Check dit bericht: Onze collega's bij het Franse JeuxVideo hebben in een gesprek met de developer PAM het hoge woordt te horen gekregen dat ze werken aan het vervolg op Top Spin Veel meer informatie is er nog niet vrijgegeven over Top Spin 2, maar een voorlopige release is er al wel gegeven, namelijk kerst 2004. Nog een jaar wachten dus. Daarnaast werkt PAM ook nog aan een online voetbalgame, waarin je met 22 (!!!) spelers online kan voetballen. Deze game wordt begin 2005 verwacht (bron: www.xboxarena.nl) Goed nieuws vind ik zelf lekker met 22 spelers online knallen. P.S Live gaat toch maar tot de 16 spelers?
Beter als dit waar is. Topspin 1 zitten gewoon nog te veel fouten in en een online voetbal spel...daar wachten heel veel mensen op!
Wou 32 spelers dat is echt veel volgens mij kunnen niet zoveel verbindingen zoveel mensen op een server aan!
Een voetbalspel dat online kan...YES EINDELIJK Maar als PES4 dus ook online gaat wordt het denk ik wel weer PES4 maar dat zie ik dan wel
Er zijn geruchten dat Pro Evolution soccer 3 wordt gepoort naar de Xbox met Live ondersteuning,als dit waar is heeft M.S. er weer een topper bij(en de gaming community). Wat Top-Spin betreft,ik hoop niet dat het dezelfde kant opgaat als E.A. doet met de FIFA reeks,ze kunnen beter wat bugfixes/verbeteringen beschikbaar maken in de vorm van downloadable content en iets langer doorwerken aan Top Spin 2 naar mijn mening,het zou ook irritant zijn als je voor een goede ranking hebt gestreden in TS1 en vervolgens volgend jaar weer op 0 staat bij TS2.....
JeuxVideo, is dat die franse site die voor het XO3 event claimde dat pro evolution soccer 3 voor de xbox komt en dat deze gerucht daarna werd ontkend door beide Micosoft en Konami???? Ik geloof er helemaal niks van
Lijkt me niet veel een voetbalspel met 22 man online tegelijk, dan krijg je weer van: Ik wil geen keeper staan(niemand wil dat dan) en iedereen probeert bijna alleen dan maar solo acties te maken
Maar er is wel degelijk gezegd dat er een voetbalspel op de xbox zal verschijnen hoor (incl Live).. Stond in OXM 23...
Bij topspin heb je met 2 spelers al last van lag. Hoe willen ze dan ooit 22 spelers tegelijk online laten voetballen. 1 frame per seconde
Nou ik heb echt heelllll soms lag met Top Spin echt bijna nooit. Dan is die ander meestal aan het downloaden of er staan bij de ander 3 pc's aan. PS hoe zou dit voetbalspel dan heten?
jah heb het al ergens gelezen erg goed nieuws hoop echt dat die voetbalgame zwaar gaat ownen, fifa was leuk maar ik wil een betere voetbalgame! ooooeh nu ga ik wel erg ver door fantaseren als ik nou een voetbalgame kon maken..ja als.. Even over Topspin, topspin 1 vind ik geweldig snap ook niet echt hoe ze het vervolg in gedachten hebben,wat kan je er nou aan veranderen? ja kleine dingetjes bugs eruithalen gameplay iets aanpasen maar dan word het toch gewoon meer een update?
In een eventuele Top Spin 2 moeten wat meer bekende tennissers (Agassi, Williams enz.) Ik vind wel dat de ballenjongens een grotere rol moeten krijgen, in deel 1 beweegte ze alleen hun hoofd. Ze kunnen ze beter echt ballen laten pakken enz. Misschien kunnen ze ook commentaar in de wedstrijd stoppen. Voor de rest was het een goed spel met mooie graphics.
De opzet van Topspin is wel leuk, maar de uitwerking is natuurlijk zwaar bagger. Kutste spel van 2003, maar goed. Ben inderdaad wel benieuwd naar de voetbal game voor 22 man en hoe dat dan gaat werken. Denk ook dat je dan veel geluk moet hebben dat je 11 man vindt die een bepaalde plek in het veld willen vervullen en bereid zijn om te passen en niet alleen voor eigen succes willen gaan (lijkt nederlands elftal wel )