Ze zijn er hoor, de glitches bij top spin. Had er tot nu alleen van gehoord op xbox.com forums, maar heb het nu zelf meegemaakt. Ze gebruiken een dropshot waarbij ze het streepje helemaal onderin laten stoppen en de bal gaat dan net het over het net en ligt meteen stil. Je kan er bijna nooit bij komen. vreeeselijk irritant. Vandaag tegen een van die laffe kut cheaters gespeeld die dat shot keer op keer weer opnieuw deed. Werd helemaal gek tijdens de wedstrijd en heb hem meerdere malen de huid volgescholden. Na 3 sets die klootzak eindelijk verslagen en heb hem flink de waarheid verteld. Zn naam was CHTIT Gash, dus als je deze eikel tegenkomt, niet tegen hem spelen!!!
Zal vast wel kunnen maar ik weet niet hoe je dat doet. Er zijn maar een aantal mensen die het kunnen en het schijnt moeilijk te zijn het onder de knie te krijgen. Maar dan nog, het is best wel zielig als je alleen met cheats overwinningen kunt halen. De nummer 1 (Mario nog wat) van de wereld glitch ook als een gek heb ik gelezen ergens. Zielig toch?
Ik vind het gewoon aan de developers om alle glitches eruit te halen, als dit kan vind ik dat het gewoon gebruikt mag worden. Patchet maar zou ik zeggen
Als hij hard op die slag geoefend heeft kan je het toch geen glitch noemen? Gewoon een manier van slaan die niet terug te slaan is, top toch? Zou je ook op moeten oefenen. Daar draait het tennis om he, slaan zodat je tegenstander hem niet terugslaat.
Bij echt tennis, als er een bal net over de netband valt en dan op de grond valt dan verontschuldigt die speler zich toch ook aan de andere speler? Omdat het gewoon geluk is. Het is een slag die je nooit terug kan slaan. Het is gewoon een goedkoop truukje waarmee je wedstrijden wint. In andere woorden, gewoon een cheat. Het is een bug in het spel die verholpen moet worden. Ik weet inmiddels ook hoe die slag moet maar ik ga hem alleen gebruiken tegen die eikels die het elk punt doen.
Ik ben het hier helemaal mee eens! Ik beschouw dit alleen niet als cheaten, maar als een hele laffe en zielige manier van spelen. Ik zou ook helemaal gaan flippen als iemand dit bij mij zou uithalen online