Met de komst van XSN Sports is er een nieuw tijdperk aangebroken in gamesland. De mogelijkheid bestaat om tijdens toernooien al je statistieken bij te houden, zelfs hoe vaak je een bal raakt of met links of met rechts slaat. Deze mogelijkheden zijn allemaal prachtig en zorgen voor een verhoging van je speelplezier. Helaas zijn er altijd mensen die niet kijken naar het speelplezier maar naar hoe hoog ze wel niet staan op de ranking. Dit ten koste van alles, desnoods vergallen ze ook jou speelplezier. Ik doel hiermee op mensen die maar één soort bal kunnen slaan bijv. omdat ze anders niet kunnen winnen. Nou lijkt mij het een goed plan dat je met XSN Sports of andere live games, via het internet commentaar bij een gamertag kan neerzetten. Zodat iemand die cheat of gewoonweg constant dezelfde flauwe trucjes toepassen, zo'n negatieve feedback krijgen dat niemand meer met ze wil gamen. Hiermee voorkom je dat mensen het plezier in het online gamen voor anderen verzieken.
Tja, maar je gaat toch geen bal slaan die bij voorbaat al uit is? Als het spel goed is, is alles counter baar, dus moet je gewoon de goede tegenslagen vinden. Als iedereen commentaar kan zetten word er vast ook weer misbruik van gemaakt...
idd, dan krijg je van die: "OMG.... U SI TEH SUXXOR... LAME n00b FAGGIT. AHAHAHAHAHA U SUCK!" taferelen...
Het zijn niet allemaal 15-jarige kut kinderen op Live hoor, komen ook gewoon normale mensen!! Die gewoon normaal kunnen reageren en niet alleen maar van deze trieste onzin neer kunnen zetten.
hey, respect voor 15 jarigen! maar dat soort gozers houd je altijd... (ook al zijn ze niet altijd vijftien )
Heb het idee dat er hier alleen maar mensen reageren die zelf ook zo triest zijn. Staat bij jullie speelplezier niet voorop??
Er zxijn altijd mensen die het hoogste willen bereiken en die niet op statistieken gaan letten. Ik kan best begrijpen dat iedereen wilt winnen, maar een spelletje is maar een spelletje. Je leven hangt er niet vanaf ofzo. Ik sta leiver laag met veel plezier, dan hoog met veel vloeken. Iedereen ziet het anders. Om dit bij je tag te zetten lijkt me niks. Veel werk om te kijken en er zal altijd mee gesjoemeld worden. In het echte tennis heb je ook mensen die je mag en aan wie je een hekel hebt.
Maar in het echte tennis gaat het er wel om wie het beste is, en niet om wie het beste vals kan spelen. En met deze suggestie kun je ook mensen die een veels te trage verbinding hebben en dus veel lag weren. ] Door dat gratis weggeven van 2 maanden live! gaan veel mensen met hun veels te trage verbinding toch ff proberen om online te gaan.
Ik denk dat je een beetje gelijk hebt... Je komt ze wel tegen ja,bv bij topspin...game start en tot je schrik is een potje binnen 1 minuut afgelopen...1 set winnen met 1 soort slag...ik game daarna nooit meer met die persoon..ook niet in een andere game.....dus die verzieken het voor zichzelf. Je kunt feedback geven,iets wat denk ik ook vaak misbruikt word. Als ik dik verlies,maar op een sportieve manier..krijgt die lullo toch een juiste feedback(great session bv)...en game gewoon nog een potje,juist om hem /haar te verslaan....dat vind ik nu juist de fun...gekickt worden omdat je een noob bent bij RB6 bv...tja,daar heb je ze weer...die kut 15-jarige Bij je tag punten/scores of iets dergelijks.....altijd wel mensen te vinden die je een goede rating willen geven....fraude dus.
Tja ik ben het met blaauw eens een GT moet interactiever ..... heck... gamertag voor msn naam !!! Mijn excuses viir het verplaatsen (maar Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen zijn vor site problemen en niet voor "microsoft" problemen )
Tja de opzet van XSN is best goed,zolang iedereen zich aan de regels houd:zoals het op tijd komen etc.Ik dacht dat je niet meer vals kon spelen door te"droppen"als je dit toch doet krijgt de ander zijn/haar winst,wat wel zo normaal is,wat"cheap tactics"betreft,tegen iedere strategie is wat te doen zolang je maar goed genoeg bent.Ik vind het ontzettend goed van M.S.dat ze deze vorm van toernooien spelen hebben opgezet,het vergt misschien nog wat fijnafstemming,maar M.S. is zeer goed bezig!
Lijkt me wel een aardig idee.. een moderne variant op de schandpaal uit de middeleeuwen. En dan digitaal met eieren en tomataten gooien.