Headset help...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sphinx, 6 nov 2003.

  1. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe er dan ook eens voorzzichtig mee Mega Walrus...dat owned toch niet 2 headsets slopen...

    Zie je de waarde er wel van in, van zo`n headset:p ...
     
  2. reaper_78

    reaper_78 I see fragged people

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Das dan mooi voor je....
    Kan je later ook lekker werkloos worden.
    Het maakt niet meer uit welke opleiding je hebt.
    Als ze je niet meer nodig hebben, schoppen ze je toch eruit....
    Je kan tegenwoordig al blij zijn als je werk hebt, ook al is het dan maar aan de telefoon zitten.

    Heb toevallig zelf soortgelijk werk gedaan.
    Om dat te kunnen doen, moet je toch stevig in je schoenen staan.
    Je weet zelf wel hoe erg mensen kunnen zeiken... hint, hint...

    Altijd leuk, zo'n discussie :p
     
  3. gerjan

    gerjan Guest

    :D ja, maar dit:

    klopt natuurlijk voor geen ene zak;)
     
  4. The Furrr

    The Furrr Nutcase

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal dit jaar mijn bachelor Informatica, begin volgend jaar met Artifcial Intelligence... Nu jij weer, wijsneus.

    The point is dat ik geen discussie wilde starten over (bij)baantjes, maar dat ik wilde aankaarten dat jij onterecht de mensen van Xbox afschildert als ongediplomeerde 'chinezen'.

    Uitleggen hoe je mensen van hun problemen met hun Xbox afhelpt lijkt me nogal complexer dan iemand uitleggen hoe ze de keukenlamp moeten vervangen... Dat zou jij als vwo'er toch wel moeten begrijpen, niet?

    Misschien te lang in vaatwasserdamp gehangen?
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    /Mod Potver... Ontopic. NU!
     
  6. The Furrr

    The Furrr Nutcase

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry mod...

    Communicators zijn leuk spul O-)
     
  7. gerjan

    gerjan Guest

  8. dante

    dante Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die weten wat zeggen

    ik wil niks zeggen maar dat gezeik over even naar ms bellen voor een nieuwe headset of controller. dat moet eigelijk niet meer in de forems mogen staan. waarom niet we blijven toch nederlanders als wij iets gratis kunnen krijgen halen wij alles uit de kast om het te krijgen.maar we gaan het dadelijk wel ver pesten voor andere mensen die echt iets kapot hebben. ms is ook niet op zijn kop gevallen

    en nog iets meen je nou echt dat je niks hoeft te weten als je voor ms werk. je werkt nou in de keuken als afwasser wat is er nou moeilijk voor andere mensen hun restje op te eten en wat schoon maken :9

    je bent gewoon jaloers op die mensen die daar werken anders zou je ze niet als dom uit maken. van zo een droom baan kan jij alleen dromen maar wel huilend naar ms bellen als je xbox het op eens niet doet:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( als jij zo slim bent dan kan je het toch ook zelf :+ :+ :+ weet je wat jij beter kan doen in plaats het verpesten voor andere mensen een playstation kopen en je daar aan vervellen

    groeten dante _O_ _O_ _O_ xbox number 1_O_ _O_ _O_
     
  9. gerjan

    gerjan Guest

    Ik reageer hier maar niet op, lees het hele topic even door!
    Deze mensen hebben echt problemen met hun controller/headset hoor, LEZEN

    jij hebt er duidelijk nog minder verstand van.|:-

    _O__O__O__O__O__O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2003
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Zo, heb jij VWO? Is dat een ziekte? Zelf heb ik Chonoreu.

    Schoolniveau zegt heel weinig. Pas trouwens op wat je zegt. Voor je het weet is je W een B. En wat gebeurt er na dat VWO? Een schooldiploma is mooi, maar stelt niks voor. Studeer eerst maar af, en kijk dan wat je doet.

    En Dante, microsoft vraagt 30Euro voor een headset die nog geen 10 euro waard is. Hadden ze daar maar langer over na moeten denken. Je kan zo'n ding niet eens fatsoenlijk opbergen, je moet hem aan de kapstok hangen.
     
  11. gerjan

    gerjan Guest

     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Kan ons dat schelen, we gaan off topic als dat interessant is. potverdikkie!!!
     
  13. pizzaking

    pizzaking ^^^^^^^^^

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan die headset nou stuk gaan??
    Hoe groot is jouw hoofd dan?
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2003
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Tsja... Daar kom jij vanzelf achter met je dikke hoofd... :+

    Maar serieneusly, de headset gaat niet kapot van normaal gebruik; hij gaat kapot als je de hele tijd klooit met het clipje e.d. Microfoom olosmaken en weer vastzetten en weer los, enz enz enz...

    Ik speelde al enkele maanden voor de release met Xbox Live (betatest) en speel nog steeds met mijn eerste headset, dus waarom mensen hun headset kapot maken is mij een raadsel.

    Zelfs mijn zeuntje van 8 heeft nog geen headset vernield en die is kwa vernielzucht toch echt wel wereldkampioen...
     
  15. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    hee hallo ik kan wel mensen horen maar als ik in mijn headset praat ben ik schijnbaar niet te horen.hoe kan dit en hoe los ik het op?
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    gebruik de zoekfunctie is..
     
  17. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    In welk spel? Als het bij alle spellen ligt zou het kunnen dat je verbinding eigenlijk net te traag is. Sommige spellen vereisen het indrukken van een knopje om te kunnen praten zoals Ghost Recon bijvoorbeeld, daar moet je de witte knop gebruiken om te communiceren.
     

Deel Deze Pagina