who noticed?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snowy, 20 dec 2003.

1. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    :p Het gaat fantastisch met de xbox, ik heb er 2 jaar op moeten wachten, maar nu:

bleiswijk, grote dorp tussen zoetermeer, rotterdam en waddinxveen gaat massaal aan de doos...

ik kan wel stellen dat met een paar uitzonderingen (nerds) daargelaten zijn mijn broertje en ik de pioniers geweest op het gebied van de xbox in bleiswijk....

2 jaar geleden kochten wij er eentje plus het spel amped...
    nu paar decennia later komt de stroom eindelijk een beetje op gang... (natuurlijk, zijn ook maar nederlanders, de xbox is nu op z'n goedkoopst) ik kom vorige week de school uit gelopen, fiets naar huis.. ik kom thuis.. en dan :eek:

the message: hey welgeëerde broer (moet natuurlijk je broertje goed opvoeden..) jij gelooft nooit wat er is gebeurd..

nou...

er zijn twee mensen bij, drie straten verderop, die ook een xbox hebben...

dezeweek.. hoor vanuit mijn vriendenkring hier en daar wat echoën.. ja hoor, nog drie xboxen.. "ja vorige week gehaald bij de dixons.." *) *) _O_ 8) _O_ *) *)

mensen, dit zijn dus al zes xboxen in een week, eindelijk lanparties op wereldschaal,, eindelijk na 1,5/2 jaar wachten ontwaakt de medemens.. de Xbox leeft.......

wie (mensen die ook in boerendorpen wonen) hebben dit verschijnsel ook opgemerkt???

share the fun!

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik kom er pas achter als iemand in m'n dorp ook een XBox heeft als ik de plaatselijke cdwinkel inloop..naar de Xbox spellen ga...kijk, kom de volgende dag terug en zie dat er een spel weg is :9.

Dan weet ik: aaah gelukkig zijn er nog meer mede-Xboxers in Bergeijk *)

3. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde verhaal bij mij, ik koop een xbox en nu 8 maanden later hebben ongeveer 8 andere mensen ook een xbox. Dat betekent dat het steeds beter goed met onze zwarte doos. Zelfs mensen met een ps2 beginnen in te zien dat xbox beter is.

4. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    O, ja ik woon in Rockanje. Ook wel de middle of nowhere

5. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij in de buurt zijn er nog steeds veel mensen die niet van hun PC af willen, er is al wel 1 vriend die een xbox koopt als er een halo2 + xbox pack is...:{ voor de rest ken ik 3 mensen in mijn buurt die een xbox hebben.

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    nou, ik en SplinterX wonen in hetzelfde gehucht genaamd: Dedemsvaart. Dat ligt ergens tussen balkbrug en ommen:p maar om duidelijk te zijn: tussen zwolle en coevorden in overijssel! maarja, gelukkig valt hier nog heel wat te xboxen, voornamelijk als SplinterX en ik weer een nacht doorbrengen achter de xbox:D

7. ThRiLLsEaKeR

ThRiLLsEaKeR crimson fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    ken er 9

8. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht net dat mensen uit een dorp eerder een ik box hadden dan stads mensen
    rede
    in een dorp is niks te doen (behalve koeien melken)

en stads mensen tja die stappen in de stad en hebben geen tijd voor spelletjes
    hahahahaha

lol lol lol

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hier gaat ook iedereen ineens over op de Xbox, was ik eerst nog de enige in mijn klas met de zwarte doos, hebben er nu ineens 5 mensen hem!

10. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb eindelijk na 1,5 jaar een vriend er van overtuigt ook een xbox te kopen, die heeft er vorige week ook al een gehaalt.

tsja waar is de tijd gebleven dat we op 14 maard hier zaten met zijn alle over onze eerste halo ervaringen te discussieren. Veel gebeurt sinds die tijd op xbox gebied.

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jah, hier ook, ik was de 2e, nu hebben al 7 mensen in mijn omgeving een xbox en ik 'ken' nog 3 andere Xboxen die ik zie tijdens een LAN party :d

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wacht maar eens totdat fable en halo2 er zullen zijn.
    Drie van m'n vrienden zullen enkel voor die twee spellen een xbox kopen:)

13. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik had als EERSTE hier een xbox
    en ja hoor...... nu halen mensen uit mijn vriendenkring en kennissen em EINDELIJK ook

Ik ben dus ook een beetje een pionier hier
    :p

14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zei dat ik er 1 ging halen als eerste, maar mijn rekening was was magertjes en daarom was iemand mij voor!!Maar ik heb wel een [paar mensen weten te overtuigen!!geeft wel een geod gevoel zit nu altijd met xboxgangsta gte klotuh emt de xbox!!

15. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Tja en toch zijn er meer xboxers in Rockanje...... wat is de wereld toch klein he :)

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken er zo ongeveer 10 met een Xbox, bij mij op school zegeviert de groene doos ook, we hebben dan ook een school met iets van 250 leerlingen :+, ken bijna geen mensen met een PS2 of Gamecube.

17. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    weetje, gamecube kan ik nog wel respecteren, genre spellen zijn over het algemeen heel anders, maar ps2...

loop gisteren in rotterdam om ff een graafmachien te halen (grafische rekenmachine) zie ik zo'n ouwe vent met ze 2 zoontjes een ps2 halen..
    dan denk ik, who the fuck koopt er nu nog ps2? MENSEN WORD WAKKER! xbox is grafisch tog tien keer beter? ik ken 2 mensen met ps2 en bekennen ook dat xbox gewoon mooier is (vinden nog steeds dat er op hun apparaatje betere spellen zijn, dus vooruit, liet ze ook nog ergens trots op zijn), en natuurlijk was gta een van de redenen dat deze console nog steeds gekocht wordt, maar nou is die eindelijk (tien keer mooier) op xbox, kopen ze nog steeds zo'n debiel ding :confused::confused:

Ps. any 3bhoekers op dit forum?

Laatst bewerkt: 20 dec 2003
  18. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    als ik opnieuw zo moeten kiezen tussen Ps 2 en xbox zou ik ook voor ps 2 kiezen.

alleen het online zonder veel kosten, en zonder credit card.
    En spellen die only on ps2 online gaan.

je bent niet dom met een ps 2.

xbox is ook geweldig, en ik heb er veel plezier er van, en ook geen spijt, maar het is niet onlogisch ps 2 boven xbox te kiezen

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zou zeker voor de Xbox gaan weer. Ik stoor me gigantisch aan blokkerige graphics zoals ik die elke keer weer op de PS2 zie. Daarnaast is er niks op de PS2 wat ik wil spelen. Ik zou niet weten wat ik moest zonder PGR2, Halo, Deathrow en binnenkort Halo 2, Fable, Sudeki. Zulke toppers zie ik sony niet uit haar mouw schudden. Die hebben alleen GT4 nog achter de hand... maar dat spel vind ik ook niet leuk, snap niet dat GT4 wordt bestempeld als een race simulator.. het enige dat het heeft is veel auto's zonder sfeer. Maarja. :)

20. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 heeft zat coole games...Ratchet & Clank 2 rockt :eek:

En binnenkort GT4, FF XII, Kingdom Hearts 2, en ooit ICO 2 :cool:

Deel Deze Pagina