Netwerk tussen PC en XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door M_Aandewiel, 19 dec 2003.

1. M_Aandewiel

M_Aandewiel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om je XBOX aan te sluiten via een router op je PC zodat je bestanden van je PC naar je XBOX kan sturen ??

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    nee, is niet mogelijk.

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met music Mixer kun je wel bestanden foto´s mp3 naar je xbox sturen alleen is dit stukje hardware en software nog niet in nederland verkrijgbaar.

4. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Dat stukje hardware/software is WEL in NL te verkrijgen via import.
    Ik weet waar en dat voor een prijs van € 47.50.
    En aangezien ik HIER geen reclame ga maken kan en wil ik geen link plaatsen.
    Wil je het echt weten waar? PM me dan, dan stuur ik je de link van die site.

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Tja, een netwerkje maken met je Pc en de Xbox is een koud kunstje, vooral met XP, maar om bestanden verzenden verval je snel in de illigaliteit.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel jammer dat je geen toegang kan krijgen (legaal) tot de partitie met Gesavede/Contents games.

Voordat je de Xbox moet opsturen naar het service punt zou je eerst een backup kunnen maken.
    Vooral met betaalde Download Contents zou dit handig zijn.

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betaalde content word gereistreerd op de server van MS dus als je een betaald map weg gooid dan kun je die weer terug halen door de laatste 4 cijfers van je cc in te vullen. Dit werkt het zelfde als acount recovery dus je hoeft niet 2 keer te betalen voor content.

Import zie ik niet als standaard verkoop tuurlijk is er altijd aan te komen maar even naar een winkel lopen en kopen is er niet bij.

Laatst bewerkt: 19 dec 2003

Deel Deze Pagina