommige mensen van zijn niveau gaan lopen blaten dat de game zo simpel is etc.. Ze begrijpen kennelijk niet dat voor 95% van alle gamers wat zij doen/kunnen onbereikbaar is.. Ik ben zelf een redelijk goede racer denk ik, en zou misschien met heel veel inzet en tijd misschien ook alles platinum kunnen halen, maar het is me het gewoon niet waard al die tijd en moeite voor 1 extra auto (al is dat wel de snelste), dus ik ga voor alles goud (nog maar 2 medals te gaan, dan ben ik er), ben ik ook best trots op.. Hoor dan wel niet tot de uiterste elite, maar ben zeker wel goed in racen (voor een ouwe 33 jarige gamer)..
Porsche 911 GT-1 challenge, 0:51.847, 64e plek v.d. ruim 1000.. Tuur natuurlijk weer 1e met 0:50.383.. 
Is dat zo? Ik hoop het niet, want anders is al mijn moeite voor goud voor niks geweest.. Ik hoorde juist dat de CLK GT-R beter accelereerde en beter remde etc.. Dus op de stratencircuits juist sneller was, alleen op de ring komt ie topsnelheid te kort (al is 314km/u ook geen kattepis)..
Laatst bewerkt: 19 dec 2003