ik heb de """legale""""" hele versie hier en draai uhm op 600 mhz kan wel maar ik zou ik geen 50 euro voor willu betalu.. dan w8 ik liever op call of duty maar meot toegeven online is is echt wel leip
jep..van microsoft download ik met 160kb/sec en dat is heel snel voor chello (bij ons in de wijk dan..)
hmm ben nou al uitgekeken op de fuel rod, flamethrower (BAGGER wapen) banshee en nieuwe warthog online het valt me best tegen, iedereen moet in die klote banshees als persoon kan je nix tegen zo'n ding beginnen..en voor single player doen we et natuurlijk niet meer
Lolz khad xbox controller op pc aangesloten met een xbox to pc usb dinges Ik blijf er nog steeds bij, volledige versie is vet op multiplayer, xbox is vetter
demo is erg mooi, alleen dat zingende koor al in 't hoofdmenu alleen de game is gewoon TE zwaar voor mijn notebook. heb een 2ghz, 256ddr, en 128mb radeon, maja die radeon is geshared met het intern geheugen, heb em op 64mb gezet.. maar als ik op 800x600 ga draaien dan is echt alles Zo sloom he erg jmmr.. verder vind ik het einde echt SUPER als je de game afsluit whaha, echt zo komisch he
Die banshees kan je heel makkelijk uit de lucht schieten met een chaingun achterop een warthog.. (binnen 3 sec is die dood ) Dit hebben ze expres zo gedaan, anders zou het niet echt eerlijk zijn Ook overleef je nog eens zo'n banshee 'torpedo' als je achterin zo'n warthog zit.. Maar met de sniper is het ook wel te doen (als die van je weg vliegt van achtere in zijn hoofd)
Hij loopt opzich wel lekker alleen als ik online speel krijg ik constant 'disconnect' tekentje in de onderhoek. Dus lagged soms echt enorm, weet niet hoe ik het moet voorkomen of waar door het komt..