Project Cotham 2 Ook Al Verpest!!!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RAPPE, 19 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RAPPE

RAPPE Guest

Ik vind pgr2 echt een vet spel maar ook hier zitten weer fouten in waardoor iedere flapdrol hoog in de scoreboards kan komen.
    check in de kudos world series de sports convertible series en dan de conechallenge maar eens.
    Ik heb op deze conechallenge echt veel gereden om op de eerste plek te komen,een paar keer werd mijn prestatie verbeterd maar na ff oefenen stond ik weer op 1,tot dat een of andere motherf**cker genaamd The Tybo Master een clitch gevonden had.
    Voor deze conechallenge heb je anderhalve minuut de tijd maar hij blijft anderhalve minuut 360s draaien en op een of andere manier springt de tijd dan weer op nul en dan rijdt hij hem gewoon uit.Hij heeft zo dus 3 minuten in plaats van 1:30,ik weet niet of dit al op meerdere plaatsen gebeurd is.Ik wil iedereen vragen om de ghost van The Tybo Master een slechte feedback te sturen anders ben ik bang dat ook dit spel net als motogp 2 verkloot is.Ik heb nu al geen zin meer om goede resultaten op andere scoreboards te halen want over een tijdje worden waarschijnlijk toch weer alle scoreboards gewist!!!!DUS STUUR HEM EEN SLECHTE FEEDBACK DAN WORDT ER MISSCHIEN WAT AAN GEDAAN!!

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat iemand een clitch heeeft gevonden kan je hem niet kwalijk nemen als er iemand dan feedback moet krijgen zijn het de makers. Ik lees wel vaker dingen van mensen om te vragen feedback te sturen. Dat moet je niet doen. Dan misbruik je de optie. Ik zelf ben een keer klink genaaid door iemand waardoor ik niet kon spreken voor een paar dagen. En dat is niet tof gelukkig heb ik 2 accounts maar echt wat baalde ik hier van. De gebruik de feedbacl optie waar hij voor is maar niet om iemand te naaien die een bug heeft gevonden in het spel. Niet zo zielig doen.

3. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een beeeeetje overdreven om te zeggen dat PGR 2 verpest is :{

Je hebt gelijk dat zo'n glitch niet echt fijn is, gewoon effe patchen die hap en het is opgelost :p

4. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de echte toppers maar niet vals spelen dan is er nog niets aan de hand lijkt mij :)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'Gewoon effe patchen' dat blijkt moeilijker dan je denkt. Rappe is waarschijnlijk ook enigszins actief geweest in MotoGp2 en ook dat werd verpest door veel te laat ingrijpen van Microsoft. De patch kwam gewoon drie maanden te laat, toen heel de community al leeggelopen was.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Moah, het Live rijden is nog steeds vet toch? Dus tja. Is natuurlijk jammer en ze moeten wel snel ingrijpen maar ik denk dat je je hiertegen echt moeilijk kan indekken, die mensen die te veel tijd hebben en elke centimeter van de baan gaan testen.

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    door dat ghost downloaden bij PGR2 word het glitchen voor iedereen wel erg gemakkelijk gemaakt, een snelle patch is dus zekere noodzaak.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    In online games zitten altijd glitchs en bugs die het speel plezier van de serieuze gamer kunnen bederven. Worden deze ontdekt dan is het zo dat mensen daar misbruik van maken. Uiteindelijk komt er altijd een patch, maar dat kost tijd.. Desalniettemin ligt de schuld dan toch bij de community van de game, die bepaalt of ze het spel leuk genoeg vinden om door te blijven spelen.. En dat doorspelen kan gewoon, want je kent immers na een lange tijd van serieuze gamen van die game, genoeg gamers met wie je wedstrijden kan houden.. Scoreboards bij games kloppen toch nooit, want er kan altijd mee gecheat worden.. Daarom moet je je daar ook niet op blind staren.. Bij online PC games heeft dit zich gewoon goed uitgepakt, maar het wachten is tot de Live gamers dat ook begrijpen.. En tot Microsoft het begrijpt..

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het mooie van MotoGP was dat er niet mee kon worden gecheat. Alles was fair and square. Veel mensen reden ook op tijden, iets waar je natuurlijk je vraagtekens bij kan plaatsen (omdat echt racen leuker is), maar het blijft eerlijk. Wanneer heel je motivatie echter verwijnt omdat de scoreboards geen enkele integriteit meer hebben stop je al gauw met spelen.

Alert en adequaat reageren is een must bij dit soort problemen. Doordat MotoGP misschien geen Microsoft titel is was dat lastig, maar ook Ubisoft doet er meer dan anderhalve maand over om de fixes écht uit te bringen (Rainbow Six). Microsoft moet zich hier van haar beste kant laten zien, óók qua informatievoorziening.

10. RAPPE

RAPPE Guest

FF een reactie op de post van Mis Tic Mac; de feedback functie in PGR2 is wel degelijk bedoeld om cheaters op te sporen,waarom zou je anders een slechte feedback van een ghost kunnen sturen van iemand waar je nog nooit online mee hebt gespeeld,dat zal toch niet voor niets zijn.
    Ik denk wel dat het weinig zin heeft als er maar 1 of 2 keer een slechte feedback van een ghost wordt verstuurd,als heel veel mensen dat nou doen wist microsoft misschien alleen de scores van de cheaters.Dan zijn de eerlijke spelers tenminste niet de dupe.
    En als microsoft ervoor gezorgd heeft dat je 2 dagen je headsetje niet kan gebruiken zul je je toch wel misdragen hebben en door meerdere mensen een slechte feedback hebben gekregen,van 1 zo`n feedback blokkeren ze je headsetje niet.
    Dus als iedereen die een glitcher ontdekt een feedback verstuurd wordt microsoft natuurlijk met duizenden feedbacks overspoeld en zullen ze sneller actie ondernemen.

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

OF die doed die de glitch heb gevonden stuurt ff die info richting Microsoft, problem solfed

12. RAPPE

RAPPE Guest

Ik heb net ontdekt dat diegene van waar ik dacht dat ze cheaten gewoon de conechallenge niet op platinum doen maar op steel en dan krijg je geen anderhalve minuut maar 3 minuten|:- .
    LOL,foutje van mij dus.Laat die feedbacks dus maar zitten,ik ga straks mijn eerste plekje weer veroveren(proberen dan).
    Deze topic kan wat mij betreft gesloten worden.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus wat doen we de volgende keer?
    Juist, eerst de feiten checken. :)

Topic gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina