Links 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 27 nov 2003.

  1. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Tis een heerlijk spel om na een paar stresvolle/spannende races in PGR2 of missies in RB3 te relaxen door een balletje te meppen in de prachtige virtuele natuur :)

    Echt een rustpuntje op mijn xbox ;)
     
  2. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 dec 2003
  3. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iemand beschikbaar voor een partijtje golf?
    Als sommige van jullie online zijn word er meestal een andere game gespeeld ?...of ligt dit aan mij ?:D
     
  4. okkie

    okkie proud to be A

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    relaxte game

    oke,dan

    ik heb hem ook gehaald,en hij is echt supervet,
    snap niet in de reviews dat ie zo'n laag cijfer krijgt,
    (ja een 8 je vind ik laag)
    ik heb tiger woods ook,en dees is echt stukken beter,
    en mooier
    ik heb me ook aangemeld voor het toernooi,
    zie jullie daaro

    laterz.............................
     
  5. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    tog wel de game gekocht okkie :D
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    BALEN, was ik ver, had veel skil points is m'n profiel kapot.

    controller door de kamer gegooid, een paar keer flink gescholden. Maar alweer opnieuw begonnen. (tja wat moet je anders).

    Vraag: als ik om intermedatie speel, en de xsn tournooien zijn op beginner. Kan ik dan wel meedoen en op welk level speel ik dan mee (beginner of intermediate)
     
  7. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    tja , das een goede vraag ...zou het niet weten man .....wel fokt op van je profiel trouwens...
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Welk niveau spelen jullie? Heb de game sinds gisteren en makkelijk was het ook echt.

    nu 2 profielen, middel en moeilijk, maar bij advanced vind ik het putten en het korte werk echt zwaar moeilijk en heb ik ook maar ff uitgesteld daar verder mee spelen.

    Waar zijn jullie in de game op welk niveau? Hoeveel maken jullie gebruik van effect met de rechterstick of met je swing? (dan schiet ie bij mij nog alle kanten op ;))

    /edit lekker spelletje btw. Ongelovelijk dat die mede xbw-ers maar blijven minigolfen met een matig spel :D (zie draad)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2003
  9. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je met een intermediate poppetje alleen maar intermediate spelen op live
     
  10. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    ja dat idee had ik ook al. Vandaar dat ik ff een beginner profiel heb gemaakt, en daar een nu mee bezig ben.
    Ik moest toch opnieuw beginnen met mijn profiel.
     
  11. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu me Career mode uitgespeeld en het vreemde is ik kom maar aan de 64 skill points!
    Heb de challenges ook al uit dus heb daarbij al de ballen unlocked.
    Nu is mijn vraag waar kan ik meer skill points halen?...ik zie namelijk spelers op Live met 70 a 80 skill points??
    Is of zijn er ook nog skill points te halen in de single player?...moet nu namelijk voor 1 skillpoint 400.000 $ betalen
     
  12. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht de er een hele fanfare uitbrak met het uitspelen van de Careermode...dat valt wel ff zwaar tegen...het enigste wat je erbij hebt gekregen is een golfballetje met de naam Links2004 Legend erop.....had hier wel wat spectaculairders van verwacht:confused:
     
  13. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Sjesus ben pas halverwege de carreer mode (kheb de game 3 dagen). ik heb pas 26 skill points.

    En skill points kun je kopen (echter worden ze steeds duurder), dus als je de carreer mode "uit" hebt, blijft er niets meer over dan tournooien winnen (on en off line).

    Grtz
    FrankX
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik zit echt te twijfelen om dit spel voor kerst t evragen ik heb al de meeste nieuwe toppers maar niet pgr 2 maar die vond ik tegenvallen.
    Houd het je lang bezig? en dit word dan mijn eerste golfgame lijkt me wel rlx maar mischien is het niet mijn gerne.
    de game scoort in reviews wel hoog maar toch minder dan tigerwoods 2004 maar deze gaat op live dus neem ik deze eerder.
    Maar ik twijfel heel erg, van de ene kant wil ik em wle vragen maar ben bang dat het mij niet kan boeien dus kan ik beter een andere game vragen..maar dan dan zit ik weer ergens mee welke dan?:)
     
  15. yuki

    yuki Speed Freak

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat de xbox open is?
    bij mij is die namelijk nog gelocked. hoe kan ik deze vrij spelen?
     
  16. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Of ik doe iets fout, of Links is niet oké.

    Ik ben al eens een profiel kwijt geraakt (zie eerdere post) en nou net kreeg ik weer de foutmelding.(dirty disc, error reading) Ik was op goed op weg om me voor te bereiden op de XSN tournooien.

    Schrik sloeg om mijn hart, boosheid sloeg toe. Maar gelukkig na een reboot van de xbox was ik alleen het laatste tournooi waar ik mee bezig was kwijt.

    Ik heb de dvd van links nagekeken, maar deze is brandschoon. Iemand meer al last van deze vervelende problemen gehad?

    Ben blij dat ik morgen mijn memory unit weer heb (was uitgeleend), kan ik tenminste backuppen.
     
  17. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de melding ... dirty disc ook 1 keer gehad toen was ik me toernooi kwijt (waar ik mee bezig was)
     
  18. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die melding van jullie nog nooit gehad wel een andere vervelende....xbox liep compleet vast terwijl ik een legend tournooi aan het spelen was.....had gelukkig al mijn skills nog maar het hele tournooi was ik kwijt:'-(
     
  19. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep heb ik ook gehad. Toernooi foetsie
     
  20. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Ik heb hem net gehaald dus jullie kunnen mij ook toevoegen op Live om eens een balletje te meppn!

    GT= K1xZ
     

Deel Deze Pagina