is het een goed idee om een centrale topic te openen voor mensen die friends zoeken? Iedereen die een friend zoekt beantwoord een paar vragen zoals, favoriet genre, speelstijl, taal, gebruik van mic. Volgens mij kan dit wel nut hebben omdat er altijd wel in topics, antwoorden te vinden zijn over het toevoegen van nieuwe friends.
Whaha Geen Xbox Live gaming forum Maar een Xbox Live Dating forum Zie je het al voor je: Jongen 18 jaar zoekt vrienden.
Zal ik dan maar antwoorden,zoals een normaal iemand doet? De heren hier boven hebben vast en zeker een friendslist gevuld met "echte" vrienden en mensen waar ze ooit een potje mee gespeeld hebben. Ik heb maar 9 friends op live!! Van die 9 zijn er 2 "echte" vrienden, 1 is een bekende(eigenaar gameshop in de stad hier), mijn vrouw heeft een gamertag(bijna nooit online,want ik zit er 9 van de 10 x achter) , de rest zijn wat mensen waar ik af en toe een potje mee game(zowel "schietgasten" als "sportsmen") Ik krijg regelmatig friendrequests,maar ben er niet zo happig op. Ik hoef niet perse met NL'ers te gamen,mijn talenkennis reikt een aardig endje over de grens... Vorige week met een zooi NL'ers(jonge lui) RB6 aan het spelen...ik tactisch te werk,zij knallend en rennend door het level...ik gekickt,want ik schoot niet veel en was maar een noob...tja,zo maak je dus nooit "friends". Wat mij dus opvalt is dat er een hoop NL'ers altijd met dezlefde "vrienden" spelen en geen ruimte laten voor andere. Ik denk dat je dan de fun van XboxLive mist. Maar wie ben ik? Goed,wat de topicstarter naar mijn mening bedoeld=hij wil een lijst met potentiele friends aanmaken zodat hij snel en acuraat een friend kan vinden om bv een potje topspin te doen...of RB6 zonder of wel gekickt ofwel van de baan geveegd te worden. Ik vind het niet eens zo'n gek idee..... Het woord Dating staat niet voor niets tussen" " ,heren
Denk inderdaad ook dat het best een aardig ideetje is. Ik heb vooral met Top Spin best vaak moeite om een beetje leuke tegenstander te vinden. Het hoeft van mij ook geen Nederlander te zijn want in het Belgisch red ik me ook , maar je zou inderdaad best wel een soort "dating" forumpje kunnen maken waar je met mensen kunt afspreken voor een potje Top Spin of ander Live spelletje.
Mwah dan krijg je echt tientallen van die open deuren. Friends zijn niet bijzonder als ze heel andere games spelen of op heel andere tijden. Je komt vanzelf wel eens Nederlanders tegen op Live, en dan heb je dus vrienden (mits je ze toevoegt) die én op dezelfde tijden spelen (ongeveer) én dezelfde games spelen. Desnoods kijk je hier de topics over de verschillende games door, en dan zie je vanzelf wel wie bv Rainbow Six 3 of Top Spin speelt en die namen kan je dan toevoegen.
Jah, zo doe ik het ook. Ik had jou in het begin in m'n friendlist staan, maar als dan blijkt dat jij (toen) altijd zit te motogp-en heb ik daar als MechAssault friek weinig aan. Dus ben ik toen in de MA-thread gaan bladeren en heb daar wat namen uitgepikt voor de friendslist. Af en toe veeg ik de lijst gewoon weer schoon en begin ik opnieuw met de dan geldende "game van de week/maand". Mijn huidige lijstje bestaat uit een aantal PGR2 en/of Crimson piepelz.
t was maar een idee, maar je komt in topics zo vaak tegen van "ik heb r63 nu net gekocht, wie wil me toevoegen" de topic gaat dan niet echt meer over het spel zelf, maar een gebrek aan speelpartners.
Ik ben wel voor zo'n topic. Ik heb al vanaf het begin Live maar eigenlijk nog geen echte online friends, maar daar ben ik wel naar op zoek. Ik wil graag een beetje tactisch spelen, serieus maar vooral lol hebben. Winnen is leuk maar niet ten koste van alles. Ik speel nu het liefst XIII en Rainbow Six 3 , maar ik heb ook MechAssault en Unreal Championship voor Xbox Live
add me...en master imhotep en vostail...allemaal erg tactische spelers(vos niet en dat mag je best zeggen ,lol).....allemaal wat "oudere" gamers...puur fun,maar winnen hoort erbij.
ik wel van die mensen die kei gezellie zijn maar die uit Amerika komen en dan liggen de tijden zo anders he, ook een probleem. het is gewoon leuk om een paar nederlandse vrienden te hebben die op omgeveer de zelfde tijden online zijn, maar om nau een dating forum te gaan maken is ook weer zo iets. je hebt wel een paar normaalle live matties nodig bij spellen zoals: Counter-strike rainbow six 3 return to castle wolvenstein en veel sport games